Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

как да си направя "бавна" евридейка


  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#1 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 13:02

живи здрави догодина ще оставя еската на жената, а не ми се слиза от мерник, ще имам нужда от товарно добиче за всеки ден, което също така да ми дава динамиката на осмака че и от горе...та събирам мнения за двигател с най оправдан тунинг и съотношение цена/качество/мощност

базата ми се ще да е 124-ка комби

 

харесал съм си тез мАтори

 

3000тд-150

3000тд-177

2800/3000/3200 бензин, който ще се турбинира

200 компресор-192(цедка)...гледам има мегдан за ъпгрейди

 

целя се към 250-300 коня, повече не ми трябват та мисълта ми е при кой мотор с най малко средства ще имам най-голям успех...четох 177 коньовото много носи на "бой" , но пък ако намеря читав 150 коньов избягвам елекроники и прехвърляне на мотор

 

ако ще е бензин задължително ще има и газ

последно изискване....целя се към грозна кола.....гаден гнил очукан външен вид и перфектен двигател и ходова част :)

бюджета е 3-4000лв максимум без колата

пс: много мраза некой да ми вкара лоша муха в главата...визирам анастасчо! 


Edited by borchev, 12 June 2013 - 13:12 .

  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 14:18

купи си 202AMG, поне да ти е заводско ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 12 June 2013 - 14:45

пс: много мраза некой да ми вкара лоша муха в главата...визирам анастасчо! 

 

Виноват съм !
 

Признавам :)

 

Проблема е , че може и лесно да я реализираме :D

 

300тд - 177 + голяма турбина + голям кулер + генерация + една идея повече гориво , настройка  = бавна евридейка

 

Ще изкараш даже над тея коне на двигател :)


Edited by Наско, 12 June 2013 - 14:49 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#4 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 12 June 2013 - 15:07

Еми за 3-4 хилки ... немисля че ще направиш някой м103 или м104  както трябва за да не те изнервя за евридей, че даже и на газ. Което значи че остават по-малките мотори или ТД-то... аз там вече не съм запознат, но за турбо е доказано че м103 носи най много на идиоти :) Ако все пак намериш нещо което да е силно заводски както е казал колега KDL е най-добре!

Даже сега се замислям че Боян си продаваше 500-така който беше 280 коня и ще влезеш в бюджета (и пак ще е безотказно т.к. е заводско ... просто колега евридей кола която да не те остави някога на пътя и афтърмаркет турбо не вървят ръка за ръка ) :D


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 15:37

"Бавна" евридейка на дизел = лют дневен разход + повечко дим който ще носи срам и ще убива кефа от вървежа.

 

Едно е да отвееш някого без да му оставяш за кво да се хване, друго е да вика: -Еее тоя изтрови народонаселението...

 

Насъскай някой газ-бензин. :beer


  • 4


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 16:59

вай басо.....пушилка не ме притеснява....ако пуши и върви ще изчезвам като черна нинджа! 

пример.... при 3000тд с голяма турбина, кулер без генерация или няква там...както си е заводско маторчето няма да имам пари за префърляне на матори и инсталация, а само за карантии.....един регулатор на нафтичка или нещо от сорта ако се измисли, няма да дава голям разход на нафтичка...ако не се юрка де


  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#7 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 17:01

на боянчо са му много лъскави автомобилите...аз искам нещо много невзрачно и очукано като купе...ръждиво гадно... е така като резна някой да не може да спи няколко нощи.....


  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#8 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 12 June 2013 - 17:26

без генерация няма как да минеш .. нали тряя диша тоя матор :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#9 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 12 June 2013 - 17:31

Най-лесно (а може би и евтино) - 210тка комби със 177 коньовия дизел или 320CDI, и двата си повдигат поне с 50% конете и момента само с по-агресивен ремап на електрониката.

 

300ТД - по-скоро бих казал не, защото там ако искаш да вдигаш мощността ще ти трябва да си играеш със нафтовата помпа, което е по-трудно от това да си "чипосаш" колата, в случая електрониката на по-новите двигатели те олеснява.

 

Бензинки.. тук таме от време на време изпада някоя супер пребита 124ка с 3.6 AMG двигателя, това мисля че ще ти е минимума (3.2 едва ли ще те задоволява), евентуално някоя с 420 двигател (ако успееш да намериш евтино), от 210тките пак се оглеждай за някоя с М119 или М113..

 

Като цяло като човек дето са е набутал сам да си прави колата мога да ти дам следния съвет - най лесно се ъпгрейдва турбо двигател който от завода си е с турбина, следващото по "леснота" е или да смениш двигателя със такъв който е със същия  блок (М103->М104, М117->М119), или просто да смениш двигател със същия, но по голям (примерно вземаш цедка 202 със 280 двигател, 320 или 3.6 амг се слагат директно, 124ка 420 е директно към 500, при 210 също от 4.3 към 5.0 или 5.5), също толкова лесно е да смениш турбина с по голяма, ако вече от завода има налична такава, след това е да турбинираш двигател който си е атмосферен, и най трудно е да слагаш двигател, който няма нищо общо с оригиналния, и не се монтира заводски в колата..

 

Демек бих те посъветвал да вземаш смело нещо с колкото по-голям двигател намериш - ще си спестиш много време, пари и нерви от правене... 202ка C36, 203ка C32, 124ка или 210ка с който и да е осмак, за дизел 300 turbodiesel, или 320cdi..


  • 1
Follow your own star...

#10 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 12 June 2013 - 19:40

Не съм някакъв разбирач, даже напротив, но си мисля, че дизеловия филм е най-добър. Щом искаш "бавна" евридейка начи разхода не ти е от особена важност. Дизолови коли на пазара бол. Чип-турбина-кулер е доста по-лесно, бързо и надеждно отколкото смяна на двигатели, турбиниране на атмосферки и подкарване с меги и т.н. Поне от това, което чета по форума и не само този, хората захванали се с трансплантации и турбиниране срещат доста трудности с начинанията си и не им е лека задачата. Компресора също ми се вижда мн добър вариант


  • 0

Немеца го е измислил !


#11 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 12 June 2013 - 22:06

прави сте... остават след отсяването 124 3000тд w210 3000тд и 202-2000 компресор с ъпгрейди....без смяна на мотори и инсталации ще се спестят пари за повече щуротии
за дизеловите приемаме че имам турбинка от скания или нещо подобно по мощност, което ще се надуе до резултат макс 300 коня...освен кулер турбина пипане на помпа и генерация, усилване на автомата или смяната му с ръчна кутия какво още трябва да се позасили и пипне?
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 12 June 2013 - 22:26

Боян, не си продава 5литровия мерц, а само 5л мотора, НОи него реших да не го продавам, че ще си правя маса за шоурума от него.

 

като искаш, кола 300 коня с обикновен, занемарен вид.... елементарно уотсън... от германия си зимаш едно 420Е, за 3000Евро слагаш му един газ инжекцион за 1300лв и си готов.

при мен имам ръждиви калници , сменяме, също и врати...

пък като ти умалеят тия коне, зимаме един 5л м119 326к.с. от някоя гробница S-ка, насаждаш (plug &play е работата) и имаш чочоне по механика, 200Д по външен вид...

 

и най-важното... ще имаш V8 звук....и пауър от още  800оборота


  • 0

#13 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 12 June 2013 - 22:35

Принудителното си е принудително пък вие си говорете каквото искате

Къде е турбинката на дизелка .. къде е атмосферката ... магаре и космос ..


Edited by Наско, 12 June 2013 - 22:36 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 13 June 2013 - 00:23

V8 300коня си е V8 300коня....

 

печка с турбо е като асматик на стероиди... върви ама чааааак от 2000 оборота и на 4000свърши....

 

нека ми е магаре V8мако, едни 5, 6, 7л..... и въртящ момент 200Нм от при 1000оборота, а на 3000 да е 500Нм :D та чак да 6000об...

всеки си има истина..

аз нафатата я ползвам за отопление :D

 

.... e са V8 с турбинка си е още по уважително...


  • 2

#15 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 13 June 2013 - 01:25

V8 300коня си е V8 300коня....

 

печка с турбо е като асматик на стероиди... върви ама чааааак от 2000 оборота и на 4000свърши....

 

нека ми е магаре V8мако, едни 5, 6, 7л..... и въртящ момент 200Нм от при 1000оборота, а на 3000 да е 500Нм :D та чак да 6000об...

всеки си има истина..

аз нафатата я ползвам за отопление :D

 

.... e са V8 с турбинка си е още по уважително...

 

ский бюджето :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users