Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес W202 200 kompressor vs 230 kompressor


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2013 - 19:43

Не знам какво ти пише на капачката аз ти посочих страницата в упътването на немски.Ще го преснимам и ще го кача е PDF.И в повечето тест драив дават 98 октана за 200к.24 години съм механик и  съм защитал десертация ,и съм направил ремонти на повече ДВГ отколкото ти си виждал в живота си. Работя по 12 часа на ден и само това правя ден и нощ,защото кораба върви 24 часа на ден.Така че айде не ми обяснявай че 2000 кубика е равен на 2300к.За да постигнеш това жертваш нещо друго. Със здраве!

Ама ти още малко ще ми се скараш а?

OK тогава няма да ти обяснявам, за тебе няма тайни никъде и в нищо, а аз двигател не съм виждал никога :D :D :D

Който е карал достатъчно коли (щото на тебе от работа едва ли ти остава време) знае, че двата двигателя са неразличими, като мощност, поведение, възможности на пътя.

пп Много ми е интересно откъде набара упътване за 200К 192 коня на немски, като този двигател не се е продавал в Германия??? 


Този пост е редактиран от Алфонсо: 09 юни 2013 - 19:47

  • 0

#17 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2013 - 21:21

пп Много ми е интересно откъде набара упътване за 200К 192 коня на немски, като този двигател не се е продавал в Германия??? 

:D :D


  • 0
Публикувано изображение

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2013 - 23:15

Брат, съгласен, на малкото купе въобще не усещам да му свършва силата.

Тва добиче катери на 6та с 1200 оборота към телевизионната кула нагорнището, без детонации.

А на гладък асфалт колко лесно се кара настрани на 2ра... особено сега с дебелите фланци на дупарата :)

... то сигурно и на грапав може, но ми е гадно за колата да я мъча.

 

Айде сега да не се караме обаче :) Принципно споровете са конструктивно нещо, но съм съгласен, че кубатурата си е кубатура.

Това че двата мотора са еднакви на усещане и са спокойно милионници, само може да ни радва :)


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2013 - 23:34

Съгласен съм, в спора се ражда истината.

Иначе кубатурата си е кубатура,  най-добре 3.2 с компресор, за съжаление не го слагат на 208-ца 


  • 1

#20 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2013 - 06:51

Ама ти още малко ще ми се скараш а?

OK тогава няма да ти обяснявам, за тебе няма тайни никъде и в нищо, а аз двигател не съм виждал никога :D :D :D

Който е карал достатъчно коли (щото на тебе от работа едва ли ти остава време) знае, че двата двигателя са неразличими, като мощност, поведение, възможности на пътя.

пп Много ми е интересно откъде набара упътване за 200К 192 коня на немски, като този двигател не се е продавал в Германия??? 

О,изобщо нямам намерение да те поучавам .Четох ти и предните постове и мисля ,че ти си този който поучава с менторски тон..Не мисля че  когато един един човек работи здраво и то любимата си професия ,това може да е повод за подигравки!.Двигатели със сигурност си виждал много , но едва ли си виждал бутало което тежи 3.5 тона или дюза която впръсква 1л гориво на такт.Упътването на немски е за всички модификации включително за кабрио  и AMG.За мен спора е преключил.Best regards and have a nice day!


Този пост е редактиран от doich: 10 юни 2013 - 10:23

  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#21 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2013 - 10:29

Ето въпросното упътване,в дясно е  е за 200компресор


Този пост е редактиран от doich: 10 юни 2013 - 10:39

  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#22 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2013 - 10:35

Ето въпросното упътване,в дясно е за 200компресор 98 super plus.В ляво е за 200 без компресор ,230 компресор ,320,430 ,55 amg-95super.Така че вярвам на конструктора и на очите си!Освен това англичаните с които работя казват ,че не е важно колко знаеш или какъв опит имаш.Щом е написано в манюала конструктора създал този двигател винаги знае повече от всеки!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Mercedes.jpg   73,79K   194 Брой сваляния

Този пост е редактиран от doich: 10 юни 2013 - 11:52

  • 3

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#23 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2013 - 17:38

Още хиляди неизвестни има, най малкото за кой точно 200 Компресор (защото са няколко вида) е писано в тази книга.... ама хайде да не се задълбочаваме.

Всеки си има мнение, има право да вярва в него и да си го защитава.

Но много трудно някой друг ще ме убеди в своето ;)
Няма как да седна и да плюя по двигател, доказал се от 1996-97г насам, навъртял милиони безпроблемни километри и радвал в продължение на години стотици хиляди доволни собственици.

Да си изсмукваме от пръстите някакви забележки и кусури от рода на намален моторесурс (говорим за 15-годишни коли все пак) и това че трябва да се кара с по-качествен бензин е несериозно.

Замисли се, че 230-ка попаднала при мърляч няма да изкара и половината от живота на 200К притежавана от перфекционист нали?

Както казах още в първия ми пост по темата трябва да се избере колата в по-добро техническо състояние, защото това е основния критерии при избор на кола на 15г, не 300-те кубика повече.

Живи и здрави да сме и всеки да кара каквото си иска и  с каквото си поиска :)


Този пост е редактиран от Алфонсо: 10 юни 2013 - 17:55

  • 0

#24 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2013 - 18:26

Не е книга а оригиналното упътване за експлотация (owners  manual)  и е за 200компресор 192к.с. от 2000 година.То си пише за коли износ за Италия ,Гърция,и Португалия.Eстествено че най-добре двигателя да е запазен и читав ,за това изобщо не може да се спори,само че темата е 200к V/S 230k.Неправилната експлотация и намаления моторесурс се появяват не след 2-3години ,а между 10-та -15та  година.И щом екипа от инженери измислили този двигател не може да те убеди ,аз повече няма какво да кажа.Така че живи и здрави и безаварийни километри!


Този пост е редактиран от doich: 10 юни 2013 - 19:00

  • 3

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#25 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2013 - 18:21

Добре де с 98 октана трябва да се кара 200К, аз лично го карам с 105-110 октана ;)


Този пост е редактиран от Алфонсо: 11 юни 2013 - 18:24

  • 0

#26 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2013 - 18:35

Добре де с 98 октана трябва да се кара 200К, аз лично го карам с 105-110 октана ;)

Както се пее в новия летен хит на Графа"А дано ама надали! :yeah


  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#27 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2013 - 20:55

Според мен има впредвид, че го кара на газ. Аз също съм чувал, че газта е с по-голямо октаново число. Това дали е така наистина?


  • 2
Публикувано изображение

#28 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2013 - 23:03

Е много ясно, че това имам в предвид ;)

Разбира се, че пропан-бутанът е с по-голямо октаново число от бензина,  би трябвало да се знае от всеки, който е наясно с автомобилите.


  • 0

#29 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2013 - 02:55

То че е вярно вярно е ама ;Водорода има 200 октаново число и е най чистото гориво. В него няма дълги въглеводородни вериги, които след изгарянето си да отделят тежки фракции.Така че юруш на водорода!


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#30 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 01:28

Така че юруш на водорода!

Още не е открит рентабилен и безопасен начин за използването му като автомобилно гориво.

Ако някога открият, защо пък не??


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни