Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Защо цените на Е и S класите са почти изравнени ?


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 -Kris-

-Kris-

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    '03 W211 270CDI

Posted 19 May 2013 - 15:49

Преди година и половина като гледах за 211ци ми направи впечатление че между тях и w220 няма особена разлика в цените. Същото е и при наследниците, нямам идея защо.


  • 0

#2 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 19 May 2013 - 15:55

Аз го отдавам на всеобщото мнение, че 220 се троши невероятно лесно и е мега скъпа за ремонт


  • 0

Немеца го е измислил !


#3 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 19 May 2013 - 17:15

Точно това е, С класата си е с по-скъпа за поддръжка и търсенето е по-малко, а и тези евтини С-класи обикновено са спукани от каране.

Edited by drjivago, 19 May 2013 - 17:16 .

  • 2

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 19 May 2013 - 18:19

Аз съм на същото мнение като колегите, а пък и W211 ми харесва повече на външен вид, достатъчно комфортна е и с един добър двигател е една добра алтернатива


  • 0

#5 -Kris-

-Kris-

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    '03 W211 270CDI

Posted 19 May 2013 - 22:07

Звучи правдоподобно за 211 и 220. Но същото важи ли и за 212 и 221 ? Попрегледах цените из българските обяви и ситуацията е същата.


  • 0

#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 May 2013 - 08:01

Не е точно така. Е-касата 212 започва от 2009 година, а първите 221 са 2005-6. Ако търсиш ески след 2009 цената далеч не им е еднаква. А тези от първите години на производство са или доста постни като интериор и екстри или са доста уморени.
  • 2

#7 -Kris-

-Kris-

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    '03 W211 270CDI

Posted 20 May 2013 - 08:21

Не е точно така. Е-касата 212 започва от 2009 година, а първите 221 са 2005-6. Ако търсиш ески след 2009 цената далеч не им е еднаква. А тези от първите години на производство са или доста постни като интериор и екстри или са доста уморени.

 

"Доста постни като интериор" - лично не съм виждал С класа с лош интериор. Докато Е класа имат един ужасен сив интериор. Отклоних се от темата.

 

Ето две средностатистически обяви, към които имам пряк интерес (изключваме варианта за малкия 2.2 дизел). Критериите са 2009г. , дизел, автоматик.

http://www.cars.bg/c20464

http://www.cars.bg/c203803

 

Мисля че са близко като ценови диапазон, та като е гарга защо да не е рошава ? Не вярвам по-малкия брат да е осезателно по-лесен за подръжка. Какво ви е мнението ?


  • 0

#8 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 20 May 2013 - 08:47

Ами колега, мое мнение е че, w212 е нов модел за годината, докато w221 си е вече на няколко години, било то и facelift.


Edited by vasil.genov, 20 May 2013 - 08:47 .

  • 0

#9 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 20 May 2013 - 08:50

Относно 250 ЦДИ в началото на производството имаха проблеми с дюзите на Делфи, ако не се лъжа....да, ето ---> http://www.carsuk.ne...ector-problems/

 

Мисля, че при по-новите е отстранен (след фейслифта, сменени са май с Бош), но не съм сигурен, а и не ми се рови в момента да проверя :)


Edited by eMs1, 20 May 2013 - 08:58 .

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#10 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 May 2013 - 09:21

"Доста постни като интериор" - лично не съм виждал С класа с лош интериор. Докато Е класа имат един ужасен сив интериор. Отклоних се от темата.

Може би се изразих неправилно. Нямах предвид, че е лош все пак е Ес класа. Просто е по-обикновен. Ето един пример даже от БС стандартна черна кожа, обикновен волан, задните седалки не са ел. , камо ли да имат масаж и т.н.
http://www.cars.bg/c264398

Иначе линка на Е-класата, който си дал изглежда добре, но цената е без ДДС, което я прави доста скъпа. Още нещо продавача е написал пет-степенен автомат,а си мисля че при 2009 всички вече са 7г троник, трябва да се провери. И все пак няма как поддръжката на еска да не е по-скъпа. Най-малкото има повече електроника и въздушно окачване.

Edited by drjivago, 20 May 2013 - 09:23 .

  • 0

#11 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 20 May 2013 - 11:54

Аз бих се хвърлил на Е-класата. Като цяло всички ЕС-класи са ми много банални. Тва е типичната българска мечта - ЕС-класа да кара човек. Много са масови у нас. Истинска рядкост е да видиш човек със А8 или 7ца на БМВ, докато ЕС-ки на секи ъгъл. Попринцип адмирирам хора, който бягат от стереотипите и търсят няква индивидуалност при избора на кола. Ония ден видях едно Мазерати Куатропорте и ми направи силно впечатление, докато тия 221ци не ги отразявам по улиците - доста са незабележими поради големия им брой по улиците. Естествено не искам да кажа нищо лошо за модела - УНИКАЛЕН Е! Пък и ЕС-класа да си я караш ти ... ми е мнооого селско, няк си е кола, в която да те возят, а не ти да я караш. Имаше един колега мисля с 221ца, може да си поговориш с него, ако не се лъжа беше и от същия град като тебе.

 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2zyere


  • 0

Немеца го е измислил !


#12 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 20 May 2013 - 16:13

Взимай S Klasse ако ти харесва и имаш възможност .

Като се качиш в нея си в свой собствен свят, пътуваш комфортно и сигурно,

удоволствието е голямо и несравнимо с нищо друго .

 

Обслужването ще и е малко по скъпо, но малко .

Цените на стоките и услугите които ползваш ежедневно мaлко ще се покачът,

ще загубиш някои приятели, други ще спечелиш .

Като цяло близки и роднини ще ти завиждат и злословят .

 

S Klasse си е S Klasse , заслужава си, няма да ти е зле .


Edited by vencislav, 20 May 2013 - 20:34 .

  • 4

#13 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 May 2013 - 16:22


ще загубиш някой приятели, други ще спечелиш .
Като цяло близки и роднини ще ти завиждат и злословят .

S Klasse си е S Klasse , заслужава си, няма да ти е зле .


 

+1

 

ПП:  Сега проверих, наистина малкият дизел във всичките му варианти 200, 220 и 250 цди при 212 си е с пет-степенния автомат, а не 7Г троник. Това даже е по-добре предвид евентуални бъдещи разходи.


Edited by drjivago, 20 May 2013 - 20:13 .

  • 0

#14 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 May 2013 - 21:13

смятам че цените специално на тези два автомобила се определят от изминатия пробег.

 

аз бих избрал ес-ката, но не тази от линка. най-малкото волана и е обикновен...

 

струва ми се и разумен ход да се проверят автомобили втора употреба от официалните дилъри с история, това специално за коли над 60к лева


  • 2

#15 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 23 May 2013 - 17:57

Здравейте! Мисля, че отговорът е по-прост - мераклиите да карат двутонна кола (без да е джип) с разход 12 - 17л/100км, които могат да си го позволят са по-малко от тези които им трябва практична кола с достатъчно лукс. Друг е въпросът, че всеки иска да "покара" S-classe, но трудно ще се навие да я поддържа. Наличието на гараж е задължително за лимузината, при това да има възможност да се измива и почиства почти ежедневно - я си представете една мръсна лимузина след поредния дъжд с жълт прах - ще представлява далеч по-грозна гледка от коя да е Е или С класа - просто ще се набива в очите (както и всяка голяма луксозна кола). Същевременно S-classe не е чак пък толкова съблазнителна да се ползва като кола под наем за тържества та поне да си избие част от цената. Друго нещо е един стар Silver Shadow или W136, W186...

Ясно е, че пазара определя цените, а на въпроса "защо" отговорите могат да бъдат толкова, колкото са включилите се в темата.


  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users