В събота ще ходя да ги видя и двете коли сивата и черната, и ще видя.Междувременно пишете ако с есетите нещо...
Мнение за W203 kompressor
Започната от konzoll, 26 мар 2013 - 18:20:19
57 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 март 2013 - 17:14
#17
Публикувано 28 март 2013 - 17:36
Черната я гледах, преди да си купя моята 203ка. Впечатленията ми не бяха особено добри. На снимки и на външен вид като цяло излгежда доста лъскава, но като я запалихме тракаше повече повече от дизел. И освен това човека не даде да отворим капака??????!!! което ме отказа тотално, иначе изглежда спретната. Изписа че SRS-а не работи, но мисля че изкарваше грешката заради слаб акумулатор.
#18
Публикувано 28 март 2013 - 19:26
Е къв е тоя продавач, да не вдигне капака?!?!!?
#19
Публикувано 28 март 2013 - 21:31
значи черната отпада...
#20
Публикувано 28 март 2013 - 22:05
А какво ще кажете за CDI, не съм фен на дизелите, но все пак..
#21
Публикувано 29 март 2013 - 09:37
И аз не бях , сега съм с 220 CDI и съм доста доволен
#22
Публикувано 29 март 2013 - 09:40
И аз не бях , сега съм с 220 CDI и съм доста доволен
Колега дай ми малко инфо за разходи и обслужване по колата на CDI мотор
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2j96ld
Този пост е редактиран от konzoll: 29 март 2013 - 10:57
#23
Публикувано 29 март 2013 - 11:37
Колега, тази дето си я пуснал -
203-ка преди фейслифта, без никакви екстри, освен стандартните, за 12 300
Остави друго, но са сложили и снимка (7-та, дето "уж" се виждат километрите) на табло на фейслифтовата.
Не си прави труда.
Този пост е редактиран от eMs1: 29 март 2013 - 11:37
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#24
Публикувано 29 март 2013 - 12:14
Колега, тази дето си я пуснал -
203-ка преди фейслифта, без никакви екстри, освен стандартните, за 12 300
Остави друго, но са сложили и снимка (7-та, дето "уж" се виждат километрите) на табло на фейслифтовата.
Не си прави труда.
ок и тая май ще отпадне хаха
#25
Публикувано 29 март 2013 - 12:25
Колега дай ми малко инфо за разходи и обслужване по колата на CDI мотор
Ами, ролките + ремъка ми излезнаха към 200-220 лв, смяната на маслото и филтрите бяха 359лв. но това беше с офертата на Балкан Стар за пълно обслужване, иначе хубаво масло с индекса на Мерцедес за ДПФ филтър е към 30лв литъра.
Ако ще търсиш 203 CDI, препоръчвам да гледаш за фейсова, едно че има по-добър вид както и по-добър (според мен, всеки си има мнение) интериор, второ че са оправили болежките от старата 203ка по електроника, двигател и т.н.
#26
Публикувано 29 март 2013 - 22:38
Ще ти дойде акъла в главата, за тези пари 220 CDI му е майката.
Тези компресори за пълен ташак, всичките като ги запалиш вият като тролей, поне мен не ме кефи.
Да не говорим за разхода, а пък за възможностите смях.
За компресор може да говорим от V6 нагоре, там е истината, удоволствието и кефа от шофирането са просто несравними.
С едно такова 220 CDI леко пипнато, може доста да се погавриш с някое такова компресорче.
#27
Публикувано 30 март 2013 - 01:19
Ще ти дойде акъла в главата, за тези пари 220 CDI му е майката.
Тези компресори за пълен ташак, всичките като ги запалиш вият като тролей, поне мен не ме кефи.
Да не говорим за разхода, а пък за възможностите смях.
За компресор може да говорим от V6 нагоре, там е истината, удоволствието и кефа от шофирането са просто несравними.
С едно такова 220 CDI леко пипнато, може доста да се погавриш с някое такова компресорче.
Tц тц.. като те слуша човек с каква вещина говориш, ще каже, че си имал всички компресори на мерцедес от тия години.
Това, че колегата не гледа правилните Ц класи, не значи, че всички са такива.
163 коня определено не е най-силния мотор, но чак пък смешни възможности.....не си прав.
Не знам с какви пари разполага колегата, но ето няколко свежи идеи, вървящи отлично.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
А защо не и купе с правилния двигател, не е споменал с колко врати търси:
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
Относно вървящото цди.. виж какво се случва с 320, после пак помисли за 220
Този пост е редактиран от Алфонсо: 30 март 2013 - 01:20
#28
Публикувано 30 март 2013 - 09:21
Tц тц.. като те слуша човек с каква вещина говориш, ще каже, че си имал всички компресори на мерцедес от тия години.
Това, че колегата не гледа правилните Ц класи, не значи, че всички са такива.
163 коня определено не е най-силния мотор, но чак пък смешни възможности.....не си прав.
Не знам с какви пари разполага колегата, но ето няколко свежи идеи, вървящи отлично.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
А защо не и купе с правилния двигател, не е споменал с колко врати търси:
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2jorpj
Относно вървящото цди.. виж какво се случва с 320, после пак помисли за 220
Днес ще ходя по разни обяви и борси, и ще пиша по- късно впечатления, но май нещата отиват към CDI засега поне...
#29
Публикувано 30 март 2013 - 10:29
Днес ще ходя по разни обяви и борси, и ще пиша по- късно впечатления, но май нещата отиват към CDI засега поне...
Tвои са си парите няма да те убеждавам.
За мен сметката е лесна 220цди= 4цил по една дюза= 4 дюзи по 800лв= 3200лв, които дюзи спонтанно може да смениш, без видими признаци
Освен това имаш и много скъпа помпа и куп други недоклатени неща, и то за какво за едни кирливи 140-150 коня (в зависимост от годината).
Този пост е редактиран от Алфонсо: 30 март 2013 - 10:30
#30
Публикувано 30 март 2013 - 19:06
Колеги хаха ходих днес по разни борси обяви и горубляне, но само напудрени кочинки... търсенето продължава време има ..
Този пост е редактиран от konzoll: 30 март 2013 - 19:07
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни