W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
Започната от ICE, 10 мар 2013 - 23:12:28
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 март 2013 - 23:12
Здравейте,
Колата изведнъж се скапа. Вървеше си нормално и изведнъж започна да върви до 1500оборота. След ден-два светна иконката на двигателчето на таблото (в жълто). Отидох на диагностика, при приятел, излезнаха грешки в двата дебитомера и моторче то на турбото. Сложихме други дебитомери, които моят човек беше сменил на друга кола по-рано, заради отчупено парче от пластмасовата тръба, грешките си останаха. За мотор ето нищо не съм правил. Някой да има идея от какво може да е? Благодаря предварително!
Колата изведнъж се скапа. Вървеше си нормално и изведнъж започна да върви до 1500оборота. След ден-два светна иконката на двигателчето на таблото (в жълто). Отидох на диагностика, при приятел, излезнаха грешки в двата дебитомера и моторче то на турбото. Сложихме други дебитомери, които моят човек беше сменил на друга кола по-рано, заради отчупено парче от пластмасовата тръба, грешките си останаха. За мотор ето нищо не съм правил. Някой да има идея от какво може да е? Благодаря предварително!
#2
Публикувано 11 март 2013 - 07:49
Здравейте,
За мотор ето нищо не съм правил. Някой да има идея от какво може да е? Благодаря предварително!
Тествайте всичките електро механични компоненти свързани с работата на мотора по отделно и диагностиката ще ви насочи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 11 март 2013 - 08:09
Еми нещата отиват към моторчето на турбото, още повече, че като дадеш газ, отзад няма скорост на изгорелите газове. Ни все пак ми е искаше да чуя и други съвети.
***
Има ли някой доказан професионалист (сервиз) тук от Форума, кокто да препоръчате да погледне ML-a?
***
Има ли някой доказан професионалист (сервиз) тук от Форума, кокто да препоръчате да погледне ML-a?
#4
Публикувано 11 март 2013 - 08:17
СТАР ли беше диагностиката?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 11 март 2013 - 11:41
Да
#6
Публикувано 11 март 2013 - 18:51
провери ЕГР да не е заседнал
на страната която е грешката в
моторчето на турбото
#7
Публикувано 11 март 2013 - 19:38
То, ско ЕГР няма ли да излезе на Стар диагноза. Иначе е много вероятна причина.
#8
Публикувано 12 март 2013 - 00:19
Не вземай под внимание горните мнения, стрелят те на сляпо, проблема ти е другаде.
Имаш хубава кола, не пести пари за хубава диагноза и сервиз.
Иначе в този случай си поредната рибка за пари.
PS: това с дебитомерите не го взимай под внимание в случая
Този пост е редактиран от grosmaster: 12 март 2013 - 00:20
#9
Публикувано 12 март 2013 - 01:40
Колеги, мислите ли че, ако има проблем с ЕГР-а, колата ще работи до 1500об/мин и ще губи мощност? И другият ми въпрос е, ако има проблем в ЕГР-а, няма ли да зпише грешка, която на диагностиката да излиза? Ще се радвам да ми обясните, понеже не съм много запознат с Мерцедес. Благодаря.
ПП. Единствено, което мислех да направя на този етап, е да сваля "лястовицата" с дебитомерите да видя дали не е отчупено парче отдолу на фланеца. Пък и нали, зада се провери електрониката/моторчето на турбината, тази част трябва да се демонтира?!
ПП. Единствено, което мислех да направя на този етап, е да сваля "лястовицата" с дебитомерите да видя дали не е отчупено парче отдолу на фланеца. Пък и нали, зада се провери електрониката/моторчето на турбината, тази част трябва да се демонтира?!
Този пост е редактиран от ICE: 12 март 2013 - 01:41
#10
Публикувано 12 март 2013 - 01:44
В този ред на мисли ще ми препоръчате ли някой сервиз/майстор/колега от форума, който е доказан и не е небрежен към колите, по които работи? Иначе за диагнозата ... от Стар, какво по-добро?Не вземай под внимание горните мнения, стрелят те на сляпо, проблема ти е другаде.
Имаш хубава кола, не пести пари за хубава диагноза и сервиз.
#11
Публикувано 12 март 2013 - 10:50
По-добро няма, но е важен човека пред компютъра.
Точно там е майсторлъка да не се впуснеш в това което ти е записала колата.
#12
Публикувано 14 март 2013 - 23:36
Да, майсторлъка.... Диагностиката казва едно, ти обаче не й обръщаш внимание, защото, примерно е от женски род и най-вероятно те лъже! Хихихи!
#13
Публикувано 22 март 2013 - 12:02
И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg 71,26K 142 Брой сваляния
ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg 73,18K 145 Брой сваляния
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?
ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg 71,26K 142 Брой сваляния
ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg 73,18K 145 Брой сваляния
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?
Този пост е редактиран от ICE: 22 март 2013 - 12:02
#14
Публикувано 22 март 2013 - 18:50
И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?
Продължаваш да се мъчиш, упорит си
#15
Публикувано 22 март 2013 - 19:23
ами кой ти прави диагностикага - не знае ли какво означават
или само може грешки да чете
първата ти е управлението на клапите в смукателния
колектор проверето го щом гори бушона може кабел да е закъсил
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни