Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е230 мирис на бензин в маслото


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2013 - 19:42

Здравейте! Днес като отворих капачката за маслото миришеше на бензин, след това вдигнах щеката и там същата работа. Като е запален от ауспуха също се усеща мирис на "суров" бензин. При запалване го изфорсирвам леко, за да угаснат лампите по таблото и да вдигне обороти, че един път ми угасна. Студен се усеща, че малко или много прекъсва. Като е загрял не мога да преценя, едно приятелче го кара и не усети да прекъсва. Бензиновата помпа е си заминава, защото жужи доста. Това е ако можете да помогнете, ще ви бъда много благодарен. Позадрави!  :beer


Този пост е редактиран от miro0: 17 май 2013 - 19:59

  • 0

The best or nothink.


#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 17 май 2013 - 22:02

Честито за новата кола . Нека да я видим ! 

Следи нивото на маслото , няма как да не мирише леко на бензин .. Обслужил ли си я цялата , свещи масла , диагностика ? 
 


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2013 - 22:38

Едни свещи и ще живне колицата.

Няма как маслото да не мирише съвсем леко на горивото, с което се кара колата.

Виж, това с липсата на обороти след запалване ми прилича на дебитомер, струващ около 400лв :(


  • 0

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 май 2013 - 22:57

Абе смени си свещите и маслото и там другите му далаверки и една диагностика и ако има проблеми след това гледай за по сериозни начинания :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2013 - 05:57

Вчера се убедих за това с маслото, като отворих капачките на още няколко коли. Не знам защо, но си мислех че не е нормално, бях се вкарал в някви филми направо. Сваляхме дебитомера, които изглежда нов. А чуденето с оборотите го има само при студен двигател, в което също се убедих снощи. С две думи ще се наложи да си сменя най-много свещите и кабелите + масло и филтри. 

 

П.П. Понеже до сега не съм обсужвал бензинов двигател и не знам трябва ли да се сменя горивния филтър, както при дизеловия /задължително/. Това масло 10 40, което предписват не е ли рядко за толкова километри? И да се надяваме че с този ще успея да дойда на поне един събор, понеже с цедката не успях .. :(


  • 0

The best or nothink.


#6 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2013 - 11:57

Сменяш го и горивния филтър задължително. Маслото хич не е рядко, слагай смело, просто избери по-хубаво и читаво :)


  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 май 2013 - 12:15

Бензиновия задължително !!!!!!!!!!!!!! ама задължителнооо , маслото хубаво 10/40 е идеално , мотора ти не е капризен , филтър на климатика и двата филтъра + маслен филтър + малкия горивен !!!

Ако ще сменяш сам свещите им изчисти гнездата , ако ти се намира въздух , вкарваш муштука и един парцал затапваш и пускаш струята ( това е задължително според мене ) 

И не си играйте да си сваляте дебитометри просто ей така.... че си нямате работа !

Чуденето на обороти , може да идва от бензиновия филтър и от малкия бензинов !!! изчисти елементарните проблеми и тогава оглеждай за по сериозни !

Купу хубави свещи , за твоята кола мисля че са по около 12-15 лева , защото сигорно след време ще сложиш и газ и си трябват нови свещи :)

Успех !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 18 май 2013 - 14:45

Ако колата се кара само на газ не виждам смисъл да сменяш редовно бензиновия. Все пак като за първо обслужване сменяй всичко, де що е консуматив. Мисля, че ще ти излезе около 250лв. със свещи кабели филтри и масло


  • 0

Немеца го е измислил !


#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 май 2013 - 14:57

Едно нередовно сменяне на бензиновия филтър води до : 

-прекъсване

-не добро ускорение в ниските обороти 

-не добре преминаване на бензина

-гаснене на колата , дори в движение на ниски обороти .

 

При един байпас , без филтъра ако ги няма тези симптоми да си стой , но не мисля , че за едни 10-15 лева ще караме по 50 000 км с един филтър :)

Със времето и мръсния бензин , се отлагат много боклуци , който 1000 % пречат на притока на бензин !

Все пак всичко по системата си има някакъв дебит и този дебит трябва да се спазва .... не е поносимо за колата да преминава по малко бензин към инжекциона , по малко бензин = на неравномерна работа на мотора и по горните симптоми !

 

Дори и да се кара на газ колата , бензиновия филтър играе също огромна роля .... нали все пак колата работи на бензин  , отлагания на боклуци със времето и престоя на бензин в колата !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2013 - 16:11

Само за филтъра не климатика не виждам защо да го сменям при положение, че духа доста силно климатроника /мисля, че филтъра указваше влияние/. Иначе маслото гледан някакво Dynamic или нещо от сорта, което покрива класификацията 229.1. Но май ще сложа Castrol. 


  • 0

The best or nothink.


#11 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1882 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2013 - 16:38

Филтъра на климатика всъщност е филтъра на купето. Това е въздухът, който дишаш ти. Да не говорим, че на такива коли за продан кой знае от кога не е сменян?
  • 0

#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 май 2013 - 17:38

Dynamic parts са добри масла на допустими цени , но ако имаш парички сложи кастрола .... но лично няма да забележиш някаква промяна ..... вече самия мотор износване тва онова ..... но на кастрола има бая ментаци , докато на динамика няма толкова много , лично ти го казвам защото хората от Даскалов кар в Плевен са вносители и няма да ме излъжат момчетата , нищо че не съм го ползвал :)))) имам си приказка с тях и казват , че бая хора го купуват :)

 

А за филтъра на климатика..... задължително , нека си духа студено , но нека и въздуха да ти е чист в купето :) мисля , че ефтинжойс филтрите не са толкова скъпи :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 18 май 2013 - 18:44

От несменен филтър на купето от време на време може да ти мирише на умрели катерици. мбДъПауър е прав, че за 10-15-20лв. нема кво да се цигани човек, но личната ми преценка е, че няма смисъл да сменям филтър, с който реално съм карал не повече от 1000км на бензин. А колкото до неравномерна работа в почти никой от случаите виновник не се оказва горивния филтър. Винаги се почва от него понеже е най-евтин, но в повечето случай са електроника, ел. инсталации, дебитомери, дросели, свещи, бобини, кабели, инжектори, лули и всичко друго, но не и тоя филтър. Не приемай мнението ми лично и като заяждане, но от 4-5 чета теми във форуми и не съм видял някой да си е решил проблема с неправилна работа на мотора със смяна на бензинов филтър. Но при всички положения щом се препоръчва да се смени един консуматив и цената му е колкото на 2 кутии цигари или на едно питие в заведение - СМЕНЯВАЙ. Иначе съм чувал и мнения от доста компетентни хора, че и без филтър на купето може да си движиш. Не е болка за умиране, ако направо го махнеш.


  • 0

Немеца го е измислил !


#14 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 май 2013 - 19:54

Ами ... понеже като взех моята бензинова кола , която не е мерцедес , беше задръстен бензиновия филтър и гаснеше през 20 метра и така и така докато бензина не намираше някаква пролука... направихме му байпас без филтъра и колата се оправи , сложих нов бензинов филтър и колата заспа.....

А преди това както ти казвам .... върви върви и гасне..... върви върви и гасне или подскачат оборотите  :) дали викаш няма ядове от бензиновия филтър :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#15 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 18 май 2013 - 21:15

Покажи я тази кола . Говориш за километри , колко са ? Кабели няма смисъл да сменяш , ако да и лулите и смени. Прекъсването ти почисти си дросела !  Ако има газова каква е тя ? 

Кажи ни това да те посъветваме какво да правиш.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни