Аз си мисля че много влизаш във филма... давам ти пример : имам тука едно бмв - което е карано не като служебна , а както когато пиян ядосан циганин бие коня си с колеца или с желЕзото , колкото може толкова е карана тая кола и аз я взех за 900 лева , ми как да ти кажа че и в момента брат ми я кара зверски и мисълта ми бе че може да е карана колата , ама съм я обслужвал... и преди това е гледан самия мотор а не купето и т.н . Ами тази мъчената кола - за 12 000 км не пипна маслото , говоряти за фрапиращо пипане или да изпусне гарнитура , гумички и т.н. Колкото съм налял , източих с около половин литър по малко ... След това колкото налях , не мърда от щеката вече 3 000 км.
Та тази мъчената кола дава разход на газ 8/100 и около 10-11 градско и имай впредвид че е къс диференциала и върви все на около 3-4,500 оборота винаги...
Та тази мъчената кола колега , ще ти направя снимка на мотора , може да намериш само прах че е прахолясъм , няма една точка масло никъде , ама абсолютно никъде ....
Не взимай на сериозно това което съм написал , нито някой друг , нека не повлияе върху избора ти , но като се качиш в една кола и е подкараш и почустваш че има тяга има динамика има свобода то няма да сгрешиш с избора си
Пък и симптомите на мотора когато гори масло са видими
Това че например ти е за смяна гарнитурата на клапаните която се сменя за половин час и струва тънки левове да не те притеснява
И 6таците на мерцедес не са проблемни мотори
Този пост е редактиран от mbthepower: 04 март 2013 - 18:43