Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Климатроник C124


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#16 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 19 February 2018 - 15:47

Да, за съжаление тези управления с едната врътка са по-трошливи от другите ... И аз залагам, че проблема е в "новото" управление - просто то не командва дуовентила като хората и колата духа студено. Че не си писал по-рано - в петък пуснах по Еконта две такива управления - перфектни по 25 лв. бр. ... Иначе не са нещо рядко - намират се все още - или си потърси друго или както съветва колегата над мен - пробвай да оправиш твоето :beer


  • 0

#17 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 19 February 2018 - 16:37

То малко се получава, че "новото" изглежда много по-добре от моето (със счупената ос), а пък не управлява добре. Както и да е, видяло се е, че от няколко ще се направи едно. Бихте ли ме светнали само по отношение на няколко момента, както следва:

- как точно се маха тази ос - отстрани през дупката предполагам внимателно се изтегля, но къде точно се захваща, че да не потроша още едно.;

- копчетата имате ли представа свалят ли се без да се маха платката?

 

Благодарско за отговорите момчета - да сте живи и здрави  :beer 


  • 0

#18 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 20 February 2018 - 07:47

"Разкови" корпуса и така ще стигнеш и до оста и до копчетата. До колкото имам спомен сглобката е само на зъбчета, без винтове, но все пак огледай старателно за някоя бурма тук там. Дори и да се затрудниш, приеми че едното го отваряш с учебна цел и бъди по-смел  :D Ако умееш да си служиш с поялник, като разглобиш стопли всички спойки, които изглеждат съмнителни за да не се налага след време да отваряш пак.


  • 0

#19 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 23 November 2022 - 22:55

Здравейте!

Доста време мина от последните писания тук smile.png надявам се да сте добре и всичко да е наред - с вас и добрите стари Бенцове smile.png

Предстои ми смяна на радиаторчето на парното, по принцип проявявам страшна упоритост като търся такива труднооткриваеми вече неща, но се скъсах от търсене и така и не успях да намеря оригинално радиаторче на парно А0028356401. Намерих с мъка на Hella, което поне преди време беше най-добрата алтернатива. Та така или иначе ще се сваля цялото табло, реших да сменя и изпарителя на климатика. Този изпарител все още се предлага оригинален и на висока цена. Според вас голяма ли е разликата между оригиналната част и да речем Mahle. Аз разсъждавам, че цяло табло е хубаво да се сваля колкото се може по-рядко и клоня към оригинала, но ще се радвам и да чуя вашите съвети. И ако някой случайно има радиаторче на парно съм насреща smile.png !

Поздрави!


Edited by Steev, 23 November 2022 - 22:55 .

  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users