Да, за съжаление тези управления с едната врътка са по-трошливи от другите ... И аз залагам, че проблема е в "новото" управление - просто то не командва дуовентила като хората и колата духа студено. Че не си писал по-рано - в петък пуснах по Еконта две такива управления - перфектни по 25 лв. бр. ... Иначе не са нещо рядко - намират се все още - или си потърси друго или както съветва колегата над мен - пробвай да оправиш твоето
Климатроник C124
Започната от Chavalinov, 09 май 2013 - 08:09:38
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 февруари 2018 - 15:47
#17
Публикувано 19 февруари 2018 - 16:37
То малко се получава, че "новото" изглежда много по-добре от моето (със счупената ос), а пък не управлява добре. Както и да е, видяло се е, че от няколко ще се направи едно. Бихте ли ме светнали само по отношение на няколко момента, както следва:
- как точно се маха тази ос - отстрани през дупката предполагам внимателно се изтегля, но къде точно се захваща, че да не потроша още едно.;
- копчетата имате ли представа свалят ли се без да се маха платката?
Благодарско за отговорите момчета - да сте живи и здрави
#18
Публикувано 20 февруари 2018 - 07:47
"Разкови" корпуса и така ще стигнеш и до оста и до копчетата. До колкото имам спомен сглобката е само на зъбчета, без винтове, но все пак огледай старателно за някоя бурма тук там. Дори и да се затрудниш, приеми че едното го отваряш с учебна цел и бъди по-смел Ако умееш да си служиш с поялник, като разглобиш стопли всички спойки, които изглеждат съмнителни за да не се налага след време да отваряш пак.
#19
Публикувано 23 ноември 2022 - 22:55
Здравейте!
Доста време мина от последните писания тук надявам се да сте добре и всичко да е наред - с вас и добрите стари Бенцове
Предстои ми смяна на радиаторчето на парното, по принцип проявявам страшна упоритост като търся такива труднооткриваеми вече неща, но се скъсах от търсене и така и не успях да намеря оригинално радиаторче на парно А0028356401. Намерих с мъка на Hella, което поне преди време беше най-добрата алтернатива. Та така или иначе ще се сваля цялото табло, реших да сменя и изпарителя на климатика. Този изпарител все още се предлага оригинален и на висока цена. Според вас голяма ли е разликата между оригиналната част и да речем Mahle. Аз разсъждавам, че цяло табло е хубаво да се сваля колкото се може по-рядко и клоня към оригинала, но ще се радвам и да чуя вашите съвети. И ако някой случайно има радиаторче на парно съм насреща !
Поздрави!
Този пост е редактиран от Steev: 23 ноември 2022 - 22:55
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни