Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W210- Е200 или Е200 компресор?


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 April 2013 - 21:34

Шанса да попаднеш на кола 2ра ръка с читава турбина ? Плюс тва не говоря за съвременни двигатели а за по-стари. Кой не е имал кола с турбо или компресор той не е брал ядове с едно от 2те. Познат има Ц240 203ка и вече 3 години си го кара без грижи. Колкото по-сложен е двигателя толкова по-голям е шанса нещо да замине. А за атмосферката ... БМВ , Ферари ... все марки, които до скоро само атмосферки имаха (защото е атмосферките са скапани). Ф1 ? Атмосферки ли бяха ? Само ги задължиха да минават на турбо и да ограничават вредните емисии.. Не ми се влиза в спорове, секи си има мнение и моето е по-добре голям атмосферен мотор, отколкото малък с турбо или компресор или недай си Боже турбодизел... 

 

Защо се изказвате без да имате и капка опит с тези коли!?Това да не е БМВ за да има проблем с турбото?Един път ако караш кола с турбо(компресор) и ще забравиш за другите освен с мноооого големите атмосферни мотори но там е друга приказката...


  • 0

#32 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 28 April 2013 - 21:44

Хората са казали "no replacement for displacement"... но в наше време е по-адекватно да се кара по-малък мотор с принудително пълнене.

Специално на Бенц Компресорните са страхотни двигатели без проблеми... имал съм (и все още имам) компресорен двигател и съм много доволен от него.

Иначе с най-голямо удоволствие бих си карал някой ниско-оборотен v8 с много нютони, но за жалост или щастие нито живеем в Детройт, нито сме в средата на 70те години.

 

А най-добре би било V6 с Компресор, но е доста екзотично :)

 

Колегата Pesho75 по-горе посочи, че е избрал за себе си. Няма смисъл да се дърлим.

М/у другото имам и 2.5л. M52B25 в доста леко БМВ, който се води един от най-добрите им двигатели. Като се изключи невероятната лекота, с която се кара и идентичния разход с Компресорната ми играчка, SLK-то е много по-линейно. БМВ-то иска 3000 оборота да тръгне силно, докато Компресора компенсира страхотно ниските обороти и от 1000 до ограничител ускорява напълно линейно, което ми харесва... има сила на всякаква предавка при всякаква адекватна скорост.

При старите Компресори с магнитен съединител не е точно така, но пак е забавно!


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#33 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 28 April 2013 - 23:38

Абе всеки си има вкус и най-важното всеки според нуждите и възможностите !!!  Има ли пари човек ... всичко може и всичко е хубаво. И все пак, смятам, че за ежедневка в София, атмосферката е най-удачна (естествено газифицирана). Относно вървенето, някой хора доста буквално ги разбират нещата... Пример: На баща ми джипа - турбодизел, като го настъпиш и ти става кеф и имаш чувството, че върви много. Моето купе неможеш да го разбереш върви ли, на място ли стой. Обаче купето дърпа джипа. Ето за тази илюзия, породена от турбините говоря. Същото сравнение съм правил и с други турбодизели, при които съм оставал с впечатлението, че доста вървят.

 

Много може да се говори по темите за/против механични инжекции, ел.управлявани такива, турбини, компресори, а няма смисъл. Кой квот го влече, а най-добрия двигател е добре поддържания и все пак въпрос на късмет ;)


  • 1

Немеца го е измислил !


#34 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 29 April 2013 - 00:22

Преди няколко месеца и аз имах такава дилема. Реално търсех атмосферен и слава богу си взех компресорен мотор. Виждам, че колегата е решил вече какво ще търси, според мен правилно си се насочил. Успех в търсенето.

 

И да покажеш придобивката като си я разпознаеш :)


  • 0
Публикувано изображение

#35 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 29 April 2013 - 21:56

При старите Компресори с магнитен съединител не е точно така, но пак е забавно!

И при тях е същото.

Компресора попринцип зацепва на 2000 оборота, но ако на 1000 му настъпиш газта рязко пак се включва.


  • 0
Публикувано изображение

#36 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 30 April 2013 - 07:26

Не мога да разбера защо се изказват хора, които въобще не са карали компресорен мотор?! Аз съм с компресорен мотор + ГИ и съм много доволен! Ама много! Харчи като 136кс  а върви като 186кс....

До автора: взимай компресор, ще останеш доволен


  • 3

#37 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 30 April 2013 - 10:21

Не мога да разбера защо се изказват хора, които въобще не са карали компресорен мотор?! Аз съм с компресорен мотор + ГИ и съм много доволен! Ама много! Харчи като 136кс  а върви като 186кс....

До автора: взимай компресор, ще останеш доволен

+1


  • 0
Публикувано изображение

#38 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Posted 02 May 2013 - 21:22

Незнам от къде ги гледаш тези данни, но е прекалено малка разликата за ускорение до 100 м/у двата двигателя. Според мен ще е най-малко 2.5 секунди по-малко в полза на компресора.

Това е за 163 к.с. автоматик сайта е аутомедиа.бг


  • 0

#39 kondev

kondev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дулово
  • Автомобил:
    MB E200-1997

Posted 04 May 2013 - 19:14

Според мен за газифициране най-добрият вариант са 2.0-136к.с. и  2.3-150к.с, лесни за слагане на газ и почти нямат никакви проблеми с газовото, докато при компресорните има много проблеми както при слагането, така и при следващата експлоатация на колата с газ. Повечето газаджии казват, че няма никакъв проблем да се сложи газ на компресор и че няма да има проблеми, но винаги има. Немецът не е мислил че на тази кола може да се слага газ. Аз имам 2.0 136к.с и съм много доволен от газовата и от разхода който ми дава. Нямам никакви проблеми с работата на газ. Не мисля, че 2.0 мотор е слаб и муден, все пак не съм я взел да се състезавам, а да се возя.

Точно така , браво !

 

 

Кирилица !


Edited by hammer^BaTe, 04 May 2013 - 20:24 .

  • 0

#40 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 14 May 2013 - 20:47

Това е за 163 к.с. автоматик сайта е аутомедиа.бг

;) така става.


  • 0
Публикувано изображение

#41 Merconite

Merconite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, Андройд и хубави жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E200 kompresor 1999
Garage View Garage

Posted 18 May 2013 - 23:22

w210 компресор е може би една от най адекватно направените коли които съм карал. Имам я от половин година и мога да кажа, че няма друг такъв мотор. Ускорява когато аз поискам без да и се моля и без да изтръпвам да ли ще се получи изпреварването. Винаги има сила което в доста малко автомобили в днешно време се среща.

Подлежи на газификация, харчи малко, а вървенето е невероятно. Кола която комбинира българската мечта Евтино и Мощно. Относно частите не са чак толкова скъпи зависи къде отидеш.  


  • 3
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.

#42 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Posted 24 December 2013 - 10:12

Благодаря на всички колеги отзова ли се в тази тема вече съм горд собственик на Е200KOMPRESSOR 186 h.p от 98г. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!


  • 2

#43 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 24 December 2013 - 10:27

Честито! Само масло и гуми да сменяш!

Дай някоя снимка да видим


  • 0

#44 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 24 December 2013 - 11:13

Благодаря на всички колеги отзова ли се в тази тема вече съм горд собственик на Е200KOMPRESSOR 186 h.p от 98г. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!

Браво!Весели празници и само да те радва!


  • 0

#45 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 29 December 2013 - 16:37

Браво колега , Компресора е най добрия избор , не ти трябва атмосферка после да напълниш форума с колко е муден пък колко много харчи. Със здраве да си го караш

Edited by ///sasho, 29 December 2013 - 16:38 .

  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users