Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Мигачи - странен проблем


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
Garage View Garage

Posted 21 June 2013 - 21:05

Здравейте колеги, днес както си карах мигачите спряха да работят, както и първата степен (скорост) на чистачките. Помислих си, че е или лостчето или бушон, но не мога да определя със сигурност, тъй като ако беше само лостчето, то тогава щях да мога да пускам аварийните, а те също не работят. Бушонът (номер 6) си изглежда добре, все пак го размених с друг за всеки случай, но ефекта беше нулев. Някой да има някаква идея къде точно да търся проблема?


  • 0

#2 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
Garage View Garage

Posted 26 June 2013 - 18:24

:) Проблемът е отстранен, благодаря за вниманието.


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 June 2013 - 18:37

 Чак сега виждам темата. Вероятно е било копчето за аварийните? 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
Garage View Garage

Posted 26 June 2013 - 18:42

В кутията зад бушоните при релетата открих още два бушона - един 16А и един 8А. 8-цата беше изгоряла, смених я и тръгнаха.


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 June 2013 - 18:58

Супер! 

 

Поздрави и безаварийно!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
Garage View Garage

Posted 18 August 2013 - 09:10

Един ъпдейт на ситуацията. :right

 

Същият бушон изгоря още два пъти. Открих, че второто, по-малкото реле, не прави добър контакт с блока, към който е свързан и трябва да се натисне от единия край за да проработят мигачите. Върху първото има една метална пластина, която го натиска, закрепена от вътрешната страна на капака, който стои отгоре му, но върху второто няма нищо. Огледах пиновете на релето - нямаше ръжда или някаква друга мръсотия, чудех се защо трябвада се натисне силно, за да прави добър контант. Накрая установих, че целия блок, към който това реле включено, не е закрепен неподвижно, а е хлабав. За момента сложих върху проблемния край на релето две малки парчета от фазер, за да го натискат след като се затвори пластмасовия капак отгоре му.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users