а вместо да търси всички тия признаци, които точно в този 1 час тест може и да не се проявят, не е ли по-лесно пипне с два пръста кабелчето на дюзата на първи цилиндър? ако се рони-прескачаш колата

"Лек ремонт"
Започната от miro0, 21 апр 2013 - 10:40:49
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 април 2013 - 13:35
#17
Публикувано 23 април 2013 - 14:12
Ааааа не разбирам, за тва му казах да пита някой по компетентен. Начи имало и пинизи да се хване проблема, освен на око и с каране
Немеца го е измислил !
#18
Публикувано 23 април 2013 - 17:01
Колега, нещо ми се струва, че тия цени на части са малко преувеличени, освен ако не говорим за оригинални Мерцедес части.
Можеш да ползваш афтърмаркет производители. Примерно ремък на Контитек или Дайко, верига JWS Или SWAG, обтегач на някоя друга фирма и т.н.
Не винаги когато се сменя верига е наложително да сменяш и ангренажите - знам, че ще стане спор по този въпрос, но това си е мое лично мнение.
Освен това - как установихте, че веригата е разтегната и ангренажите са за смяна?
Сигурен съм че ако си стегнеш колата в някой читав сервиз, който разбира от помпи Лукас, няма да се появи проблем скоро и моторчето ще живне.
Нека колеги, които имат опит с такива помпи да споделят, защото много от мненията са преразказ от трето лице, множествено число.
#19
Публикувано 23 април 2013 - 17:18
Думите на майстора (уж се води мой човек) бяха: веригата ти е разтегната и зъбците са изострени. Това го останови, след като отвори мотора.
The best or nothink.
#20
Публикувано 24 април 2013 - 15:02
Питам за веригата защото за да се установи разтегната верига - трябва поне да се нулира разпределителния вал и да се погледне градусовата скала на демпферната шайба на коляновия вал.
Макар и да не е много точен тоя метод - дава добра представа. +/-3 градуса е горе-долу точността.
На ОМ604 не знам как е, но на м102 се предлагат фабрично отместени шпонки ангренажа на разпределителния вал - за 2, 3, и 5 градуса по разпределителния, които са съответно 4,6 и 10 градуса по коляновия.
На м103 разпределителния вал е с нещо като раздвижно колело, което дава възможност за +3,0 и -3 градуса по разпределителния (+6, 0, -6 по коляновия).
Ама да отвориш да погледнеш и да кажеш - еди какво си - за мен е или непрофесионално или неетично. Или не знае как да провери или само се мъчи да удари кьоравото.
Не ти ли каза, че и главата е за ремонт?
#21
Публикувано 24 април 2013 - 16:44
За главата не е казвал нищо.
The best or nothink.
#22
Публикувано 24 април 2013 - 20:40
То има една приказка, че твой човек най-много може да те прецака.
The best or nothink.
#23
Публикувано 24 април 2013 - 21:00
Само се чудя дали взема скъпо частите или ги взема по-евтино, а на мен ми казва високата цена, за да избие от парите за труда. Понеже за труд ми каза 80 лв колкото да не е без хич. Пък за тампон на двг 176 лв дилъра във форума ми каза 95лв. Така че може да има кяр да смени повече чаркове, за да вземе от там повече пари.
Този пост е редактиран от miro0: 24 април 2013 - 21:01
The best or nothink.
#24
Публикувано 24 април 2013 - 21:18
Аз знам от къде взема частите и след време ще отида да питам за някоя част цена и ако ми кажат, че най-скъпата е по-евтина от неговата става лошо ..
The best or nothink.
#25
Публикувано 24 април 2013 - 21:21
Труд 80 лева.... бягай далече от тоя майстор Това са много малко пари , за такива ремонти


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни