Преди година и половина като гледах за 211ци ми направи впечатление че между тях и w220 няма особена разлика в цените. Същото е и при наследниците, нямам идея защо.
Защо цените на Е и S класите са почти изравнени ?
Започната от -Kris-, 19 май 2013 - 15:49:53
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 май 2013 - 15:49
#2
Публикувано 19 май 2013 - 15:55
Аз го отдавам на всеобщото мнение, че 220 се троши невероятно лесно и е мега скъпа за ремонт
Немеца го е измислил !
#3
Публикувано 19 май 2013 - 17:15
Точно това е, С класата си е с по-скъпа за поддръжка и търсенето е по-малко, а и тези евтини С-класи обикновено са спукани от каране.
Този пост е редактиран от drjivago: 19 май 2013 - 17:16
#4
Публикувано 19 май 2013 - 18:19
Аз съм на същото мнение като колегите, а пък и W211 ми харесва повече на външен вид, достатъчно комфортна е и с един добър двигател е една добра алтернатива
#5
Публикувано 19 май 2013 - 22:07
Звучи правдоподобно за 211 и 220. Но същото важи ли и за 212 и 221 ? Попрегледах цените из българските обяви и ситуацията е същата.
#6
Публикувано 20 май 2013 - 08:01
Не е точно така. Е-касата 212 започва от 2009 година, а първите 221 са 2005-6. Ако търсиш ески след 2009 цената далеч не им е еднаква. А тези от първите години на производство са или доста постни като интериор и екстри или са доста уморени.
#7
Публикувано 20 май 2013 - 08:21
Не е точно така. Е-касата 212 започва от 2009 година, а първите 221 са 2005-6. Ако търсиш ески след 2009 цената далеч не им е еднаква. А тези от първите години на производство са или доста постни като интериор и екстри или са доста уморени.
"Доста постни като интериор" - лично не съм виждал С класа с лош интериор. Докато Е класа имат един ужасен сив интериор. Отклоних се от темата.
Ето две средностатистически обяви, към които имам пряк интерес (изключваме варианта за малкия 2.2 дизел). Критериите са 2009г. , дизел, автоматик.
Мисля че са близко като ценови диапазон, та като е гарга защо да не е рошава ? Не вярвам по-малкия брат да е осезателно по-лесен за подръжка. Какво ви е мнението ?
#8
Публикувано 20 май 2013 - 08:47
Ами колега, мое мнение е че, w212 е нов модел за годината, докато w221 си е вече на няколко години, било то и facelift.
Този пост е редактиран от vasil.genov: 20 май 2013 - 08:47
#9
Публикувано 20 май 2013 - 08:50
Относно 250 ЦДИ в началото на производството имаха проблеми с дюзите на Делфи, ако не се лъжа....да, ето ---> http://www.carsuk.ne...ector-problems/
Мисля, че при по-новите е отстранен (след фейслифта, сменени са май с Бош), но не съм сигурен, а и не ми се рови в момента да проверя
Този пост е редактиран от eMs1: 20 май 2013 - 08:58
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#10
Публикувано 20 май 2013 - 09:21
Може би се изразих неправилно. Нямах предвид, че е лош все пак е Ес класа. Просто е по-обикновен. Ето един пример даже от БС стандартна черна кожа, обикновен волан, задните седалки не са ел. , камо ли да имат масаж и т.н."Доста постни като интериор" - лично не съм виждал С класа с лош интериор. Докато Е класа имат един ужасен сив интериор. Отклоних се от темата.
http://www.cars.bg/c264398
Иначе линка на Е-класата, който си дал изглежда добре, но цената е без ДДС, което я прави доста скъпа. Още нещо продавача е написал пет-степенен автомат,а си мисля че при 2009 всички вече са 7г троник, трябва да се провери. И все пак няма как поддръжката на еска да не е по-скъпа. Най-малкото има повече електроника и въздушно окачване.
Този пост е редактиран от drjivago: 20 май 2013 - 09:23
#11
Публикувано 20 май 2013 - 11:54
Аз бих се хвърлил на Е-класата. Като цяло всички ЕС-класи са ми много банални. Тва е типичната българска мечта - ЕС-класа да кара човек. Много са масови у нас. Истинска рядкост е да видиш човек със А8 или 7ца на БМВ, докато ЕС-ки на секи ъгъл. Попринцип адмирирам хора, който бягат от стереотипите и търсят няква индивидуалност при избора на кола. Ония ден видях едно Мазерати Куатропорте и ми направи силно впечатление, докато тия 221ци не ги отразявам по улиците - доста са незабележими поради големия им брой по улиците. Естествено не искам да кажа нищо лошо за модела - УНИКАЛЕН Е! Пък и ЕС-класа да си я караш ти ... ми е мнооого селско, няк си е кола, в която да те возят, а не ти да я караш. Имаше един колега мисля с 221ца, може да си поговориш с него, ако не се лъжа беше и от същия град като тебе.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2zyere
Немеца го е измислил !
#12
Публикувано 20 май 2013 - 16:13
Взимай S Klasse ако ти харесва и имаш възможност .
Като се качиш в нея си в свой собствен свят, пътуваш комфортно и сигурно,
удоволствието е голямо и несравнимо с нищо друго .
Обслужването ще и е малко по скъпо, но малко .
Цените на стоките и услугите които ползваш ежедневно мaлко ще се покачът,
ще загубиш някои приятели, други ще спечелиш .
Като цяло близки и роднини ще ти завиждат и злословят .
S Klasse си е S Klasse , заслужава си, няма да ти е зле .
Този пост е редактиран от vencislav: 20 май 2013 - 20:34
#13
Публикувано 20 май 2013 - 16:22
ще загубиш някой приятели, други ще спечелиш .
Като цяло близки и роднини ще ти завиждат и злословят .
S Klasse си е S Klasse , заслужава си, няма да ти е зле .
+1
ПП: Сега проверих, наистина малкият дизел във всичките му варианти 200, 220 и 250 цди при 212 си е с пет-степенния автомат, а не 7Г троник. Това даже е по-добре предвид евентуални бъдещи разходи.
Този пост е редактиран от drjivago: 20 май 2013 - 20:13
#14
Публикувано 20 май 2013 - 21:13
смятам че цените специално на тези два автомобила се определят от изминатия пробег.
аз бих избрал ес-ката, но не тази от линка. най-малкото волана и е обикновен...
струва ми се и разумен ход да се проверят автомобили втора употреба от официалните дилъри с история, това специално за коли над 60к лева
#15
Публикувано 23 май 2013 - 17:57
Здравейте! Мисля, че отговорът е по-прост - мераклиите да карат двутонна кола (без да е джип) с разход 12 - 17л/100км, които могат да си го позволят са по-малко от тези които им трябва практична кола с достатъчно лукс. Друг е въпросът, че всеки иска да "покара" S-classe, но трудно ще се навие да я поддържа. Наличието на гараж е задължително за лимузината, при това да има възможност да се измива и почиства почти ежедневно - я си представете една мръсна лимузина след поредния дъжд с жълт прах - ще представлява далеч по-грозна гледка от коя да е Е или С класа - просто ще се набива в очите (както и всяка голяма луксозна кола). Същевременно S-classe не е чак пък толкова съблазнителна да се ползва като кола под наем за тържества та поне да си избие част от цената. Друго нещо е един стар Silver Shadow или W136, W186...
Ясно е, че пазара определя цените, а на въпроса "защо" отговорите могат да бъдат толкова, колкото са включилите се в темата.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни