Ами тествах го и показа 12/100.
....и да. НЕ върви.
Posted 12 May 2014 - 21:56
Ами тествах го и показа 12/100.
....и да. НЕ върви.
Posted 13 May 2014 - 01:01
Ето една тема за 230К, не съм я чел обстойно, прехвърлих я отгоре отгоре, но може да има нещо интересно, да почерпиш идеи за твоята http://www.driftwork...kompressor.html
Posted 15 May 2014 - 22:59
Posted 15 May 2014 - 23:05
респект!
Баси, толкова ли не върви за ежедневно?
Posted 15 May 2014 - 23:12
Хахаха В никакъв случай не е крайно зле, но много ми харесва да има мощност от никакви обороти.
Ото още една снимка:
Posted 15 May 2014 - 23:38
Уникално, кефиш! Браво за усилията.
Честно, малко се успокоих, че има лека драма с турбото, понеже малко ми трябваше да се наредя на опашката за турбиниране.
Posted 15 May 2014 - 23:54
Някакъв сетъп с компресор и турбо едновременно? Едва ли ще е голяма философия да се навърже.. http://img.photobuck.../vws/14tsi2.jpg
Разбирам те за въртящия момент, като гледам старите графики - при 2500 оборота е паднал от 330 до има-няма 200Nm.. Със сигурност не е пренебрежима разлика
Интересно как за едни никакви 2psi (0.15 бара) се качват 45Nm при 300 оборота по-ниско, и 25+ коня.. Чак се замислям какъв ли ще е ефекта на малко по-голям двигател..
Edited by Lambo_Rambo, 16 May 2014 - 00:09 .
Posted 16 May 2014 - 09:11
Някакъв сетъп с компресор и турбо едновременно? Едва ли ще е голяма философия да се навърже.. http://img.photobuck.../vws/14tsi2.jpg
Разбирам те за въртящия момент, като гледам старите графики - при 2500 оборота е паднал от 330 до има-няма 200Nm.. Със сигурност не е пренебрежима разлика
Интересно как за едни никакви 2psi (0.15 бара) се качват 45Nm при 300 оборота по-ниско, и 25+ коня.. Чак се замислям какъв ли ще е ефекта на малко по-голям двигател..
Има вариант за туинчардж, НО трябва да се сложи кулер м/у турбото и компресора, защото температурата на изх въздух от турбото ще повреди лопатите на компресора. И другото е, че ремъка на компресора ще пързаля и трябва да се направи предавка с ангренаж.
Posted 16 May 2014 - 13:10
A защо турбото да помпи компресора, а не обратното? На тая схема ако виждам добре въздуха първо минава през компресора, после през турбото, след това куулера и тогава в двигателя..
Posted 16 May 2014 - 14:02
Това е често срещано объркване, но генерално компресора е по-големия рестриктор и не е ефективно да се слага пред турбото. Това е защото турбото, само по себе си е помпа, на която ако и затапиш входа ще нагнети по-малко въздух. Освен това м/у двете трябва да има интеркулер и още един интеркулер преди двигателя.
Posted 16 May 2014 - 17:04
Турбо КИТ-а продава ли се? Предполагам колектора ще пасне на всички M111 двигатели.
Posted 16 May 2014 - 18:39
Знаех си, че кроиш нещо, в другия форум ти писах за турбото, а ти тънко се измъкна без да си признаеш , браво за ентусиазма супер е станало и резултатите са добри, но щом не е добре за градско си е по-добре компресора, освен ако колата не се използва за други цели. А не може ли да се сложи някакво турбо което ще спулва малко по-рано примерно TD05H-18G (до колкото съм чел е за предпочитане за двойка мотор, не че ги разбирам много
), защото пък резултатите с турбо са доста по-добри ?
п.п Какво е вързано на кабела за компресора, че видях на едната снимка и ми стана интересно и само оригиналния разтоварващ клапан ли използвате ?
Edited by Lubo88, 16 May 2014 - 19:06 .
C200 KOMPRESSOR
Posted 16 May 2014 - 20:45
Ами на тая схемичка се вижда някаква клапа която предполагам се отваря когато компресора започне да става рестриктивен за турбината, според мен няма да е голям проблем да се върже един обикновен дросел там
На мен ми е по-интересно дали компресора като надува турбината не се получава вакуум във изпускателния колектор, който би попречил на свободното помпене на компресора през турбината
Edited by Lambo_Rambo, 16 May 2014 - 20:50 .
Posted 16 May 2014 - 23:36
Знаех си, че кроиш нещо, в другия форум ти писах за турбото, а ти тънко се измъкна без да си признаеш
, браво за ентусиазма супер е станало и резултатите са добри, но щом не е добре за градско си е по-добре компресора, освен ако колата не се използва за други цели. А не може ли да се сложи някакво турбо което ще спулва малко по-рано примерно TD05H-18G (до колкото съм чел е за предпочитане за двойка мотор, не че ги разбирам много
), защото пък резултатите с турбо са доста по-добри ?
п.п Какво е вързано на кабела за компресора, че видях на едната снимка и ми стана интересно и само оригиналния разтоварващ клапан ли използвате ?
хахахахахаха
Ами каквото и да е TD05 (топлата част) все ще спулва късно на 2.0 мотор. Вариант е да се пробва TD04HL-19T, но не е ясно дали няма да тапи.......
Използвах електромагнита от компресора, за да работи разтоварващата клапа.
Турбо КИТ-а продава ли се? Предполагам колектора ще пасне на всички M111 двигатели.
Да. Мисля да го продам. На М111 ще пасне, но имай на ум, че само компресорните са подковани.
Ами на тая схемичка се вижда някаква клапа която предполагам се отваря когато компресора започне да става рестриктивен за турбината, според мен няма да е голям проблем да се върже един обикновен дросел там
На мен ми е по-интересно дали компресора като надува турбината не се получава вакуум във изпускателния колектор, който би попречил на свободното помпене на компресора през турбината
Не разбирам съвсем какво имаш предвид, но единственото място дето може да има вакум е след въздушния филтър и в момент на празни обороти и на средна газ без натоварване на мотора...
В изпускателния колектор, няма как да се получи вакум, в никой случай.
Ако има дросел, трябва да има и нещо дето да го управлява. Ако го бута актуатор за налягане, винаги ще има един момент на забавяне, ако е електроника, ще трябва да е електромотор и stand alone. Да не говорим за изключване/включване на компресора.......
Най-чисто е МНОГО голямо турбо, да бута компресор без клапи + stand alone ecu, за да се извади максимума.
Posted 17 May 2014 - 00:06
хахахахахаха
Ами каквото и да е TD05 (топлата част) все ще спулва късно на 2.0 мотор. Вариант е да се пробва TD04HL-19T, но не е ясно дали няма да тапи.......
Използвах електромагнита от компресора, за да работи разтоварващата клапа.
Дам прав си. хем гледах, че топлата част е една в смисъл ТД05, понякога си пиша едни тъпотии по инерция
C200 KOMPRESSOR
0 members, 2 guests, 0 anonymous users