Здравейте колеги,до скоро бях собственик на Е290ТД,но го продадох и сега търся бензинов МБ,защото искам да му сложа газ(наложително).Не съм много запознат с техниката,но все пак искам да знам какво да гледам като търся.Много съм навит за автоматик,чувал съм че е голямо удоволствие.Благодаря предвалително!
W210- Е200 или Е200 компресор?
Започната от Pesho75, 13 апр 2013 - 23:04:19
54 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 април 2013 - 23:04
#2
Публикувано 14 април 2013 - 08:55
търси компресор. 136 к.с. ще ти дойде слаб щом си карал 2,9 тд. Качих се от 2,9 на 2,0-136 к.с и ми се стори толкова много мудна и неповратлива, а отделно ако вземеш 200 компресор ще си с фейслифта, който за мен поне има по-добра визия, а и щом искаш автоматик мисля, че това е по-добре
какво да гледаш, ами основното-удари, пребоядисвани детайли, ръжда. преди фейслифта ръждата е много голям проблем, много, който при фейслифтовите е пооправен. отделно ходовата част, на която основният проблем са й биалетките и вече какви екстри търсиш, какво изпълнение-класик, елеганс, авангард
Успех
#3
Публикувано 14 април 2013 - 09:57
Продал си много хубав автомобил(ако е бил запазен).Сега със сигурност ще ти допадне повече 2.0 или 2.3 компресор.Атмосферния 2.0 на 210 купе е мноого муден,особено след като преди това си карал кола с турбо.Запазената кола си личи,огледай за ръжди,ако са повърхностни не е голям проблем,също така след покупката помисли добре каква марка АГУ ще монтираш,много е важно.
#4
Публикувано 14 април 2013 - 15:05
Баща ми си купи 200 компресор 186магарета, автомат и се оказа много добър вариант. Колата върви доста прилично и с ГИ ланди ренцо смесения разход е 12/100 газ.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 14 април 2013 - 20:46
Хари е прав
#6
Публикувано 15 април 2013 - 14:33
Според мен за газифициране най-добрият вариант са 2.0-136к.с. и 2.3-150к.с, лесни за слагане на газ и почти нямат никакви проблеми с газовото, докато при компресорните има много проблеми както при слагането, така и при следващата експлоатация на колата с газ. Повечето газаджии казват, че няма никакъв проблем да се сложи газ на компресор и че няма да има проблеми, но винаги има. Немецът не е мислил че на тази кола може да се слага газ. Аз имам 2.0 136к.с и съм много доволен от газовата и от разхода който ми дава. Нямам никакви проблеми с работата на газ. Не мисля, че 2.0 мотор е слаб и муден, все пак не съм я взел да се състезавам, а да се возя.
#7
Публикувано 18 април 2013 - 10:03
Според мен за газифициране най-добрият вариант са 2.0-136к.с. и 2.3-150к.с, лесни за слагане на газ и почти нямат никакви проблеми с газовото, докато при компресорните има много проблеми както при слагането, така и при следващата експлоатация на колата с газ. Повечето газаджии казват, че няма никакъв проблем да се сложи газ на компресор и че няма да има проблеми, но винаги има. Немецът не е мислил че на тази кола може да се слага газ. Аз имам 2.0 136к.с и съм много доволен от газовата и от разхода който ми дава. Нямам никакви проблеми с работата на газ. Не мисля, че 2.0 мотор е слаб и муден, все пак не съм я взел да се състезавам, а да се возя.
Въобще не съм съгласен с теб защото:
1. Компресорните мотори се газифицират без проблем, карат се безпроблем.
2. Мотора 136кс е слаб, а пък в комбинация с автомат е отврат, питай ме откъде знам.
3. По-слабият мотор има само едно предимство - малко по-ниският данък, всичко друго е в полза на компресорният.
Колега, взимай Е200 Компресор и не се чуди. Казва ти го чавек който смени 136кс с 186кс
#8
Публикувано 18 април 2013 - 13:51
Колега, за компресор - имал съм и не съм доволен
по т.2 - 136к.с. за моето каране е идеалният мотор, но си прав че с автоматик е много зле (моята е ръчка)
по т.3 - спор няма
Според мен най-добър вариант е Е230 150к.с. пак атмосферен
#9
Публикувано 18 април 2013 - 14:20
Аз не съм имал малък атмосферен мотор на Мерцедес...
Може ли да обясниш кое не ти харесва при Компресорните?
#10
Публикувано 18 април 2013 - 15:01
Не бил хубав Компресора, не му се слагала газ, а слабия мотор бил по-хубав......... Да не съм ги имал и двата мотора, да ти повярвам.
Компресора се газифицира БЕЗПРОБЛЕМНО, но трябва да се спазят редица изисквания за системата, не става с всеки турски газов инжекцион за 700лв
БЕЗПРОБЛЕМНО шофирам компресор на газ от 25'000км, среден разход 12/100 ГАЗ!!!
Имал съм за 2г очиларка 136 коня, карах я на бензин и се лъжех, че върви. Не върви, вози добре, след 140-150 по магистралата е много добре, но в града е ебаси тролея!
Няма какво да ме накара да избера отново по-слабия мотор.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 18 април 2013 - 15:14
#11
Публикувано 18 април 2013 - 16:38
То това важи почти за всеки модел автомобил. Най-слабите двигатели за модела обикновено са бюджетни и се предлагат само заради ниската първоначална цена. Подчертавам първоначална, защото после разход, обслужване и т.н. се изравняват доста.
Няма какво да ме накара да избера отново по-слабия мотор.
Този пост е редактиран от drjivago: 18 април 2013 - 16:40
#12
Публикувано 18 април 2013 - 17:04
То това важи почти за всеки модел автомобил. Най-слабите двигатели за модела обикновено са бюджетни и се предлагат само заради ниската първоначална цена. Подчертавам първоначална, защото после разход, обслужване и т.н. се изравняват доста.
Не беше особено бюджетна очиларката ми. Изпълнение "Авангард" с кожа, климатроник, хладилна жабка и редица други екстри. Колата си беше доволно натоварена с екстри, просто беше поръчана с най-слабия бензинов двигател а именно М111.942 136 коня.
Ниско бюджетните очиларки са обикновено 220Д 95 коня и 200 или 220 ЦДИ, версия "Класик" без кьорава екстра. Какви бюджетни "класици" съм виждал, нямат и подлакътник даже, за климатик и т.н. да не говорим.
#13
Публикувано 18 април 2013 - 17:14
Аз си говорих принципно.
Иначе бенц без подлакътник ме учудва доста
Иначе бенц без подлакътник ме учудва доста
Този пост е редактиран от drjivago: 18 април 2013 - 17:16
#14
Публикувано 18 април 2013 - 18:55
Аз си говорих принципно.
Иначе бенц без подлакътник ме учудва доста
ООооооо има има, и без климатик има W210-kи, пълна скръб!
#15
Публикувано 23 април 2013 - 07:25
Мисля че вече си наясно: Компресор е колата, сега остава да намериш и "твоята" кола.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни