Мнение за W202 C280 197к.с.
Започната от paloff, 03 мар 2013 - 12:18:40
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 март 2013 - 12:18
Колеги спрял съм се на този автомобил !
http://www.cars.bg/u994289
Кажете как се държи този мотор ? Като визия и екстри как ви се струва ...
Чудя се между този и компресорните мотори , но засега се спирам на този.
Кажете предимства и недостатъци .Колко разход дава , тромав ли е , като подръжка на мотора и дефекти .
Като цяло какво да гледам при огледа на мотора. Купето кое да гледам ми е ясно понеже вече съм имал 2 коли w202 . Но бензинов мотор ще взимам за първи път. Досега не съм карал , понеже съм привърженик на дизелите.
http://www.cars.bg/u994289
Кажете как се държи този мотор ? Като визия и екстри как ви се струва ...
Чудя се между този и компресорните мотори , но засега се спирам на този.
Кажете предимства и недостатъци .Колко разход дава , тромав ли е , като подръжка на мотора и дефекти .
Като цяло какво да гледам при огледа на мотора. Купето кое да гледам ми е ясно понеже вече съм имал 2 коли w202 . Но бензинов мотор ще взимам за първи път. Досега не съм карал , понеже съм привърженик на дизелите.
#2
Публикувано 03 март 2013 - 13:10
Честно... изглежда адски добре и цената е направо смешна, ако е в състоянието на снимките.
#3
Публикувано 03 март 2013 - 13:16
Приятел на приятел я продава / странно звучи ама е така /
гледахме я , Колата е читава поне по моите критерии
Пича с който бях не я иска защото е ръчка , а му се кара автомат ...
гледахме я , Колата е читава поне по моите критерии
Пича с който бях не я иска защото е ръчка , а му се кара автомат ...
Този пост е редактиран от Наско: 03 март 2013 - 13:18
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 03 март 2013 - 13:24
Гледали сте я ?
Забележки външни , ала бала ... боядисвана , издокарвана , удряна , блъскана ?!
Искам малко повече инфо от хора които може би са я гледали !
Защо твоя авер се е отказал да я купи , ако е толкова хубава наистина ?!
Също така се интересувам адски много от мотора ... защо в сайтовете тези мотори са много малко.В карс.бг и в мобиле.бг са само няколко броя от този модел мотори.
Защо не се купуват или изобщо в карват в бг.
Или са твърде здрави че никой неще да си го продаде.
Какво се чупи при него ?
Айдееееее
Забележки външни , ала бала ... боядисвана , издокарвана , удряна , блъскана ?!
Искам малко повече инфо от хора които може би са я гледали !
Защо твоя авер се е отказал да я купи , ако е толкова хубава наистина ?!
Също така се интересувам адски много от мотора ... защо в сайтовете тези мотори са много малко.В карс.бг и в мобиле.бг са само няколко броя от този модел мотори.
Защо не се купуват или изобщо в карват в бг.
Или са твърде здрави че никой неще да си го продаде.
Какво се чупи при него ?
Айдееееее
#5
Публикувано 03 март 2013 - 14:07
Гледали сте я ?
Забележки външни , ала бала ... боядисвана , издокарвана , удряна , блъскана ?!
Искам малко повече инфо от хора които може би са я гледали !
Защо твоя авер се е отказал да я купи , ако е толкова хубава наистина ?!
Също така се интересувам адски много от мотора ... защо в сайтовете тези мотори са много малко.В карс.бг и в мобиле.бг са само няколко броя от този модел мотори.
Защо не се купуват или изобщо в карват в бг.
Или са твърде здрави че никой неще да си го продаде.
Какво се чупи при него ?
Айдееееее
Дам , гледахме я
1. Иска автоматик
2. Чисто нов ГИ ще му дойде малко солено
3. Ограничен бюджет
4. Според мен това не e мотора който би му свършил работа за идеалната служебна градска кола
5.Сравнена с всички ТОТАЛКИ и КОШЕРИ на пазара които гледах вчера вкл и такива в Сандански , Дупница , Благоев тази по моите критерии е хубава / читава ( скорости , двигател , ходова част )
6. Не смятам , че мой приятел би ме разкарвал и излъгал за каквото и да е
7. Не се познаваме , "Айдеее" спокойно можеш да викаш на някой от твоите приятели / познати както и да им държиш сметка , но не и на мен или на който и да е колега / съфорумец писал в темата ти ,
Този пост е редактиран от Наско: 03 март 2013 - 14:13
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#6
Публикувано 03 март 2013 - 14:38
Дам , гледахме я
1. Иска автоматик
2. Чисто нов ГИ ще му дойде малко солено
3. Ограничен бюджет
4. Според мен това не e мотора който би му свършил работа за идеалната служебна градска кола
5.Сравнена с всички ТОТАЛКИ и КОШЕРИ на пазара които гледах вчера вкл и такива в Сандански , Дупница , Благоев тази по моите критерии е хубава / читава ( скорости , двигател , ходова част )
6. Не смятам , че мой приятел би ме разкарвал и излъгал за каквото и да е
7. Не се познаваме , "Айдеее" спокойно можеш да викаш на някой от твоите приятели / познати както и да им държиш сметка , но не и на мен или на който и да е колега / съфорумец писал в темата ти ,
Мерси за информацията колега , ще ми е полезна Аз си търся да е пък точно с ръчка , защото автоматите горят в повечко от ръчките. Та точно затова се спрях на този.Ако беше автомат сигурно нямаше да питам за него.
Някой със същият мотор също може да се изяви и да даде съвет , изобщо да купувам или не.
#8
Публикувано 04 март 2013 - 12:59
Извинявам се, че пиша в тая тема, но някой може ли да съпостави по вървене, разход (макар, че е горе-долу ясен), здравина 2-та компресора, редовия и V-образния 6-так
#9
Публикувано 04 март 2013 - 13:31
Отказах се да купувам този екземпляр !
Писаха ми на лично ... и тотално се отказах.
"Колега , пиша ти лично защото нямам кирилица за темата . Карам по-старата 2.8 -ръчка . Колите са добри за мотора , Казват че този V6 e по-шумен , повече трака и има проблем с горенето на масло , плюс това имаш 12 свещи , обслужване , регистрация ,евентуално газова , джанти .. Нов внос е 101% окачване - нещо за смяна , Ще ти стане перфектна за 6-7 хил.лв. "
Много се влияя от такива мнения и не мисля да давам по нея още толкова колкото съм дал за самата кола.
Може да няма нищо вярно относно същата кола за смяна в по горния цитат ......... но просто предпочитам да не рискувам.
Нали всеки купува кола с нагласата че ще купи и само ще кара. Някои от вас ще кажат сигурно че какво искам за 3.750. Така е ! Но предпочитам да дам с 1000 лв повече , но да взема читава и здрава кола.
#10
Публикувано 04 март 2013 - 14:05
Същото може да се отнася за всяка една кола
Кола 2ра ръка е като котка от чувала .. не знаеш каква котка ще извадиш и какво бъдеще Ви чака ..
Може да те слуша много , а може от първият ден да почне да те дере и да не се разберете никога и в крайна сметка да се разделите по скоро от плануваното
Успех с търсенето
Едит :
В крайна сметка на моя човек му харесахме супер базова Ц класа
96та година
автоматичето тип топ
двигателя мърка
2,0 136 кончета
климатик
4 ел.стъкла
Самозатъмняващо се огледало за задно виждане
Има ГО и е на БГ табели
Смяна на собственост по документи и евентуално , ако реши да разкара РР номера
Утре сме при колегата "crush" да я газира и това е
Колкото и да мисля .. няма какво толкова да й се счупи на тази кола ...
Ще му дава 12 / 100 айде 13 газчица и пей сърце градско
За някой хора може да сме я платили по скъпо , но намерихме точно това което търсихме и вярвам , че в бъдеще няма да има проблеми
Този пост е редактиран от Наско: 04 март 2013 - 14:13
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11
Публикувано 04 март 2013 - 14:10
И заставам зад думите си колега. Който кара в6 мотора да каже , но ме съмнява ! Преди години имаше един колега "marvin" с ц240 отново в6 и наби 3000 за ремонт в мотора и пак му гореше масло , след което смени мотора . Толкова до тук , само колата на снимката от пръв поглед . Регистрация с гражданска 500 лв. , газов инжекцион 1300 , гуми втора употреба 200лв . Масло , антифриз , скорости , хидравлика , диф 250-300. Пистов ремък 50лв. с труд , филтър купе 40 лв. активен въглен , климатик не се знае за повреди и дозареждане . Окачване тази елеганс , амортесъори -400 лв. Нека не се лъжем няма кола нов внос която да е перфетна . Никой на запад няма да си продаде ГОТОВАТА стара кола за без пъри и ние тука да я земем като подарък . Това е 200 коня кола 6 скорости (магистрална кола) и 200 000 км , едва ли ....
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#12
Публикувано 04 март 2013 - 14:17
Регистрация с гражданска 500 лв. , газов инжекцион 1300 , гуми втора употреба 200лв . Масло , антифриз , скорости , хидравлика , диф 250-300. Пистов ремък 50лв. с труд , филтър купе 40 лв. активен въглен , климатик не се знае за повреди и дозареждане.
На тая логика, само от магазина да ги взимаме, Понеже това е стандартна процедура за всяка кола (с/без ГИ-то).
И както и преди съм казвал, ако цената + първоначалното стягане на колата ти е проблем, по-добре нищо не взимай. Понеже последващите постоянни разходи (данък, каско, ГО, преглед + ремонти) явно ще те съборят.
И да допълня: точно на тази 202ка, ако беше автомат, много лошо й се пишеше на стари години.
Този пост е редактиран от Praetorian: 04 март 2013 - 14:19
#13
Публикувано 04 март 2013 - 14:45
Говорим , какви разходи го очакват , такава кола да се качиш и да караш със ГИ под 6-7 хиляди , няма как да е качествена . Моята пак 2.8 със кожите и повече екстри от тази я взех за 3 000 до момента ми е над 7к . само за да е перфектна без да и смятам данъзи застраховки и т.н
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#14
Публикувано 04 март 2013 - 15:23
Aбе... ако ми се караше 202ка, досега да съм я взел тази.
С извинение към автора на темата, може да е много готин пич, не се познаваме, но просто този начин на разсъждение е детски.
Нищо им няма на V-моторите, окачването на 202ките е бетон. Ключът е сменян, въпросът е дали е козметична подмяна или нещо по-сериозно. Веднага ще си каже при каране в Балканстар на оглед.
Просто вече са стари коли и мнооого трудно се намират запазени екземпляри.
+ това моя V8мак не гореше грам масло.
Ако 150лв. за свещи са голям проблем...
111 Компресорите имат доста главоболия също, дай да не ги взимаме по твоята логика.
Напоследък забелязвам, че новият внос автомобили са в осезаемо по-добро състояние от перфектните "поддържани" автомобили, карани в БГ. Наиграх се един път с такава, стига ми толкова. Да, всичко й е сменено, но където беше пипнал Ганьо, трябваше да до се пипне пак, за да стане като хората... а пари не са пестени при предния собственик, явно толкова са му можели майсторите.
Пази Боже, ако бяха пестени и пари.
И това не е само за конкретен автомобил, а е масово наблюдение, от което си вадя сериозна статистика. Много по-трудно е да намеря хубава карана в БГ кола от тези години и от марките БМВ/Мерц, отколкото да се издебне някой нов италиански внос.
Аз имам приятели с М112 мотор и досега никой от тях не се е оплакал от каквото и да е по двигателя...
Лично аз избягвам дизели, да, икономични, супер са, много тяга (говорим за новите, а не за античните мъртъвци), стига да не са мои. Не мирише на бензин, трака, има вибрации и всяко разваляне е >1000лв.
#15
Публикувано 04 март 2013 - 16:27
Колеги колата е добра харесва ми, даже се замислям дали да не му предложа бартер за моя компресор.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни