Edited by Алфонсо, 15 February 2013 - 22:44 .
Въпрос за диф
Started by mitkofitnes, 14 Feb 2013 - 19:41:16
22 replies to this topic
#16
Posted 15 February 2013 - 22:42
На еднакви купета би трябвало 320-ката да бие компресора...
#17
Posted 15 February 2013 - 23:02
Защо, тунингования компресор е с повече коне и нютуни.На еднакви купета би трябвало 320-ката да бие компресора...
По-късия диф пречи или помага,доста противоречиви мнения се получиха.С късия диф ще се вдигне разхода извънградско,а градско ще падне ли?
#18
Posted 15 February 2013 - 23:14
За сток коли говоря, тъй като колегите по-напред се заговориха, как 320-ката няма щанс и т.н.
#19
Posted 16 February 2013 - 00:05
На мен кола с къс диф винаги ми е била с една идея по-симпатична. Пример - Моето старо 190 2.0 102 коня с 3.46 (оригиналния) го замервам с Волво 460 2.0 125 коня и падам към 3 коли.Сменям дифа с 3.91 и на същия ден и пак на старта (правим по няколко старта за да няма недоразумения) и вървя с една идея пред волвото.
Разхода на гориво извънградско се вдига с толкова, с колкото пада и градския В общи линии на смесен цикъл трудно може да се улови разлика в разхода.
Има коли, които имат отвратителни трансмисии - примерно моята 124-ка (2.3 бензин ръчка) е с отвратително дълги скорости, като на тролей и това много я скопява, един къс диф би я съживил доста. Докато колата на нашите - Фиат Мареа (1.9ТДИ ръчка) е с много къси скорости и е много пъргава по светофарите. На 5-та на изключила помпа е на 190км.
mitkofitnes, моя съвет е да видиш някой подобен автомобил при смяната на дифа как се държи след интервенцията или ако намериш от приятел диф, да го смениш за един следобед, да видиш как е, пък ако не ти хареса да си върнеш твоя.
При смяната колата има повече тяга, но по-бързо й свършват скоростите, въпрос на вкус и зависи какво искаш от колата - ако е за светофарни гонки - по-късия ще е по-добре, но ако искаш автентичен Бенц - карай си го така
Разхода на гориво извънградско се вдига с толкова, с колкото пада и градския В общи линии на смесен цикъл трудно може да се улови разлика в разхода.
Има коли, които имат отвратителни трансмисии - примерно моята 124-ка (2.3 бензин ръчка) е с отвратително дълги скорости, като на тролей и това много я скопява, един къс диф би я съживил доста. Докато колата на нашите - Фиат Мареа (1.9ТДИ ръчка) е с много къси скорости и е много пъргава по светофарите. На 5-та на изключила помпа е на 190км.
mitkofitnes, моя съвет е да видиш някой подобен автомобил при смяната на дифа как се държи след интервенцията или ако намериш от приятел диф, да го смениш за един следобед, да видиш как е, пък ако не ти хареса да си върнеш твоя.
При смяната колата има повече тяга, но по-бързо й свършват скоростите, въпрос на вкус и зависи какво искаш от колата - ако е за светофарни гонки - по-късия ще е по-добре, но ако искаш автентичен Бенц - карай си го така
#20
Posted 16 February 2013 - 09:26
С по-къс диф колата ще ускорява по-бързо на всяка предавка стига да успее да сложи силата на асвалта т.е. да не буксува. Недостатъщите са по-ниската максимална скорост, по-честото превключване на предавки (в случай на автомат не е фатално :-D ) и естествено по-високите обороти при подържане на една скорост извън града.
П.П. Subsonic, gearcalc-a е готина не я бях пробвал, според нея със сегашната кутия теоритично мога да направя ~330km/h на 5-та :-D ....
П.П. Subsonic, gearcalc-a е готина не я бях пробвал, според нея със сегашната кутия теоритично мога да направя ~330km/h на 5-та :-D ....
Edited by joreto, 16 February 2013 - 09:29 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#21
Posted 16 February 2013 - 18:17
Интересна е тая програмка, аз ползвах един сайт http://www.unixnerd....co.uk/revs.html, набарах го случайно при беемвистите.Не съм сменял дифове и скорости, интересно ми беше кви скорости ще постига на различните предавки с различни дифове.
В тоя ред на мисли, някои знае ли сайт дето да се видят предавателните числа на кутията?
В тоя ред на мисли, някои знае ли сайт дето да се видят предавателните числа на кутията?
#22
Posted 18 February 2013 - 18:40
П.П. Subsonic, gearcalc-a е готина не я бях пробвал, според нея със сегашната кутия теоритично мога да направя ~330km/h на 5-та :-D ....
Е, да - ако моторът има достатъчно мощност на тези обороти да пребори въздушния драг.
Ти поне имаш графиките на мощността на колелата.
Изчисляваш си терминалната скорост при максималната мощност на колелата и после си избираш диф всичко да се случи на тия обороти .
#23
Posted 19 February 2013 - 14:17
Това ясно , въпроса е че аз май няма да имам смелостта да пробвам дали реално може да стигне тези скорости ...иначе в момента колата има сила за малко над 300 км/ч .
Edited by joreto, 19 February 2013 - 14:17 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users