Е ме!
Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Започната от KrumB, 26 юни 2013 - 22:41:52
125 мнения по тази тема
#91
Публикувано 10 март 2014 - 17:06
#92
Публикувано 10 март 2014 - 18:17
Здрасти
Въпроса ми е ако направя всичко,което си направил на твоята стрела го направя на моята ефекта по голям или по малък ще бъде?
С газов инжекцион съм,проблем ли ще бъде за него тия интервенции,разхода на гориво променили се?
Може ли да видя колата как се е получило?
#93
Публикувано 10 март 2014 - 20:27
Здравей,
Разхода, при нормално шофиране е същия, че и по-нисък. Мачкаш ли я обаче отива на кино.
А щом имаш газ, не е ясно дали резултата няма да е пагубен. Тук не можеш да регулираш налягане (да имаш два сетъпа). Все пак налягането се вдига два пъти.....
Както казват, газта и тунинга не са особено съвместими...
Моя съвет е да не пипаш колата.
А колата и да я гледаш, няма да разбереш, че и е правено нещо. В оторизиран сервиз на МБ, не могат да познаят.
Ако въпреки това си решен да работиш по мотора, започни от шайбата на коляновия вал. Ето линк:
http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649
С това трябва да смениш регулатора за налягане на горивото, с 4-баров:
Bosch 0280160575
Свещи:
NGK BKR7E
И да преместиш дебитомера максимално близо до дросела.
С така изброените промени, можеш и да не правиш ремап. Електрониката ще се адаптира.
#94
Публикувано 10 март 2014 - 20:45
Много ти благодаря
#95
Публикувано 10 март 2014 - 20:54
На празен ход играят ли ти оборотите
#96
Публикувано 10 март 2014 - 21:33
Почти не мърда стрелката? Какво разбираш под играят? + / - колко?
#97
Публикувано 11 март 2014 - 14:03
Просто мени оборотите с 1 деление +/-
#98
Публикувано 12 март 2014 - 11:18
При мен стрелката мърда с 1 мм приблизително.....
#99
Публикувано 12 март 2014 - 19:04
от къде взе ремъците гудиер
#100
Публикувано 13 март 2014 - 13:07
От щатите. В европа няма такива.
#101
Публикувано 11 май 2014 - 23:12
#102
Публикувано 11 май 2014 - 23:20
Много повер , и аз моята един път я карах 2, 3 км. с разкачени маркучи и махнат интеркулер и учудващо ми се струваше по-пъргава от Ц180-ката на един приятел
C200 KOMPRESSOR
#103
Публикувано 11 май 2014 - 23:25
Много повер , и аз моята един път я карах 2, 3 км. с разкачени маркучи и махнат интеркулер и учудващо ми се струваше по-пъргава от Ц180-ката на един приятел
хихихихихи не е! Вервай ми!
#104
Публикувано 12 май 2014 - 10:07
Taка гори по малко
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#105
Публикувано 12 май 2014 - 21:02
Не мисля, че гори по-малко даже може и повече с тази липса на тяга само се натиска да върви и отделно с тази ниска компресия двигателя е супер неефективен, сигирно 2.3 атмосвекра 150к.с. ще гори по малко, а ще върви два пъти повече просто си иска компресора този двигател
C200 KOMPRESSOR
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни