E200 136 коня не е по-муден от 2.9 тд 129коня
W210- Е200 или Е200 компресор?
Започната от Pesho75, 13 апр 2013 - 23:04:19
54 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 април 2013 - 13:46
#17
Публикувано 23 април 2013 - 15:23
2,9 тд-въобще не е муден, доста пъргав и еластичен двигател е. Този двигател не е "назобен" с коне и има голяма мощ. по-бавнооборотен е, но включи ли се турбото-излиташ.
200-136 к.с е слаб за това купе, за мен тоя двигател не притежава мощ и ми е труден за каране.
Карал съм и двата, като съм слизал от 2,9 и съм се качвал на 2,0 и 2,9 тд е в пъти по-добър от 2,0
#18
Публикувано 23 април 2013 - 15:54
От двата модела които си посочил аз бих избрал Е200 компресор
но не е лошо да обърнеш внимание и на Е240 V6
#19
Публикувано 26 април 2013 - 23:42
Благодарности на всички които ми помогнаха в трудния избор.Вече е решено ще бъде Е200 Компресор само да си намеря някоя по-читава колица.
#20
Публикувано 26 април 2013 - 23:59
Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.
Немеца го е измислил !
#21
Публикувано 27 април 2013 - 00:19
ахам....и карбуратора е по-добър от инжекциона!
п.с. плюса е от мен
#22
Публикувано 27 април 2013 - 01:40
Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.
Сам ли измисли всичко това?
компресорните... не съм чул досега за нито една проблемна.
атмосферен с малко електроника... успех с намирането на такъв при Мерцедес.
240 V6... карал ли си такова? Ама честно? Че аз не виждам нищо удачно в този мотор... А удоволствието от шофирането е невероятно
#23
Публикувано 27 април 2013 - 18:17
Тва, че турбото създава илюзия, че колата върви не значи, че найстина е така. Турбини, компресори изгъзици и все скъпи ремонти ... Истината е в атмосферния двигател с възможно най-малко електроника - това е най-сигурната, евтина и лесна за подръжка кола. Е240 с газчица ми се струва най-удачния вариант. Пък е и V6, което само по себе си говори за голямо удоволствие от шофирането.
Ела с някоя атмосферка , аз ще застана с принудително пълнене да видиш кое е илюзия и реалност
240ка ? Ти направо искаш да му вкараш таралеж в гащите
Съвременна кола без електроника ?? Мхмм .. успех с търсенето
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#24
Публикувано 28 април 2013 - 12:55
Не знам кои е по здрав мотор в210 200компресор или 200атмосверката но данита са в200компресор-0-100км.10.2 сек.
градски разход 13.6бензин това е за автоматик.А за 200 136к.с.автомат 0-100 за 11.8сек.13.3 градски разход
#25
Публикувано 28 април 2013 - 13:55
Не знам кои е по здрав мотор в210 200компресор или 200атмосверката но данита са в200компресор-0-100км.10.2 сек.
градски разход 13.6бензин това е за автоматик.А за 200 136к.с.автомат 0-100 за 11.8сек.13.3 градски разход
Незнам от къде ги гледаш тези данни, но е прекалено малка разликата за ускорение до 100 м/у двата двигателя. Според мен ще е най-малко 2.5 секунди по-малко в полза на компресора.
#26
Публикувано 28 април 2013 - 16:47
E200 Kompressor 186 hp
0-100- 8.9с
максимална скорост :231км
разход градско:13.8
разход извънградско:7.6
#28
Публикувано 28 април 2013 - 18:33
Шанса да попаднеш на кола 2ра ръка с читава турбина ? Плюс тва не говоря за съвременни двигатели а за по-стари. Кой не е имал кола с турбо или компресор той не е брал ядове с едно от 2те. Познат има Ц240 203ка и вече 3 години си го кара без грижи. Колкото по-сложен е двигателя толкова по-голям е шанса нещо да замине. А за атмосферката ... БМВ , Ферари ... все марки, които до скоро само атмосферки имаха (защото е атмосферките са скапани). Ф1 ? Атмосферки ли бяха ? Само ги задължиха да минават на турбо и да ограничават вредните емисии.. Не ми се влиза в спорове, секи си има мнение и моето е по-добре голям атмосферен мотор, отколкото малък с турбо или компресор или недай си Боже турбодизел...
Немеца го е измислил !
#29
Публикувано 28 април 2013 - 20:11
Шанса да попаднеш на кола 2ра ръка с читава турбина ? Плюс тва не говоря за съвременни двигатели а за по-стари. Кой не е имал кола с турбо или компресор той не е брал ядове с едно от 2те. Познат има Ц240 203ка и вече 3 години си го кара без грижи. Колкото по-сложен е двигателя толкова по-голям е шанса нещо да замине. А за атмосферката ... БМВ , Ферари ... все марки, които до скоро само атмосферки имаха (защото е атмосферките са скапани). Ф1 ? Атмосферки ли бяха ? Само ги задължиха да минават на турбо и да ограничават вредните емисии.. Не ми се влиза в спорове, секи си има мнение и моето е по-добре голям атмосферен мотор, отколкото малък с турбо или компресор или недай си Боже турбодизел...
Къде намеси Ф1 ?
Говоря ти за еднакви двигатели единият с компресор , другият без
Заставаш с Е200 , а някой с Е200 компресор и после , ако искате си говорете за илюзии и кое колко върви
Аз за един проблемен компресор не съм чул и май не съм само аз
Вярвам , че е Е200 с компресор е в пъти по добро от Е200 чисто
Вярвам и че е по добро от 240ката , пък ако искаш може да поспорим дали е така или не е
Този пост е редактиран от Наско: 28 април 2013 - 20:14
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни