Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210- Е200 или Е200 компресор?


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#16 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 23 април 2013 - 13:46

E200 136 коня не е по-муден от 2.9 тд 129коня


  • 1

#17 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2013 - 15:23

2,9 тд-въобще не е муден, доста пъргав и еластичен двигател е. Този двигател не е "назобен" с коне и има голяма мощ. по-бавнооборотен е, но включи ли се турбото-излиташ.

200-136 к.с е слаб за това купе, за мен тоя двигател не притежава мощ и ми е труден за каране.

Карал съм и двата, като съм слизал от 2,9 и съм се качвал на 2,0 и 2,9 тд е в пъти по-добър от 2,0


  • 1

#18 Bili

Bili

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Атина
  • Автомобил:
    W 210 320 cdi 2001... Nissan micra 1,4 2005

Публикувано 23 април 2013 - 15:54

От двата модела които си посочил аз бих избрал  Е200 компресор

но не е лошо да обърнеш внимание и на Е240 V6


  • 0

#19 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Публикувано 26 април 2013 - 23:42

Благодарности на всички които ми помогнаха в трудния избор.Вече е решено ще бъде Е200 Компресор само да си намеря някоя по-читава колица.


  • 0

#20 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 26 април 2013 - 23:59

Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.


  • 1

Немеца го е измислил !


#21 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 април 2013 - 00:19

:) ахам....и карбуратора е по-добър от инжекциона!

 

п.с. плюса е от мен


  • 0

#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2013 - 01:40

Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.

Сам ли измисли всичко това?

компресорните... не съм чул досега за нито една проблемна.

атмосферен с малко електроника... успех с намирането на такъв при Мерцедес.

240 V6... карал ли си такова? Ама честно? Че аз не виждам нищо удачно в този мотор... А удоволствието от шофирането е невероятно :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 27 април 2013 - 18:17

Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.

 

Ела с някоя атмосферка , аз ще застана с принудително пълнене да видиш кое е илюзия и реалност

240ка ? Ти направо искаш да му вкараш таралеж в гащите :D

Съвременна кола без електроника ?? Мхмм .. успех с търсенето


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#24 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 28 април 2013 - 12:55

Не знам кои е по здрав мотор в210 200компресор или 200атмосверката но данита са в200компресор-0-100км.10.2 сек.     

градски разход 13.6бензин това е за автоматик.А за 200 136к.с.автомат 0-100 за 11.8сек.13.3 градски разход 


  • 0

#25 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2013 - 13:55

Не знам кои е по здрав мотор в210 200компресор или 200атмосверката но данита са в200компресор-0-100км.10.2 сек.     

градски разход 13.6бензин това е за автоматик.А за 200 136к.с.автомат 0-100 за 11.8сек.13.3 градски разход 

Незнам от къде ги гледаш тези данни, но е прекалено малка разликата за ускорение до 100 м/у двата двигателя. Според мен ще е най-малко 2.5 секунди по-малко в полза на компресора.


  • 0
Публикувано изображение

#26 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 28 април 2013 - 16:47

E200 Kompressor 186 hp

0-100- 8.9с
максимална скорост :231км
разход градско:13.8
разход извънградско:7.6


  • 0

#27 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2013 - 18:11

E200 Kompressor 186 hp

0-100- 8.9с
максимална скорост :231км
разход градско:13.8
разход извънградско:7.6

Това вече е по-възможно. ;)


  • 0
Публикувано изображение

#28 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 28 април 2013 - 18:33

Шанса да попаднеш на кола 2ра ръка с читава турбина ? Плюс тва не говоря за съвременни двигатели а за по-стари. Кой не е имал кола с турбо или компресор той не е брал ядове с едно от 2те. Познат има Ц240 203ка и вече 3 години си го кара без грижи. Колкото по-сложен е двигателя толкова по-голям е шанса нещо да замине. А за атмосферката ... БМВ , Ферари ... все марки, които до скоро само атмосферки имаха (защото е атмосферките са скапани). Ф1 ? Атмосферки ли бяха ? Само ги задължиха да минават на турбо и да ограничават вредните емисии.. Не ми се влиза в спорове, секи си има мнение и моето е по-добре голям атмосферен мотор, отколкото малък с турбо или компресор или недай си Боже турбодизел... 


  • 1

Немеца го е измислил !


#29 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 28 април 2013 - 20:11

Шанса да попаднеш на кола 2ра ръка с читава турбина ? Плюс тва не говоря за съвременни двигатели а за по-стари. Кой не е имал кола с турбо или компресор той не е брал ядове с едно от 2те. Познат има Ц240 203ка и вече 3 години си го кара без грижи. Колкото по-сложен е двигателя толкова по-голям е шанса нещо да замине. А за атмосферката ... БМВ , Ферари ... все марки, които до скоро само атмосферки имаха (защото е атмосферките са скапани). Ф1 ? Атмосферки ли бяха ? Само ги задължиха да минават на турбо и да ограничават вредните емисии.. Не ми се влиза в спорове, секи си има мнение и моето е по-добре голям атмосферен мотор, отколкото малък с турбо или компресор или недай си Боже турбодизел... 

 

Къде намеси Ф1 ?

Говоря ти за еднакви двигатели единият с компресор , другият без

Заставаш с Е200 , а някой с Е200 компресор и после , ако искате си говорете за илюзии и кое колко върви

Аз за един проблемен компресор не съм чул и май не съм само аз :)

Вярвам , че е Е200 с компресор е в пъти по добро от Е200 чисто

Вярвам и че е по добро от 240ката , пък ако искаш може да поспорим дали е така или не е


Този пост е редактиран от Наско: 28 април 2013 - 20:14

  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#30 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2013 - 21:19

Аз също не съм чул за проблемен компресор. За турбините нещата стоят по-друг начин и там шанса да се прецака турбина е по-голям.


  • 0
Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни