Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210- Е200 или Е200 компресор?


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#1 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Публикувано 13 април 2013 - 23:04

Здравейте колеги,до скоро бях собственик на Е290ТД,но го продадох и сега търся бензинов МБ,защото искам да му сложа газ(наложително).Не съм много запознат с техниката,но все пак искам да знам какво да гледам като търся.Много съм навит за автоматик,чувал съм че е голямо удоволствие.Благодаря предвалително!


  • 0

#2 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 08:55

търси компресор. 136 к.с. ще ти дойде слаб щом си карал 2,9 тд. Качих се от 2,9 на 2,0-136 к.с и ми се стори толкова много мудна и неповратлива, а отделно ако вземеш 200 компресор ще си с фейслифта, който за мен поне има по-добра визия, а и щом искаш автоматик мисля, че това е по-добре :)

какво да гледаш, ами основното-удари, пребоядисвани детайли, ръжда. преди фейслифта ръждата е много голям проблем, много, който при фейслифтовите е пооправен. отделно ходовата част, на която основният проблем са й биалетките и вече какви екстри търсиш, какво изпълнение-класик, елеганс, авангард :)

Успех :)


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 април 2013 - 09:57

Продал си много хубав автомобил(ако е бил запазен).Сега със сигурност ще ти допадне повече 2.0 или 2.3 компресор.Атмосферния 2.0 на 210 купе е мноого муден,особено след като преди това си карал кола с турбо.Запазената кола си личи,огледай за ръжди,ако са повърхностни не е голям проблем,също така след покупката помисли добре каква марка АГУ ще монтираш,много е важно.


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 15:05

Баща ми си купи 200 компресор 186магарета, автомат и се оказа много добър вариант. Колата върви доста прилично и с ГИ ланди ренцо смесения разход е 12/100 газ.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 20:46

Хари е прав :)


  • 0

#6 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Публикувано 15 април 2013 - 14:33

Според мен за газифициране най-добрият вариант са 2.0-136к.с. и  2.3-150к.с, лесни за слагане на газ и почти нямат никакви проблеми с газовото, докато при компресорните има много проблеми както при слагането, така и при следващата експлоатация на колата с газ. Повечето газаджии казват, че няма никакъв проблем да се сложи газ на компресор и че няма да има проблеми, но винаги има. Немецът не е мислил че на тази кола може да се слага газ. Аз имам 2.0 136к.с и съм много доволен от газовата и от разхода който ми дава. Нямам никакви проблеми с работата на газ. Не мисля, че 2.0 мотор е слаб и муден, все пак не съм я взел да се състезавам, а да се возя.


  • 2

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 18 април 2013 - 10:03

Според мен за газифициране най-добрият вариант са 2.0-136к.с. и  2.3-150к.с, лесни за слагане на газ и почти нямат никакви проблеми с газовото, докато при компресорните има много проблеми както при слагането, така и при следващата експлоатация на колата с газ. Повечето газаджии казват, че няма никакъв проблем да се сложи газ на компресор и че няма да има проблеми, но винаги има. Немецът не е мислил че на тази кола може да се слага газ. Аз имам 2.0 136к.с и съм много доволен от газовата и от разхода който ми дава. Нямам никакви проблеми с работата на газ. Не мисля, че 2.0 мотор е слаб и муден, все пак не съм я взел да се състезавам, а да се возя.

 

Въобще не съм съгласен с теб защото:

1. Компресорните мотори се газифицират без проблем, карат се безпроблем.

2. Мотора 136кс е слаб, а пък в комбинация с автомат е отврат, питай ме откъде знам.

3. По-слабият мотор има само едно предимство - малко по-ниският данък, всичко друго е в полза на компресорният.

 

Колега, взимай Е200 Компресор и не се чуди. Казва ти го чавек който смени 136кс с 186кс


  • 1

#8 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Публикувано 18 април 2013 - 13:51

Колега, за компресор - имал съм и не съм доволен

по т.2 - 136к.с. за моето каране е идеалният мотор, но си прав че с автоматик е много зле (моята е ръчка)

по т.3 - спор няма

Според мен най-добър вариант е Е230 150к.с. пак атмосферен


  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 14:20

Аз не съм имал малък атмосферен мотор на Мерцедес...

Може ли да обясниш кое не ти харесва при Компресорните?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 15:01

Не бил хубав Компресора, не му се слагала газ, а слабия мотор бил по-хубав......... Да не съм ги имал и двата мотора, да ти повярвам.

Компресора се газифицира БЕЗПРОБЛЕМНО, но трябва да се спазят редица изисквания за системата, не става с всеки турски газов инжекцион за 700лв ;)

БЕЗПРОБЛЕМНО шофирам компресор на газ от 25'000км, среден разход 12/100 ГАЗ!!!

Имал съм за 2г очиларка 136 коня, карах я на бензин и се лъжех, че върви. Не върви, вози добре, след 140-150 по магистралата е много добре, но в града е ебаси тролея!

Няма какво да ме накара да избера отново по-слабия мотор.


Този пост е редактиран от Алфонсо: 18 април 2013 - 15:14

  • 0

#11 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 16:38


Няма какво да ме накара да избера отново по-слабия мотор.

То това важи почти за всеки модел автомобил. Най-слабите двигатели за модела обикновено са бюджетни и се предлагат само заради ниската първоначална цена. Подчертавам първоначална, защото после разход, обслужване и т.н. се изравняват доста.

Този пост е редактиран от drjivago: 18 април 2013 - 16:40

  • 0

#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 17:04

То това важи почти за всеки модел автомобил. Най-слабите двигатели за модела обикновено са бюджетни и се предлагат само заради ниската първоначална цена. Подчертавам първоначална, защото после разход, обслужване и т.н. се изравняват доста.

Не беше особено бюджетна очиларката ми. Изпълнение "Авангард" с кожа, климатроник, хладилна жабка и редица други екстри. Колата си беше доволно натоварена с екстри, просто беше поръчана с най-слабия бензинов двигател а именно М111.942 136 коня.

Ниско бюджетните очиларки са обикновено 220Д 95 коня и 200 или 220 ЦДИ, версия "Класик" без кьорава екстра. Какви бюджетни "класици" съм виждал, нямат и подлакътник даже, за климатик и т.н. да не говорим.


  • 0

#13 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 17:14

Аз си говорих принципно. :)

Иначе бенц без подлакътник ме учудва доста :)

Този пост е редактиран от drjivago: 18 април 2013 - 17:16

  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2013 - 18:55

Аз си говорих принципно. :)

Иначе бенц без подлакътник ме учудва доста :)

ООооооо има има, и без климатик има W210-kи, пълна скръб!


  • 0

#15 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 23 април 2013 - 07:25

Мисля че вече си наясно: Компресор е колата, сега остава да намериш и "твоята" кола.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни