Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за диф


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2013 - 22:42

На еднакви купета би трябвало 320-ката да бие компресора...

Този пост е редактиран от Алфонсо: 15 февруари 2013 - 22:44

  • 0

#17 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 15 февруари 2013 - 23:02

На еднакви купета би трябвало 320-ката да бие компресора...

Защо, тунингования компресор е с повече коне и нютуни.
По-късия диф пречи или помага,доста противоречиви мнения се получиха.С късия диф ще се вдигне разхода извънградско,а градско ще падне ли?
  • 0

#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2013 - 23:14

За сток коли говоря, тъй като колегите по-напред се заговориха, как 320-ката няма щанс и т.н.
  • 0

#19 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2013 - 00:05

На мен кола с къс диф винаги ми е била с една идея по-симпатична. Пример - Моето старо 190 2.0 102 коня с 3.46 (оригиналния) го замервам с Волво 460 2.0 125 коня и падам към 3 коли.Сменям дифа с 3.91 и на същия ден и пак на старта (правим по няколко старта за да няма недоразумения) и вървя с една идея пред волвото.

Разхода на гориво извънградско се вдига с толкова, с колкото пада и градския :D В общи линии на смесен цикъл трудно може да се улови разлика в разхода.

Има коли, които имат отвратителни трансмисии - примерно моята 124-ка (2.3 бензин ръчка) е с отвратително дълги скорости, като на тролей :D и това много я скопява, един къс диф би я съживил доста. Докато колата на нашите - Фиат Мареа (1.9ТДИ ръчка) е с много къси скорости и е много пъргава по светофарите. На 5-та на изключила помпа е на 190км.

mitkofitnes, моя съвет е да видиш някой подобен автомобил при смяната на дифа как се държи след интервенцията или ако намериш от приятел диф, да го смениш за един следобед, да видиш как е, пък ако не ти хареса да си върнеш твоя.

При смяната колата има повече тяга, но по-бързо й свършват скоростите, въпрос на вкус и зависи какво искаш от колата - ако е за светофарни гонки - по-късия ще е по-добре, но ако искаш автентичен Бенц - карай си го така :)
  • 0

signatureqps.jpg
 


#20 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2013 - 09:26

С по-къс диф колата ще ускорява по-бързо на всяка предавка стига да успее да сложи силата на асвалта т.е. да не буксува. Недостатъщите са по-ниската максимална скорост, по-честото превключване на предавки (в случай на автомат не е фатално :-D ) и естествено по-високите обороти при подържане на една скорост извън града.

П.П. Subsonic, gearcalc-a е готина не я бях пробвал, според нея със сегашната кутия теоритично мога да направя ~330km/h на 5-та :-D ....

Този пост е редактиран от joreto: 16 февруари 2013 - 09:29

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#21 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 16 февруари 2013 - 18:17

Интересна е тая програмка, аз ползвах един сайт http://www.unixnerd....co.uk/revs.html, набарах го случайно при беемвистите.Не съм сменял дифове и скорости, интересно ми беше кви скорости ще постига на различните предавки с различни дифове.
В тоя ред на мисли, някои знае ли сайт дето да се видят предавателните числа на кутията?
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 февруари 2013 - 18:40

П.П. Subsonic, gearcalc-a е готина не я бях пробвал, според нея със сегашната кутия теоритично мога да направя ~330km/h на 5-та :-D ....


Е, да - ако моторът има достатъчно мощност на тези обороти да пребори въздушния драг.

Ти поне имаш графиките на мощността на колелата.

Изчисляваш си терминалната скорост при максималната мощност на колелата и после си избираш диф всичко да се случи на тия обороти :).
  • 0

#23 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2013 - 14:17

Това ясно , въпроса е че аз май няма да имам смелостта да пробвам дали реално може да стигне тези скорости :flag ...иначе в момента колата има сила за малко над 300 км/ч .

Този пост е редактиран от joreto: 19 февруари 2013 - 14:17

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни