Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#91 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 10 март 2014 - 17:06

:clap  Е ме! 


  • 0

#92 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 10 март 2014 - 18:17

Здрасти

 

Въпроса ми е ако направя всичко,което си направил на твоята стрела :) го направя на моята ефекта по голям или по малък ще бъде?

С газов инжекцион съм,проблем ли ще бъде за него тия интервенции,разхода на гориво променили се?

Може ли да видя колата как се е получило?

 


  • 0

#93 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 10 март 2014 - 20:27

Здравей,

Разхода, при нормално шофиране е същия, че и по-нисък. Мачкаш ли я обаче отива на кино. :)

А щом имаш газ, не е ясно дали резултата няма да е пагубен. Тук не можеш да регулираш налягане (да имаш два сетъпа). Все пак налягането се вдига два пъти.....

Както казват, газта и тунинга не са особено съвместими...

Моя съвет е да не пипаш колата.

А колата и да я гледаш, няма да разбереш, че и е правено нещо. В оторизиран сервиз на МБ, не могат да познаят. ;)

 

Ако въпреки това си решен да работиш по мотора, започни от шайбата на коляновия вал. Ето линк:

 

http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649

 

С това трябва да смениш регулатора за налягане на горивото, с 4-баров:

 

Bosch 0280160575

 

Свещи:

 

NGK BKR7E

 

И да преместиш дебитомера максимално близо до дросела.

 

С така изброените промени, можеш и да не правиш ремап. Електрониката ще се адаптира.


  • 0

#94 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 10 март 2014 - 20:45

Много ти благодаря 


  • 0

#95 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 10 март 2014 - 20:54

На празен ход играят ли ти оборотите


  • 0

#96 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 10 март 2014 - 21:33

Почти не мърда стрелката? Какво разбираш под играят? + / - колко? 


  • 0

#97 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 11 март 2014 - 14:03

Просто мени оборотите с 1 деление +/-


  • 0

#98 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 12 март 2014 - 11:18

При мен стрелката мърда с 1 мм приблизително.....


  • 0

#99 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 12 март 2014 - 19:04

от къде взе ремъците гудиер


  • 0

#100 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 13 март 2014 - 13:07

От щатите. В европа няма такива.


  • 0

#101 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 11 май 2014 - 23:12

Ето едно мерене на колата без компресор   :)  :)  :)
 

  • 1

#102 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 11 май 2014 - 23:20

Много повер :) , и аз моята един път я карах 2, 3 км. с разкачени маркучи и махнат интеркулер и учудващо ми се струваше по-пъргава от Ц180-ката на един приятел :)


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#103 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 11 май 2014 - 23:25

Много повер :) , и аз моята един път я карах 2, 3 км. с разкачени маркучи и махнат интеркулер и учудващо ми се струваше по-пъргава от Ц180-ката на един приятел :)

 

хихихихихи не е! Вервай ми! :) :) :)


  • 1

#104 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 12 май 2014 - 10:07

Taка гори по малко :tongue


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#105 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 12 май 2014 - 21:02

Не мисля, че гори по-малко даже може и повече с тази липса на тяга само се натиска да върви и отделно с тази ниска компресия двигателя е супер неефективен, сигирно 2.3 атмосвекра 150к.с. ще гори по малко, а ще върви два пъти повече :) просто си иска компресора този двигател


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR





3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни