Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#1 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 26 юни 2013 - 22:41

Здравейте,

 

Ето ме и мен и моите занимания с колата. 

 

В линка можете да видите какво съм правил:

 

http://mercedesdata....pressor-tuning/

 

 

Пускам темата, защото имах много трудности да намеря информация кое, как се прави и редно да не отива на вятъра. :)

 

Ще се постарая да отговарям на всички въпроси. :)

 

 

 

 

Огромни Благодарности на joreto за безценната помощ и съвети!!! 


  • 2

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 27 юни 2013 - 00:41

Ето кой бил Крум който е с Жорето ;)

 

Добре дошъл :)

 

Приятно прекарване


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 юни 2013 - 12:05

хахаха :)

 

Добре заварил. :)


  • 0

#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 27 юни 2013 - 14:16

Здрасти колега,

 

супер проект! Май съм със същата ролка на коляновия вал, та ме вкара в размисли :)

 

Няколко бързи въпроса: стоково колата ти 193 кс ли е?

Първите рънове по около 140 кс с ролката на коляновия вал ли са?

А кое така, то втората ролка е добавила още към 20ина кс, нали?

Какъв е реалният ефект от разширяването на входа на компресора?

Това :подмених стандартния регулатор на налягането на горивото с 4 Бар-ов: с каква цел е?


  • 0

#5 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 юни 2013 - 15:14

Здравей,

 

Стокова е 193 кс. Първите рънове са сток, на колелата (~140кс).

С ролката на вала добави ~ 10-15 кс според настроението на колата. :) :)

С ролката на компресора, в комбинация с новите свещи и рег. на горивото измерихме 174кс на колелата. Имай пред вид, че това не е на дино, а Г-тек и той не отчита въздушното съпротивление (joreto се сети, че на 3-та скоростта е висока, та вероятно конете са повече или поне така ми се иска да си мисля) :)

Слага се 4 бар-ов регулатор защото горивната смес става доста бедна.

Недостатък на всичко това е, че в жегите кулера не смогва да охлади достатъчно. 

А ефекта от порта на компресора не го намирам за фрапиращ, но и беше доста топло да сега.......ще видим с новия кулер какво ще излезе. 


  • 1

#6 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 юни 2013 - 16:17

Това са много приятни low-budged промени и ми харесва много много :)
Само успехи колега!


  • 0

#7 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 юни 2013 - 16:34

Благодаря :)

 

Успех и на теб! И да я стегнеш бързо! :)


  • 0

#8 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 27 юни 2013 - 17:43

Супер резултати колега и аз се готвя за тази стъпка, като се сдобих с още един компресор, който ще претърпи тунинг (портване), скоро ми предстои да се сдобия с интеркулер от Vito който е доста по-голялм и ролка за вала и така малко по малко :) 


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#9 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 юни 2013 - 19:46

Много добре си го нагодил!!! :) 

Като го направиш на доста хора няма да им се вярва какво им се е случило след среща с теб! ;)

 

.....и дано скоро да можем да си спретнем клуб!  :)


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2013 - 20:56

Супер сте момчета! Късмет и винаги нещата да ви се получават от раз !


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 28 юни 2013 - 07:09

Поздравления за ентусиазма, KrumB!

 

Пиши нататък какво се случва, че ми е супер интересно. Или направо кажи кога-къде можеш да демонстрираш колата :)


  • 0

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 28 юни 2013 - 07:59

Ами незнам,тука въобще четете ли или сляпо си вярвате.Този линк съм го виждал и на друг език,и номера на въпросния дебитомер ще ме убиете от БМВ значи,ами не е дебитомер а бензинов регулатор и не е от БМВ а от АУДИ ха ха,номера дето е дал никой ли ни бе любопитен да го провери.И нещо с тея модове щом ти дава 9 сек 0-60 мили и 400метра 17 ки(така пише на г-теч графиката) хаха аз не бих публикувал нищо от срам а ще продам тая скраб и ще си купя нещо друго.За 220 кс и 1550 кг трябва да е под 8сек 0-60  и високи 15 ки на 400.1 бар този компресор не може да направи поне с този мод.С какво го мери ?


  • 0

#13 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 08:11

Митко май ти четеш ама нищо не раазбираш, едните времена са графики на конски сили т.е. от 3-та скорост от 2000 оборота до прекъсвач затова и времената са такъва, ама то трябва малко да помислиш преди да пишеш. Както идваш към София може спокойно да пипеш на Крум, сигурен съм че няма да има проблем да ти обърна огледалата на твоя компресор, за твое сведения на Крум сръбта е доста под 8 и то 0-100км/ч и ниски 15-ки на 402м, та хубаво е да хейтиш ма първо малко прочети , после помисли и тогва пиши , щото инак ставаш смешника на форума, както в момента .  

 

 

П.П. ако искаш събота/неделя съм в Благоевград може да качим г-тека на твоя бърз автомобил да видиш реално колко е смешен ....


Този пост е редактиран от joreto: 28 юни 2013 - 08:13

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#14 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 08:21

А и гледам си спец по частите та какво викаше за дебитомер-а  ->  New MAF – Bosch – 0 280 218 062 http://www.mister-au...80!218!062.html  , или май не си разбрал че е със сменен дебитомер и регулатор, а това че регулатора е от ауди не означава че нестава на МБ-то, ма знам че ламер като теб това няма как да го знае ....... 

 

П.П. Вече почва да ми писва от хора който хабер си нямат от коли ма инак по форумите са големите разбирачи ........

 

П.П.П. а Мите и сайта си е на Крум, беше английски, всички модове си е правил той а графиките са лично от моя гтек ....


Този пост е редактиран от joreto: 28 юни 2013 - 08:26

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#15 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 28 юни 2013 - 09:58

Не разбирам,може и да сте прави,но всичко което написах е вярно и поводът за това е може би не добре написано от ваша страна.Номерът който е посочен за дебитомерски е за бензиновия регулатор,ваша е грешката и знам че става.Не сте публикували дино графика от Меднес,Венци работи с дино.На това което аз прочетох на г-теч графиката 0-60 10сек не го разбрах чесно от 2000 на трета потегляне.Аз коментирам основателно и благодарения на вашите отговори ще се даде яснота.Благодаря колега,в момента моята е сток и така съм я мерил.Публикувайте графика 400м и 0-100 и не съм лошо настроен към проекта напротив имам остове по темата,и защо да съм смешен,смешен ще съм ако не забележа тези неща все пак аз дълго се мъча с моята.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни