В кобра има само китайско стъкло ... кво да прайм не знам. Цената е 125 с монтаж, което е перфектно, ама китайско.............
Спиране от движение за спукано стъкло ??!??
Started by BG - 681, 19 Jun 2013 - 16:37:28
33 replies to this topic
#16
Posted 20 June 2013 - 10:43
Немеца го е измислил !
#17
Posted 20 June 2013 - 10:45
Ще минеш ГТП само ако си спрян от движение /или ти прадстои ГТП/ . В Кобрата са такива факири и 3-те стикера ги свалят и слагат на новия джам а за нов дават гаранция и ако нещо стане по тяхна вина /не качествен монтаж/ пак ще ти ги свалят и сложат и 3-те стикера без проблеми.
Не знам кобрата как са, но съм говорил със шефа на друга фирма за стъкла във варна, защото бачкаторите не ми смениха лепенката за прегледа добре и си личеше, че е отлепяна и залепяна, и някой ми каза че мога да отида да ми издадат документ, че стъклото е сменяно, който уж важал пред куките и не се заяждали. Да ама не, човека каза, че нямат абсолютно никакво право да ги пипат тия лепенки (официално) , те ако имаха аз може да имам 2 еднакви коли еднакъв цвят и да им сменям номерата и лепенките и дефакто да плащам една кола а да имам две.. Издадоха ми документ де, че стъклото е сменяно, но човека ми каза че няма никаква законова сила това нещо, и пак зависи дали ще попаднеш на полицай който ще уважи че ти е сменяно стъклото, или такъв който ще ти се заяде. Не случайно тия лепенки са направени да се разкъсват при опити за сваляне
Follow your own star...
#18
Posted 20 June 2013 - 10:52
В кобра има само китайско стъкло ... кво да прайм не знам. Цената е 125 с монтаж, което е перфектно, ама китайско.............
На мен ми взеха нещо от рода на 110-120 на 190тката, стъклото е супер като изключим синята лента отгоре, която много ме дразни, но предишния път като сменях ми взеха същите пари да ми сложат оригинално (втора ръка), но там положението е още по зле, както се каза преди в темата не само че цялото е на дупчици, ами и има следи от движението на чистачката, особено ако стъклото е било от колата на някой пич дето обича да си сменя чистачките чак когато се протъркат до метал, че и още малко след това.. Стъкло втора ръка никога вече
Edited by Lambo_Rambo, 20 June 2013 - 10:53 .
Follow your own star...
#19
Posted 20 June 2013 - 12:22
Не знам кобрата как са, но съм говорил със шефа на друга фирма за стъкла във варна, защото бачкаторите не ми смениха лепенката за прегледа добре и си личеше, че е отлепяна и залепяна, и някой ми каза че мога да отида да ми издадат документ, че стъклото е сменяно, който уж важал пред куките и не се заяждали. Да ама не, човека каза, че нямат абсолютно никакво право да ги пипат тия лепенки (официално) , те ако имаха аз може да имам 2 еднакви коли еднакъв цвят и да им сменям номерата и лепенките и дефакто да плащам една кола а да имам две.. Издадоха ми документ де, че стъклото е сменяно, но човека ми каза че няма никаква законова сила това нещо, и пак зависи дали ще попаднеш на полицай който ще уважи че ти е сменяно стъклото, или такъв който ще ти се заяде. Не случайно тия лепенки са направени да се разкъсват при опити за сваляне
Говорим за две различни фирми. С Кобрата нямах проблеми, не съм присъствал на свалянето и лепенето на стикерите на новия джам, колата я оставих и след три часа ми се обадиха че е готова.
Относно един стикер две, три коли това може да е минавало преди или минава и сега, но след като на полицаите им раздадоха таблетите въпрос на време е да ги вържат с данъчното , ГТП , АП/агенция пътища/ и застрахователни дружества и когато се движиш даже няма да те спират за проверка нужен е само № на автомобила и ако не си редовен ти пращат честитка или честитки щото всяко нарушение се санкционира по отделно.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#20
Posted 20 June 2013 - 12:30
Ще ви просветне въпроса за стикерите по стъклото ако се поинтересувате защо на винетката има допълнителна част с щрих-код и как се използва тя (защо на нея пише да НЕ се залепва на стъклото) - Закон за пътищата.
А стикера за преглед - имаше едно предаване по телевизията преди месеци по повод на тази кретенщина... цакаш си всеки път, защото раз'и'ашли нЕмали как да знаят те, че ти вече си таковал (платил), АМАН!!!
Edited by Momchil, 20 June 2013 - 12:31 .
#21
Posted 20 June 2013 - 19:17
Просети ни
Немеца го е измислил !
#22
Posted 20 June 2013 - 21:45
Баш!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 21 June 2013 - 15:06
Без да се смята като реклама офертите са:
- Кобра - китайско - 125 с монтаж
- Друга фирма не помня как се казваше - европейско - 230 с монтаж.
В Кобра нямат европейски към този момент поне за 124 купе
А стикерите в Кобра ми казаха по 2лв. на стикер и мисля да им ги дам, че фана да повредя някой стикер нема да ми се верва после хахаха иначе тва с горещата вода ще го обтренирам със седмичните винетки
Немеца го е измислил !
#24
Posted 21 June 2013 - 15:28
А стикерите в Кобра ми казаха по 2лв. на стикер и мисля да им ги дам, че фана да повредя някой стикер нема да ми се верва после хахаха иначе тва с горещата вода ще го обтренирам със седмичните винетки
Тази година със седмичните , до година с годишните
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#25
Posted 21 June 2013 - 16:55
По често се прави със пистолет за горещ въздух, и със по-мощен сешоар става, духа се от външната страна на стъклото, не от вътрешната директно върху лепенката.. Като цяло за никой не е тайна, че стикерите могат да се сменят, как се сменят, и че се сменят, но май не е за това темата? Ако ще споменаваме произволни факти - хората без проблем и без срам сменят и вин номера, и регистрационни номера, и двигатели пренабиват.. Коментара ми беше за "легалността" на тези действия, не дали трябва да си магьосник за да ги извършиш. Поста на Наско може да ви намекне леко колко е законна процедурата по отлепяне и залепяне на лепенки, както казах и аз не случайно са направени да се разпадат при разлепяне. Не че съм голям фен на закона, но май темата беше за това какви са законосъобразените действия при спукано стъкло..
Edited by Lambo_Rambo, 21 June 2013 - 16:55 .
Follow your own star...
#26
Posted 21 June 2013 - 19:23
Ква е целта на тва занаятие Рошка ?
Немеца го е измислил !
#27
Posted 21 June 2013 - 22:57
Еми като трябва да се боядиса задният капак кво правим,облепяме задният номер заради пломбата...ама друг път.
Чука и секача са сила неудържима!
Мххххммм страхотна логика Не се бях сетил за такова нещо. Типичния пример за българския гении, пред който аз се прекланям !
Немеца го е измислил !
#28
Posted 21 June 2013 - 23:33
Но не забравяй че Роша има квитанции за пред кат.
Edited by Вай Басо, 21 June 2013 - 23:35 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Posted 24 June 2013 - 16:29
Иначе трябва да се сваля номера със заявление в Кат и след като се монтира отново се сменя и талона,защото по памет в големия талон е написан номера на тази пломба.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#30
Posted 24 June 2013 - 16:36
Не се записва номера на пломбата.
Моя преден номер беше изкривен и ожулен от удар,като ходих да си сменям само предния номер му казах на човека да ми смени и задната пластина на номера че беше някаква украинска,разпроби ми пломбата,платих си я 2 лева и ми сложи нова пластина и нова пломба.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users