Интересна темичка се заформи тук
Че Ес ката не е най практичната кола донякъде е така. Да харчи повечко (до фейса на 221), голяма е, тежка е, цапа се, иска гараж... ми тя и 212 ката не е най красива мръсна и да седи на паркинга пред блока...
От 221 имам наблюдения само от фейса и то от 3 мотора 350, 500 и 250ЦДИ. Последното не го коментирам, тази която карах беше и 4 матик... да беше икономична (в сравнение със 140ка) - ама кой си купува Ес с идеята да е икономична.
Моторът който ме грабна беше М278 (осмака) две турбини, директно впръскване и невероятен разход. Среден извън града е под 10 (разбира се магистрала със скорости 140 - 180). Този мотор се развърта толкова бързо че наистина не ти остава много време да си натиснал педала до долу. При М276 (350 ЦГИ) разхода е близък, но вървенето... а и поддръжката е подобна. Липсата на турбинки (които при еволюцията на мотора ще има мисля засяга 222ката) е от съществено значение. За Ес ката повечето ми колеги казваха - "скука"
Е класата е с по нова платформа, макар да се застъпва с фейслифта на 221 си е ново "Баурае" Един силен бензинов мотор може да доставя доста приятни емоции у собственика си. А и най хубавия сериен глас на М278 има Е кабрио (това е друга тема) Някак 212 ми напомня на 124... не знам защо Може би е първата Е класа с по изострени лини. Интериора е доста стегнат, с прилично оборудване е супер кола, но когато слезеш от седалката на 212 и се качиш във фотьойла на 221 усмивката сама се появява на лицето ти. Затваряш вратата и светът около теб определено става друг. Самото усещане вътре е съвсем различно. Комфорта е доста по добър от 220.
Всеки иска породист домашен любимец, швейцарски часовник, някое друго Ферари (примерно) и много добре знае, че и не напълно породистото животинче, часовникът Сейко и Ц класата ще му вършат същата работа - същата работа но не и същото усещане и точно това усещане е причината да избереш Ес класата.
Ако си гражданин, но със селски маниери и изкривена ценностна система... ще си проличи веднага щом се изсулиш от каквато и да е кола. Ако си човек, на който първите 7 годинки не му липсват, Ес класата няма да те промени, но ще промени отношението на някой хора към теб!
Аз лично в момента разтиквам една 140ка (вече година и 3 - 4 месеца) има малко над 50 000 км с нея. Определено не мога да кажа че е непрактична. Карам много и искам комфорт и сигурност. Мечта ми е от ученическите ми години. Да не е нечуплива като 190 и 124, да цирк е в някой отношения, но... ми допадна като кола