Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

увеличаване мощността на компресор


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 11 април 2013 - 18:27

Някой знае ли как да си увелича мощността на компресора колата е C200 kompressor ?


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2013 - 21:36

Честно най-смисления вариант е да я продадеш и да си купиш 320 ;) и нагоре.

Иначе резултатите са съмнителни...

 

А и така предоставената информация, имайки предвид че се сещам за 5 различни модела двигател на 200Компресор на първо мислене... дай да се започне от някъде...

Въпреки че при 202 май са 2 или 3 модела само на мотора...


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 11 април 2013 - 22:41

Някой знае ли как да си увелича мощността на компресора колата е C200 kompressor ?

 

Най-общо: или с по-малка ролка на компресора, или с по-голяма ролка на коляновия вал.

За втория вариант (без ЕКУ) може би до 10ина дни ще пиша резултати за 111.955 :)

Отгоре на това може и да мапнеш ЕКУ-то.


Този пост е редактиран от Praetorian: 11 април 2013 - 22:48

  • 0

#4 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 април 2013 - 14:57

това е коментар от един друг форум :Можеш да си купиш или да си направиш при някой стругар по малка шайба на компресора за да овеличиш налягането, или по голяма ролка на вала. Ако си с ийтон м62 той може да се развърта до 14000 оборота демек ако колата ти ограничителя е до 7000 оборота и шайбата на вала ти е 150мм ти трябва 75мм шайба на компресора да достигнеш максимален бууст(14000рпм) или 1 към 2 съотношение. също така може да ве портне компресора( да се овеличи отвора ) . горе долу тва е макса дето можеш да направиш. icon_wink.gif . дано съм бил полезен....
това е друго мнение :Ако направиш всичко това и генерация и чип. Предполагам че към 260-270 коня трябва да стане колата.

та някой правил ли го е това нещо ?


  • 0

#5 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2013 - 15:42

Може да към 350-400 коня да стане, как така само 270    :D :D :D

Тия хора ги раздават конете, като марули на пазара б@си.

Не знам какво очаквате от един двулитров четирицилиндров мотор  и защо го мъчите излишно??


  • 4

#6 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 април 2013 - 15:46

ако ще вярваш на такива мнения (и правопис), то по-добре погледни второто мнение тук - С320 и си свиркаш.

 

Алфонсо, +1 :)


Този пост е редактиран от Praetorian: 12 април 2013 - 15:49

  • 0

#7 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 12 април 2013 - 15:55

Може да към 350-400 коня да стане, как така само 270     :D :D :D

Тия хора ги раздават конете, като марули на пазара б@си.

Не знам какво очаквате от един двулитров четирицилиндров мотор  и защо го мъчите излишно??

Оттам директно при някой авиоинженер да ти направи задкрилки и газ по магистралата.След караулката се отпускаш и гледаш София от високо.


  • 3
Не хапи този,който може да те изяде.

#8 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2013 - 16:52

Има готов италиански кит с шайби с настройки и чипосване на картата маторя става 232кс и 360нм.Това е за мотор 2.3 с eaton 62.Това е с гаранция че двигателя няма да има проблеми.След тая процедура 320 върви доста зад теб.Изпробвано е така че от препирни няма смисъл.Цената е 1120лв ,след процедурата се замерва на дино.Името на фирмата няма да пиша ,който иска да намери ще намери.


Този пост е редактиран от doich: 12 април 2013 - 17:03

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 април 2013 - 17:27

Има готов италиански кит с шайби с настройки и чипосване на картата маторя става 232кс и 360нм.Това е за мотор 2.3 с eaton 62.Това е с гаранция че двигателя няма да има проблеми.След тая процедура 320 върви доста зад теб.Изпробвано е така че от препирни няма смисъл.Цената е 1120лв ,след процедурата се замерва на дино.Името на фирмата няма да пиша ,който иска да намери ще намери.

 

Аз намирам едни цени от 1600+ лева точно за италианския кит. Множко ми се вижда.

 

Ролкa + ремък + доставка на мен ми излязоха към 310 лева. Без труд за поставяне.

За мапването пари пари може и да не се дават - с 2 дни търсене се намират и програмата, и картите, и описанието как се записват. Лично аз бих се ограничил само с пипане по железарията, дори и мапването да ми е аванта. ;)

Дино преди и след вече си е хубаво нещо, ако си вманиачен. Аз го правя, понеже ми се човърка по колата, не за каубойски изпълнения по светофарите.


  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2013 - 17:32

Не е много... Цената е напълно приемлива, ако са качествени bolt-on компоненти + труда.

+ 2 серии от Дино рънове.

 

Но 232к.с., при това най-вероятно на двигателя, а не на колелата, което също е доста далеч от бленуваните близо 300 :)

 

Ако е с магнитния съединител, не знам как правят различна ролка на компресора, но да речем че пропускам нещо.

Ако сменят магнитната ролка, то тогава цената е повече от перфектна.

За новите без магнита, там е по-лесно, но с този Компресор, трудно по-сериозни резултати.

 

А авторът на темата дори не си е направил труда да напише с кой мотор е от тези на 202ката.

 

Така че, ако нямаме отговор скоро, темата за мен е поредната квартална "голфарщина" и ще ходи в казана :)


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#11 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2013 - 17:37

Освен това съеденителя е двумасов  и се поставя на дизели с над 420 нм така че и със съеденителя няма проблем.Ако не се ремапне не може да се използва 100% мощноста.Това е максимума на тоя двигател.Според мен е повече от достатъчно за мотор разработка преди 20 години.


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#12 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 12 април 2013 - 23:19

Не съм голям разбирач, но в един немски форум четох как на SLK 230 са постигнали 270 коня с ролка на вала 220 мм и пристъргване на магнитната ролка от 93 мм на 87 мм което е възможно, защото ролката има достатъчно "месо", това е достатъчно компресора да постигне над 15 000 оборота при изключвател на двигателя на 6 000 оборота.     

Но освен това, той беше портанл компресора, за да му повиши ефективноста и да не нагрява компресирания въздъх прекалено много при тези обороти и мисля е сложил по-голям кулер и е ремапнал ЕКУ-то, но това е на 230 компресор. Предполагам на 200 компресор (M111.944 - 192к.с.) и същите интервенции би трябвало да се постигнат към 230 - 240 коня, но това докато не се пробва не може да се твърди със сигурност :)


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#13 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 април 2013 - 15:47

Не ги познавам моторите на Мерцедесите аз съм по друга марка "запален" просто се готвя да купя въпросния Мерцедес точно заради това да реализирам идеята си ! И въпроса ми беше дали някой го е правел за да знам какво да очаквам от този мотор..... А за идеите да купувам друга кола може да си ги спестите. Знам че има различни видове компресори ,но не знам точно този какъв е. Знам само ,че е C 200 kompressor 1997 г....


  • 0

#14 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 14 април 2013 - 22:07

Ако е в края на 97г. най-вероятно е 192к.с., а ако е преди средата на 97г. най-вероятно е 180к.с., но ако се направи всичко което съм описал по-нагоре резултара едва ли ще се различава и при двата двигателя, като не е задължително да бъде този който съм описал по-нагоре, защото всичко зависи от много неща, ааа също ако двигателя е с пласмасови всмукателни колектори с дросел насочен нагоре е 192к.с., ако е с аломиниеви колектори с дросел, който е насочен в посока към двигателя встрани е 180к.с, това в случай, че не са сменявани колекторите ;)


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 23:17

Ако е комутаторния, ще му трябва доста повече от смяна на шайбите...

Най-общо казано. Ако е с ел.магнитен съединител на компресора, а той е... не е елементарен ъпгрейд, който би довел до сериозни резултати.

 

Ако авторът на темата им познанията и идеите да реализира проекта, ще съм много благодарен да имаме една добре описана систематична тема какво, как, защо и колко, за да се получи адекватен резултат.

Такива ъпгрейди се правят най-добре с Дино пред и Дино след...

 

Понеже досега не съм видял нито един смислен ъпгрейд, който да е описан както подобава, съм изключително скептичен към крайният резултат.

Попадал съм на теми с портване на компресора, но изпълнението им изисква умения, които не могат да бъдат намерени в България. При цялото ми уважение към знайните и незнайни тунери, но наистина не ми е известно да има някой, който прилага познанията и уменията си в тази насока с тези компресори.

 

Downing Atlanta Superchargers e една американска компания, която предоставя горно монтиран Ийтън на М42/М44 моторите.

Oт 142/3к.с. вадят 210 на вала или 170 на колелата при адски клизми, когато сменят изцяло електрониката, регулатора на налягането, инжекторите, портвания  и т.н.

http://www.bimmerfor...-thread-t43562/

http://techniquetuni...6m44dascsw.html

 

Говорим за кола с много проста и независима електроника. Не търси други модули, нищо не я интересува, просто работи.

Дори и при 202-ката вече не е толкова просто...

 

Така че не знам колко е лесно в реалния живот. Иначе филмите и сценариите по разните псевдо-тунинг форуми нямат граница.

Засега Rotrex charger-ите се оказват най-добрия ъпгрейд, но струват една кофа пари.

Друг вариант е подмяна с турбина, но ми се струва много хамалски подход...


  • 1

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни