A160 Няма мощност и тресе
Започната от MGurmanova, 22 фев 2013 - 16:48:27
мощност тресе проблем вибрация
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2013 - 16:48
Преди два дни имах път с моята А-класа a160 (w168 2000 год.) ПОЛУАВТОМАТИК и всичко си беше наред.Днес като се прибирах по същият път (около 100км.) забелязах няколко проблема...1во - когато я запалих нали тя си запали и след около 10 сек. угасна...това се повтори два пъти.Сякаш като я запаля държи много ниски обороти.2ро - понякога започва да тресе...най-вече като вдигна по-високи обороти (над 2000/2500).3-то - няма мощност.По нагорнище на 5та с 90 км/ч (леко нагорнище) въобще не ускорява...а дори и да ускорява е съвсем леко и започва да тресе.Някой има ли представа на какво може да се дължи това?Повтарям,че е ПОЛУавтоматик.
П.С. Често карам по този маршрут и си ускоряваше преди и по нагорнище без проблем.Не ми тресеше така,а сега се усеща доста сериозно тресене.Никакви лампички не са ми святкали по таблото.Благодаря предварително.
П.С. Често карам по този маршрут и си ускоряваше преди и по нагорнище без проблем.Не ми тресеше така,а сега се усеща доста сериозно тресене.Никакви лампички не са ми святкали по таблото.Благодаря предварително.
#2
Публикувано 22 февруари 2013 - 18:03
свещ,бoбина,дебитомер
ама най -добре диагностика
#3
Публикувано 05 март 2013 - 11:26
Днес тръгнах да я карам на сервиз,но не можа да запали.Оказа се,че акумулатора има мъртва клетка.Казаха ми,че не може да се поправи и само с нов може да се оправи положението.Възможно ли е тези проблеми,които написах по-горе,че ми прави колата да са от акумулатора и като взема нов да изчезнат и те?
#4
Публикувано 05 март 2013 - 12:14
най-добре като сложиш нов акумулатор и ще се разбере... аз също имах проблеми с А-класата и акумулатор, но сега с една Варта Silver e добре.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Публикувано 08 март 2013 - 15:28
Днес я водих в BOCH сервиз да я поправят.След като купих нов акумулатор я закарах в BOCH направиха и диагностика и се оказа бубината.Смениха я с нова и сега върви като пушка.И като си направя сметката ... 119лв акумулатора ; 249,30 лв ми излезе ремонта на бoбината...(36лв. диагностика ; 195,30лв. бубината ; 18лв монтажа) общо тая количка ремонта и ми излезе 368,30лв...Кой знае след време пак какво ще се повреди..
#6
Публикувано 08 март 2013 - 19:11
Тая количка е една от най-скъпите за подръжка, за жалост и една от най-чупливите..
Аз съм дала около 6000 за ремонт на моята..а може и повече да са били..слава богу, вече я продадох, но девойката, която я купи продължава с ремонтите по нея..
Дано твоята да е по-качествена, стискам палци
#7
Публикувано 08 март 2013 - 20:48
Ами дано дано...ама днес за 8ми март подаръкът от съпруга ми беше...бoбина..
#8
Публикувано 29 септември 2015 - 20:48
Абе,ще те посъветвам да забравиш бош сервиз като опция
#9
Публикувано 29 септември 2015 - 23:07
Абе,ще те посъветвам да забравиш бош сервиз като опция
За две години и половина сигурно и тая е продадена!
Also tagged with one or more of these keywords: мощност, тресе, проблем, вибрация
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с двигател на Ц180 143 к.с. компресорЗапочната от Thebestmen, 09 ное 2022 C180 kompressor, проблем и още 1 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с автоматична кутия 722.6, ПОМОЩ!!!Проблем с 722.6, ПОМОЩ!!! Започната от didkoffs, 28 мар 2021 W203, c270 cdi, автоматична кутия и още 2 |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартЗапочната от Bor, 01 юли 2020 b180w245странен шум, проблем и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
W203 facelift свети SRS на таблотоЗапочната от papalin4o, 03 окт 2019 srs, w203, проблем |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с задната чистачкаЗапочната от ivannicksimeonov, 23 юни 2019 чистачки, задна чистачка и още 5 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни