Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Защо цените на Е и S класите са почти изравнени ?


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#16 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 23 May 2013 - 19:02

Аз бих се хвърлил на Е-класата. Като цяло всички ЕС-класи са ми много банални. Тва е типичната българска мечта - ЕС-класа да кара човек. Много са масови у нас. Истинска рядкост е да видиш човек със А8 или 7ца на БМВ, докато ЕС-ки на секи ъгъл. Попринцип адмирирам хора, който бягат от стереотипите и търсят няква индивидуалност при избора на кола. Ония ден видях едно Мазерати Куатропорте и ми направи силно впечатление, докато тия 221ци не ги отразявам по улиците - доста са незабележими поради големия им брой по улиците. Естествено не искам да кажа нищо лошо за модела - УНИКАЛЕН Е! Пък и ЕС-класа да си я караш ти ... ми е мнооого селско, няк си е кола, в която да те возят, а не ти да я караш. Имаше един колега мисля с 221ца, може да си поговориш с него, ако не се лъжа беше и от същия град като тебе.

 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2zyere

 

Познавам човек който вече е бивш собственик на такова Мазерати и от него съм чул приказката "Мазерати куатропорте - това си е чиста Ланчия капа с по овални ламарини.Много пара за нищо,просто не си заслужава"...Едвам го продаде,а какви пари е дал за ремонти не му се разправяше.

 

А по темата..Е или Ес няма значение, която ми подарят няма да я върна


  • 1

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 May 2013 - 21:50

Toва пък да си давам колата под наем за тържества, или да се правя на шофер на някакви не мога да го разбера ;)

Има си рент-а-кар, да си наемат от там.


Колкото до Мазератито, не мисля че има много общо с Ланча. Един приятел имаше за малко чисто нова, но я разкара и си купи S6. Много друсаше и много се набиваше на очи, но като цяло беше доста интересна кола. После някакви Кайени, едва се отърва от Кайена и пак е на Ауди, но нормално А6 с голям мотор.

 

Аз като цяло не разбирам много големите и луксозни коли в нашите георграфски ширини. Ако ми трябва да мъкна нещо, търся един приятел с бусче. Ако ми трябва голяма кола, бих си взел първият VAG-оподобен дръгел комби. За останалото време Ц-класа или по-малка вършат отлична работа.

Един път мъкнах един бойлер без кашона в едно от БМВ-тата и стойката му за стена ми надра кората на седалката... направо бях подивял, смених я, но сърце не ми дава да товаря неща различни от куфари в нея. За 10ина извънградски пътувания на година, не виждам никакъв смисъл да храня самолетоносач, освен за кеф.

 

В САЩ, Австралия и такива държави го разбирам, налага се да пътуваш много километри, но в БГ... е някак безпредметно.

 

Ontopic: Е-класата се търси, следователно не поевтинява толкова бързо, но като цяло най-бавно поевтиняват Ц-класите, 3та серия и А4, по-големите поевтиняват по-бързо.

Другите са скъпи коли, но без търсене, които поевтиняват бързо.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 23 May 2013 - 22:32

затова има и ес класа купе - хем голямо и мощно, хем място вътре като в смарт. перфетната кола.


  • 0

#19 Merconite

Merconite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, Андройд и хубави жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E200 kompresor 1999
Garage View Garage

Posted 23 May 2013 - 23:00

Така като чета и се връщам във времето когато избирах Е или Ес...
Ес-ката беше огромна, наблъскана с адски много екстри но сметките който ме очакваха за напред, факта,че нямам гараж и малкото кадърни хора който можеха да я ремонтират ме възпря. От друга страна Е класата беше вече познато возило за мен имах и преди но беше с по малко коне. Не харчеше много и беше доста здрава. Пробвах дизели може би 6- на брой. Не ме грабнаха. Повозих се на по голям мотор бензинов хареса ми но разхода беше доста зле и в крайна сметка след доста, четене и умуване видях, че икономически най добре е Е200 компресор. Много надеждна доста бърза, подлежаща на газификация.. 
Така, че си е до джоба, ако имах пара да поддържам Ес-ка не бих се поколебал нито секунда.

От носно цената... Убедих се в едно- Хубава и Евтина кола НЯМА!


  • 0
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.

#20 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 24 May 2013 - 00:05

Всеки прави своята преценка по състоянието на бюджета си :)

220 ките , да попаднеш на хубава колата трябва да имаш кинти над 15-17 бона :) 

Докато е-класата , мой приятел я направи като кукла 2.7 цди , все едно гледаме на Рошен колата и я продаде за 15 000 лева :)

Разликата е , че едната няма да имаш грижи , а за другата те първа може да очакваш :)

Става въпрос за 220 и 211 :)


Edited by mbthepower, 24 May 2013 - 00:08 .

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#21 Merconite

Merconite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, Андройд и хубави жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E200 kompresor 1999
Garage View Garage

Posted 24 May 2013 - 00:11

Мене лично возията на 210ката не ме кефи   :) нито поведението и на пътя , тези смущения са на базата на перфектно гледана кола , без забележки :)

Но всеки сам си решава :)

 

За това модели и години бол. За всеки трябва да има идеалния автомобил. Пък изравняването на цената никога не влияе на един истински гледан автомобил. Той просто се отличава от другите!


  • 1
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.

#22 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 24 May 2013 - 01:50

За това модели и години бол. За всеки трябва да има идеалния автомобил. Пък изравняването на цената никога не влияе на един истински гледан автомобил. Той просто се отличава от другите!

:up


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#23 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 24 May 2013 - 15:02

Toва пък да си давам колата под наем за тържества, или да се правя на шофер на някакви не мога да го разбера ;)

Има си рент-а-кар, да си наемат от там.


Колкото до Мазератито, не мисля че има много общо с Ланча. Един приятел имаше за малко чисто нова, но я разкара и си купи S6. Много друсаше и много се набиваше на очи, но като цяло беше доста интересна кола. После някакви Кайени, едва се отърва от Кайена и пак е на Ауди, но нормално А6 с голям мотор.

 

Аз като цяло не разбирам много големите и луксозни коли в нашите георграфски ширини. Ако ми трябва да мъкна нещо, търся един приятел с бусче. Ако ми трябва голяма кола, бих си взел първият VAG-оподобен дръгел комби. За останалото време Ц-класа или по-малка вършат отлична работа.

Един път мъкнах един бойлер без кашона в едно от БМВ-тата и стойката му за стена ми надра кората на седалката... направо бях подивял, смених я, но сърце не ми дава да товаря неща различни от куфари в нея. За 10ина извънградски пътувания на година, не виждам никакъв смисъл да храня самолетоносач, освен за кеф.

 

В САЩ, Австралия и такива държави го разбирам, налага се да пътуваш много километри, но в БГ... е някак безпредметно.

 

Ontopic: Е-класата се търси, следователно не поевтинява толкова бързо, но като цяло най-бавно поевтиняват Ц-класите, 3та серия и А4, по-големите поевтиняват по-бързо.

Другите са скъпи коли, но без търсене, които поевтиняват бързо.

 

Коцка кат се ожениш и прикачиш още две ремаркета ще питам да ли не ти трябва по голяма кола за постоянно. :)


  • 1

#24 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 24 May 2013 - 16:25

И пак Коце е прав. Едно комби от VAG върши перфектна работа. А6 малка кола ли е, джип по-неудобен ли е за семейно, от седан ? Просто по нашите географски ширини, където се шири огромна беднотия и комплекси породени от нея мечтата е да бъдеш повече от другарчето/съседчето и т.н., а какъв по-добър начин да го покажеш освен с скъпи дрехи/телефони/имоти/кола ? И тъй като имотите са скъпички в сравнение с останалите за това по нашите ширини армани/смартфон/ЕС-класа са висшата цел. Не че са лоши - напротив ! Просто е начин да покажеш положение. Друго обяснение аз нямам... Еската нито е най-практичната, нито най-икономичната, нито най-евтината за подръжка кола. Просто с придобиването на ЕС-класа 90% от българите отиват в своята Нирвана... Надявам се да няма обидили се и разпознали се в описанието. Просто тарикатщината у нас минава граници.

 

 

А относно Мазерати, точно с Капа нема абсолютно нищо общо. А тва, че е скапана кола няма да го коментирам, наслушал съм се на "хвалби" и за скъпи Бенцове. 


  • 1

Немеца го е измислил !


#25 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 05 June 2013 - 18:03

Интересна темичка се заформи тук :)

Че Ес ката не е най практичната кола донякъде е така. Да харчи повечко (до фейса на 221), голяма е, тежка е, цапа се, иска гараж... ми тя и 212 ката не е най красива мръсна и да седи на паркинга пред блока...

От 221 имам наблюдения само от фейса и то от 3 мотора 350, 500 и 250ЦДИ. Последното не го коментирам, тази която карах беше и 4 матик... да беше икономична (в сравнение със 140ка) - ама кой си купува Ес с идеята да е икономична.

Моторът който ме грабна беше М278 (осмака) две турбини, директно впръскване и невероятен разход. Среден извън града е под 10 (разбира се магистрала със скорости 140 - 180). Този мотор се развърта толкова бързо че наистина не ти остава много време да си натиснал педала до долу. При М276 (350 ЦГИ) разхода е близък, но вървенето... а и поддръжката е подобна. Липсата на турбинки (които при еволюцията на мотора ще има мисля засяга 222ката) е от съществено значение. За Ес ката повечето ми колеги казваха - "скука"

Е класата е с по нова платформа, макар да се застъпва с фейслифта на 221 си е ново "Баурае" Един силен бензинов мотор може да доставя доста приятни емоции у собственика си. А и най хубавия сериен глас на М278 има Е кабрио (това е друга тема) Някак 212 ми напомня на 124... не знам защо Може би е първата Е класа с по изострени лини. Интериора е доста стегнат, с прилично оборудване е супер кола, но когато слезеш от седалката на 212 и се качиш във фотьойла на 221 усмивката сама се появява на лицето ти. Затваряш вратата и светът около теб определено става друг. Самото усещане вътре е съвсем различно. Комфорта е доста по добър от 220.

Всеки иска породист домашен любимец, швейцарски часовник, някое друго Ферари (примерно) и много добре знае, че и не напълно породистото животинче, часовникът Сейко и Ц класата ще му вършат същата работа -  същата работа но не и същото усещане и точно това усещане е причината да избереш Ес класата.

 

Ако си гражданин, но със селски маниери и изкривена ценностна система... ще си проличи веднага щом се изсулиш от каквато и да е кола. Ако си човек, на който първите 7 годинки не му липсват, Ес класата няма да те промени, но ще промени отношението на някой хора към теб!

 

Аз лично в момента разтиквам една 140ка (вече година и 3 - 4 месеца) има малко над 50 000 км с нея. Определено не мога да кажа че е непрактична. Карам много и искам комфорт и сигурност. Мечта ми е от ученическите ми години. Да не е нечуплива като 190 и 124, да цирк е в някой отношения, но... ми допадна като кола


  • 5




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users