Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

"Лек ремонт"


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 10:40

Здравейте, става въпрос за C220D. Проблемът е следният: оказа се, че освен клапан на лукаса (600лв) има куп други неща за смяна. Като започнем от тампон на ДВГ (176лв), пистов ремък (80лв), обтяжна ролка, разтегната верига, износени зъбчатки и стигаме до 1700лв ремонт. Това е със евтиният вариянт на верига (500~лв) и оригинален комплект оптегачи (143лв). Оригиналният комплект верига, оптегачи и зъбчатки е около 1300лв, тогава говорим за ремонт над 2200лв. Итересно ми е вие ако бяхте изправени пред подобен проблем, който не ви пожелавам, какво щяхте да предприемете. Благодаря ви! :)


Този пост е редактиран от miro0: 21 април 2013 - 10:42

  • 0

The best or nothink.


#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 21 април 2013 - 10:53

Всичко зависи от твоето желание и финансова възможност.Ако много си обичаш колата и си привързан към нея и можеш да събереш за ремонта си я направи.Ако ти е писнало и ремонта ще те затрудни,закрепи я и на пазара.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 21 април 2013 - 10:54

да си смениш колата :) и да додадеш някой лев и се срещат бая запазени 124-ки :)  например до 3500-400 лева и тая за части :) 

Може и някоя ц-класа  на бензинче с газчица или 2.5турбо :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 11:14

Да я закрепя означава да дам около 1000 лв за тампон и помпа. Ако давам толкова пари по-добре да дам още 700 и да си я карам, поне знам какво съм правил по нея, така и така вече съм сменил предни амортесиори, шарнири и тампони на носачите .. 


  • 0

The best or nothink.


#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 21 април 2013 - 22:43

Продавай я.Иначе ако я почнеш в такъв листопад с много серий ще се вкараш.Като я отвориш колата за ремонт ще изскочат още доста неща.И тук 20,там 30 лева и така ще дадеш още сума пари.Тая кола щом е докарана до такова състояние,то и километрите не са и никак малко-разтегната верига и разбити зъбни колела???? 

А и това с помпата лукас....ще ти писне да я отваряш и да сменяш пружинки,'О' пръстени,семеринги.И после като се почне едно зацепване,центровка,пък пуши,не пуши,не върви,глъхне...остави,тоя лукас.

Продавай я ....нека някой ентусиаст да я прави и да и се радва.


  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 април 2013 - 00:21

някой се опитва да те заколи с тия цени.

Тия неща са евтини, обаче, Виждаш Ники какво е написал. и това е вярно.

според мен имаш шанс поне 40% тая помпа лукас ПАК да направи проблем в следващите 50-60хил км.

такаче прецени, тази ли да стягаме, или друга кола.

Ако не въртиш много км на година-ок, но ако мислиш да я спукваш от каране....

Ти вече ми писа ЛС, утре ще имаш отговор за числата...


  • 0

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 22 април 2013 - 08:23

Колега от финансова гледна точка, тия малки дизелчета вървят евтино. И ако дадеш тия пари, при следващия ремонт ще си платил колата още веднъж. На днешно време 2000 лева са си бая пара. А щом найстина има такива проблеми значи е тръгнала на умирачка. Щом твърдиш, че не е в добър търговски вид и трябва да влагаш доста пари, за да я продадеш по-добре я пусни на части и си купи нещо друго от любимата марка. Просто няма смисъл да плащташ колата още веднъж. Сигурно ти е икономична и това е добра причина да я задържиш, но газифицираните бензинови двигатели също са много икономични, доста пъргави и гаранция ще те изкефят повече. W124 или друго W202 е моя съвет. Друг вариант е вкарай си/купи си ударена C200D и си направи от две една. Така ще има и донор за бъдещи ремонти, пък и е сигурно, че колата ще стане перфектна. А остане ли нещо и закъсаш ли с пари отново можеш да пускаш части за продажба. 


  • 2

Немеца го е измислил !


#8 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 21:53

Сега наблюдавам C200 136к.с. с газ. Даже си мислех да пускам тема да чуя мнения и отзиви за тези модели, но ще стане много спам от моя страна. Чувал съм, че газта прави проблеми и електрониката на тези модели. Ако някой е по-запознат нека сподели. 


  • 0

The best or nothink.


#9 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 22 април 2013 - 22:23

M111.940 двигателя е супер за газ. Проблеми можеш да имаш само с ел. инсталацията на двигателя ако е произведена преди 96г. Според мене тва е супер избор с ръчни скорости даже и върви прилично. Разхода ми в София с аналогичен като технология и години двигател, само че 2.2 (150 коня) на газ е около 20лв. на 100км и около 11-12-13лв/100км извънградско, като се има предвид, че карам 124-ка, която е и малко по тежичка. Иначе на тоя двигател нема кво да му се строши просто... железен


  • 0

Немеца го е измислил !


#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 април 2013 - 23:27

винаги като купуваш нова кола можеш да се нахедриш по-вериозно от колкото на старата си кола.

старата поне и знеш ядовете. новата е една неизвестна гора.

 

Проверявай я наред-всичко.

особено ел. инсталацията. че иначе гори комутатора. а ако не изгори, трябва да го пазиш да не хване крака през ноща..


  • 0

#11 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 23 април 2013 - 00:02

Всичко наред да гледа колегата - ел. инсталация, компресия на двигателя, течове, локвички от двигател искорости, смяна на предавките ако е автоматик, ръжда по прагове, вежди, преден и заден мост, багажник и резервна гума, и някъде на видими места по рамата. Задължително тестване на студен двигател. Ако е с газова тества на газ и на бензин. Окачването и управлението са ясни - да няма луфтове или да са малки, вибрации при навит до край волан, да не тропа хлопа скърца и т.н., но това е ясно. Ако сега бях пред покупка на кола бих направил същия избор. А за тия комутатори съм виждал разни хора да им слагат решетки. И все пак не съм чул скоро някой да е пропищял от избягал комутатор и дано и да не чуя де


  • 0

Немеца го е измислил !


#12 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2013 - 06:27

Само ел. инсталацията не ми е ясно как се проверява, от горе изброените неща. Иначе съм ви благодарен за отзивите!


  • 0

The best or nothink.


#13 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 23 април 2013 - 08:24

На ел.инсталацията и се проверява изолацият. Теориите са много относно причината, но с времето тя се напуква и изронва. Пиши лично съобщение на колегата Вай Басо. Обясни му, че търсиш 202ка 136 коня бензин и го попитай за инсталацията, той ще ти даде най-точни отговори


  • 1

Немеца го е измислил !


#14 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2013 - 08:26

Само ел. инсталацията не ми е ясно как се проверява, от горе изброените неща. Иначе съм ви благодарен за отзивите!

Натискаш де що има копче и де що има лампа трябва да работи и съответно да свети. За лостчетата - същото.


Този пост е редактиран от hir: 23 април 2013 - 08:27

  • 0

#15 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 23 април 2013 - 08:53

Натискаш де що има копче и де що има лампа трябва да работи и съответно да свети. За лостчетата - същото.

 

Тва също се проверява, но в случая колега става дума за инсталацията от комутатора до инжекторите и датчиците даващи информация на комутатора. 

Иначе признаци... за скапана инсталация са не равномерна работа на празех ход, на ниски обороти, разлика в поведението на студен и топъл двигател, по-малка мощност, гаснене при спиране или рязко подаване на газ, ако сама се изфорсира и т.н., но все пак си питай Вай Басо


  • 0

Немеца го е измислил !





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни