Някой знае ли как да си увелича мощността на компресора колата е C200 kompressor ?
увеличаване мощността на компресор
Започната от alexanderkirow, 11 апр 2013 - 18:27:55
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 април 2013 - 18:27
#2
Публикувано 11 април 2013 - 21:36
Честно най-смисления вариант е да я продадеш и да си купиш 320 и нагоре.
Иначе резултатите са съмнителни...
А и така предоставената информация, имайки предвид че се сещам за 5 различни модела двигател на 200Компресор на първо мислене... дай да се започне от някъде...
Въпреки че при 202 май са 2 или 3 модела само на мотора...
#3
Публикувано 11 април 2013 - 22:41
Някой знае ли как да си увелича мощността на компресора колата е C200 kompressor ?
Най-общо: или с по-малка ролка на компресора, или с по-голяма ролка на коляновия вал.
За втория вариант (без ЕКУ) може би до 10ина дни ще пиша резултати за 111.955
Отгоре на това може и да мапнеш ЕКУ-то.
Този пост е редактиран от Praetorian: 11 април 2013 - 22:48
#4
Публикувано 12 април 2013 - 14:57
това е коментар от един друг форум :Можеш да си купиш или да си направиш при някой стругар по малка шайба на компресора за да овеличиш налягането, или по голяма ролка на вала. Ако си с ийтон м62 той може да се развърта до 14000 оборота демек ако колата ти ограничителя е до 7000 оборота и шайбата на вала ти е 150мм ти трябва 75мм шайба на компресора да достигнеш максимален бууст(14000рпм) или 1 към 2 съотношение. също така може да ве портне компресора( да се овеличи отвора ) . горе долу тва е макса дето можеш да направиш. . дано съм бил полезен....
това е друго мнение :Ако направиш всичко това и генерация и чип. Предполагам че към 260-270 коня трябва да стане колата.
та някой правил ли го е това нещо ?
#5
Публикувано 12 април 2013 - 15:42
Може да към 350-400 коня да стане, как така само 270
Тия хора ги раздават конете, като марули на пазара б@си.
Не знам какво очаквате от един двулитров четирицилиндров мотор и защо го мъчите излишно??
#6
Публикувано 12 април 2013 - 15:46
ако ще вярваш на такива мнения (и правопис), то по-добре погледни второто мнение тук - С320 и си свиркаш.
Алфонсо, +1
Този пост е редактиран от Praetorian: 12 април 2013 - 15:49
#7
Публикувано 12 април 2013 - 15:55
Може да към 350-400 коня да стане, как така само 270
Тия хора ги раздават конете, като марули на пазара б@си.
Не знам какво очаквате от един двулитров четирицилиндров мотор и защо го мъчите излишно??
Оттам директно при някой авиоинженер да ти направи задкрилки и газ по магистралата.След караулката се отпускаш и гледаш София от високо.
Не хапи този,който може да те изяде.
#8
Публикувано 12 април 2013 - 16:52
Има готов италиански кит с шайби с настройки и чипосване на картата маторя става 232кс и 360нм.Това е за мотор 2.3 с eaton 62.Това е с гаранция че двигателя няма да има проблеми.След тая процедура 320 върви доста зад теб.Изпробвано е така че от препирни няма смисъл.Цената е 1120лв ,след процедурата се замерва на дино.Името на фирмата няма да пиша ,който иска да намери ще намери.
Този пост е редактиран от doich: 12 април 2013 - 17:03
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#9
Публикувано 12 април 2013 - 17:27
Има готов италиански кит с шайби с настройки и чипосване на картата маторя става 232кс и 360нм.Това е за мотор 2.3 с eaton 62.Това е с гаранция че двигателя няма да има проблеми.След тая процедура 320 върви доста зад теб.Изпробвано е така че от препирни няма смисъл.Цената е 1120лв ,след процедурата се замерва на дино.Името на фирмата няма да пиша ,който иска да намери ще намери.
Аз намирам едни цени от 1600+ лева точно за италианския кит. Множко ми се вижда.
Ролкa + ремък + доставка на мен ми излязоха към 310 лева. Без труд за поставяне.
За мапването пари пари може и да не се дават - с 2 дни търсене се намират и програмата, и картите, и описанието как се записват. Лично аз бих се ограничил само с пипане по железарията, дори и мапването да ми е аванта.
Дино преди и след вече си е хубаво нещо, ако си вманиачен. Аз го правя, понеже ми се човърка по колата, не за каубойски изпълнения по светофарите.
#10
Публикувано 12 април 2013 - 17:32
Не е много... Цената е напълно приемлива, ако са качествени bolt-on компоненти + труда.
+ 2 серии от Дино рънове.
Но 232к.с., при това най-вероятно на двигателя, а не на колелата, което също е доста далеч от бленуваните близо 300
Ако е с магнитния съединител, не знам как правят различна ролка на компресора, но да речем че пропускам нещо.
Ако сменят магнитната ролка, то тогава цената е повече от перфектна.
За новите без магнита, там е по-лесно, но с този Компресор, трудно по-сериозни резултати.
А авторът на темата дори не си е направил труда да напише с кой мотор е от тези на 202ката.
Така че, ако нямаме отговор скоро, темата за мен е поредната квартална "голфарщина" и ще ходи в казана
#11
Публикувано 12 април 2013 - 17:37
Освен това съеденителя е двумасов и се поставя на дизели с над 420 нм така че и със съеденителя няма проблем.Ако не се ремапне не може да се използва 100% мощноста.Това е максимума на тоя двигател.Според мен е повече от достатъчно за мотор разработка преди 20 години.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#12
Публикувано 12 април 2013 - 23:19
Не съм голям разбирач, но в един немски форум четох как на SLK 230 са постигнали 270 коня с ролка на вала 220 мм и пристъргване на магнитната ролка от 93 мм на 87 мм което е възможно, защото ролката има достатъчно "месо", това е достатъчно компресора да постигне над 15 000 оборота при изключвател на двигателя на 6 000 оборота.
Но освен това, той беше портанл компресора, за да му повиши ефективноста и да не нагрява компресирания въздъх прекалено много при тези обороти и мисля е сложил по-голям кулер и е ремапнал ЕКУ-то, но това е на 230 компресор. Предполагам на 200 компресор (M111.944 - 192к.с.) и същите интервенции би трябвало да се постигнат към 230 - 240 коня, но това докато не се пробва не може да се твърди със сигурност
C200 KOMPRESSOR
#13
Публикувано 13 април 2013 - 15:47
Не ги познавам моторите на Мерцедесите аз съм по друга марка "запален" просто се готвя да купя въпросния Мерцедес точно заради това да реализирам идеята си ! И въпроса ми беше дали някой го е правел за да знам какво да очаквам от този мотор..... А за идеите да купувам друга кола може да си ги спестите. Знам че има различни видове компресори ,но не знам точно този какъв е. Знам само ,че е C 200 kompressor 1997 г....
#14
Публикувано 14 април 2013 - 22:07
Ако е в края на 97г. най-вероятно е 192к.с., а ако е преди средата на 97г. най-вероятно е 180к.с., но ако се направи всичко което съм описал по-нагоре резултара едва ли ще се различава и при двата двигателя, като не е задължително да бъде този който съм описал по-нагоре, защото всичко зависи от много неща, ааа също ако двигателя е с пласмасови всмукателни колектори с дросел насочен нагоре е 192к.с., ако е с аломиниеви колектори с дросел, който е насочен в посока към двигателя встрани е 180к.с, това в случай, че не са сменявани колекторите
C200 KOMPRESSOR
#15
Публикувано 14 април 2013 - 23:17
Ако е комутаторния, ще му трябва доста повече от смяна на шайбите...
Най-общо казано. Ако е с ел.магнитен съединител на компресора, а той е... не е елементарен ъпгрейд, който би довел до сериозни резултати.
Ако авторът на темата им познанията и идеите да реализира проекта, ще съм много благодарен да имаме една добре описана систематична тема какво, как, защо и колко, за да се получи адекватен резултат.
Такива ъпгрейди се правят най-добре с Дино пред и Дино след...
Понеже досега не съм видял нито един смислен ъпгрейд, който да е описан както подобава, съм изключително скептичен към крайният резултат.
Попадал съм на теми с портване на компресора, но изпълнението им изисква умения, които не могат да бъдат намерени в България. При цялото ми уважение към знайните и незнайни тунери, но наистина не ми е известно да има някой, който прилага познанията и уменията си в тази насока с тези компресори.
Downing Atlanta Superchargers e една американска компания, която предоставя горно монтиран Ийтън на М42/М44 моторите.
Oт 142/3к.с. вадят 210 на вала или 170 на колелата при адски клизми, когато сменят изцяло електрониката, регулатора на налягането, инжекторите, портвания и т.н.
http://www.bimmerfor...-thread-t43562/
http://techniquetuni...6m44dascsw.html
Говорим за кола с много проста и независима електроника. Не търси други модули, нищо не я интересува, просто работи.
Дори и при 202-ката вече не е толкова просто...
Така че не знам колко е лесно в реалния живот. Иначе филмите и сценариите по разните псевдо-тунинг форуми нямат граница.
Засега Rotrex charger-ите се оказват най-добрия ъпгрейд, но струват една кофа пари.
Друг вариант е подмяна с турбина, но ми се струва много хамалски подход...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни