С Мерцедес-Бенц можеш да стигнеш навсякъде
Started by Илия Горанов, 14 Feb 2013 - 18:03:48
54 replies to this topic
#31
Posted 20 February 2013 - 16:10
Е, недей така.
Не знаеш какво представлява паркинга на хотела. А и преди да затъна слизах до паркинга на писта Мальовица с колата - нагоре-надолу. Спирах по наклона, тръгвах, тествах напред и нагоре, назад и нагоре. После видях едно свободно място баш до входа на хотела и си викам късмет - а то било клопка . Сега съм в рохкия сняг - утъпкал съм си го и хич не ми дреме.
Преди два дни гледах едно Ауди Б4 как и то не можеше да издрапа нагоре, спряло по същия начин - с двигателните колела в ниското върху леда, паркирано перпендикулярно. Нали е "проходимо" щото е с предно - защо не можа да излезе ами трябваше двама души да го бутат? Едното колело да изгуби сцепление и си дотам - това е отвореният диф.
Днес пък една мацка със Ситроен Ксантия не можа да потегли по пътя нагоре към хижа Мальовица. Наложи се да спре защото от една пряка изскочи кола - ние пък бяхме обули ските с малката и се пускахме към паркинга на пистата.
Трябваше да свалям ски и да бутам. От тяхната кола слезе един пич и той да бута. После ги бъзнах - че много закъсвали тия коли с предно . Така де - малко от същото лекарство дето ни го дават постоянно и така са ни го набили в главите, че и половината хора с коли със задно вярват, че и спорят колко непроходими са колите ни.
Не знаеш какво представлява паркинга на хотела. А и преди да затъна слизах до паркинга на писта Мальовица с колата - нагоре-надолу. Спирах по наклона, тръгвах, тествах напред и нагоре, назад и нагоре. После видях едно свободно място баш до входа на хотела и си викам късмет - а то било клопка . Сега съм в рохкия сняг - утъпкал съм си го и хич не ми дреме.
Преди два дни гледах едно Ауди Б4 как и то не можеше да издрапа нагоре, спряло по същия начин - с двигателните колела в ниското върху леда, паркирано перпендикулярно. Нали е "проходимо" щото е с предно - защо не можа да излезе ами трябваше двама души да го бутат? Едното колело да изгуби сцепление и си дотам - това е отвореният диф.
Днес пък една мацка със Ситроен Ксантия не можа да потегли по пътя нагоре към хижа Мальовица. Наложи се да спре защото от една пряка изскочи кола - ние пък бяхме обули ските с малката и се пускахме към паркинга на пистата.
Трябваше да свалям ски и да бутам. От тяхната кола слезе един пич и той да бута. После ги бъзнах - че много закъсвали тия коли с предно . Така де - малко от същото лекарство дето ни го дават постоянно и така са ни го набили в главите, че и половината хора с коли със задно вярват, че и спорят колко непроходими са колите ни.
#32
Posted 20 February 2013 - 16:26
Стани, значи ще се видим на пролет братле
Надявам се поне да успее да се върне за гласуването лятото
Да, колко повече е луд шафиора на Аудито, толкова на другия трябва да му е по-дълго въжето....
не само дълго , но здраво и сигурно
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#33
Posted 20 February 2013 - 16:47
Надявам се поне да успее да се върне за гласуването лятото
не само дълго , но здраво и сигурно
Те май ще са по-рано изборите.
#34
Posted 20 February 2013 - 20:23
Е, недей така.
Не знаеш какво представлява паркинга на хотела. А и преди да затъна слизах до паркинга на писта Мальовица с колата - нагоре-надолу. Спирах по наклона, тръгвах, тествах напред и нагоре, назад и нагоре. После видях едно свободно място баш до входа на хотела и си викам късмет - а то било клопка . Сега съм в рохкия сняг - утъпкал съм си го и хич не ми дреме.
Преди два дни гледах едно Ауди Б4 как и то не можеше да издрапа нагоре, спряло по същия начин - с двигателните колела в ниското върху леда, паркирано перпендикулярно. Нали е "проходимо" щото е с предно - защо не можа да излезе ами трябваше двама души да го бута?. Едното колело да изгуби сцепление и си дотам - това е отвореният диф.
Днес пък една мацка със Ситроен Ксантия не можа да потегли по пътя нагоре към хижа Мальовица. Наложи се да спре защото от една пряка изскочи кола - ние пък бяхме обули ските с малката и се пускахме към паркинга на пистата.
Трябваше да свалям ски и да бутам. От тяхната кола слезе един пич и той да бута. После ги бъзнах - че много закъсвали тия коли с предно . Така де - малко от същото лекарство дето ни го дават постоянно и така са ни го набили в главите, че и половината хора с коли със задно вярват, че и спорят колко непроходими са колите ни.
За предното и дума да не става на същото или по-лошо дередже от задното е. Особено при изкачване на наклон и натоварена кола, преницата се вирва и сбогом сцепление, казвал съм го не веднъж.
#35
Posted 20 February 2013 - 20:41
Аааа, Пешо няма да се разберем - само варненски коли са си били!Аааа...те са с ТХ, ама под прикритие
#36
Posted 21 February 2013 - 18:14
И предно и задно и пълноприводно върви толкова колкото може водача и позволяват условият в добавка с читаво потдържана за условията машина. Спора е общо взето безкраен щом Урал е способен да закъса няма какво да обсъждаме. На средно заснежен път средностатистически автомобил с по-приемлива джанта и добра гума се справя доволно ,а не някоя шеина чиято ширина събрана с тази на другата джанта дават общата ширина на автомобила и малко придържане към точни правила и нещата се получават.
#37
Posted 23 March 2013 - 07:50
Неотдавна спорих в алфа форума, писах им че съм минавал навсякъде с купето зимно време, но не вярват Във Варна като има 10 см. сняг стават верижни катастрофи и половината град закъсва, а като станат 20 см., карам само аз и още няколко ненормалника МИнавал съм на такива места с купето със засилка, на които всеки ще каже че не може да се мине. Задължително с 4 зимни гуми, аз също съм фен на Ултрагрип. 2010 януари се връщахме с една мацка от Украйна с купето и на изхода на Силистра не искаха да ни пускат, че пътят бил лош. Аз им казвам - ние сме минали толкова преспи през Румъния и Украйна, тука няма какво да ни спре. ПОлицая ни пусна - "на ваша отговорност" Е, бяхме на пътя няколко снегорина и аз ... С няколко засилки на по-големите преспи минах и се прибрахме. Вериги никога не съм слагал, купето никога не ме е предавало на сняг.
За по-екстрени ситуации си имам джипка, но за сняг 124 ката който не вярва - нямам спиране докато не увиснат задните колела някъде... За сега не ми се е случвало
Няма да забравя и преди години - имах БМВ 316 акула. КУпих си 4 гуми зимни, регенерат. МОже би е било 1999 или 1998.. Слънчев бряг беше затворен прохода, наблъскан с коли с летни гуми завъртяни на пътя. Минах на слалом между тях и се спрях чак пред един закъсал тир, като го освободиха минах и слязох един от първите в Сл.бряг. От тогава не приемам мнения, че задното било по-зле на сняг. Аз съм на нение че е до шофьора, гумите и инжинерната мисъл вложена в автомобила...
#38
Posted 23 March 2013 - 09:22
Аз съм на мнение че е до шофьора, гумите и инжинерната мисъл вложена в автомобила...
100 x +
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Posted 29 March 2013 - 20:05
Повечето спорят, че предното било по-проходимо заради тежестта на двигателя отпреде. Е да ама нали като сложиш 60 70кг багаж в багажника и тръгнеш за някъде предницата ти олеква .. Миналата зима натоварих служебният пикап Ситроен берлинго '97 с около 200 кг, влизам в една пресечка на байра и забоксувах, връщам назад да се засиля, пак забоксувах и се озовах кръстосан на средата на главния път. Зад мен пряспа, напред не помръдва. Добре че се появи една женица та ме бутна с все силица и излязох с 300 зора . Държа да подчертая, че гумите бяха чисто нови, но китайски! Сега ще кажат някой, че ако не са биле китайски съм щял да нямам проблеми, дрън, дрън .. На камионетката Мерцедес 308Д, същата зима бях с китайски, карани 2 години и зима, и лято. И въпреки това успях да кача един също така голям байр с малко товар на задната ос, боксуване и леко побутване.
Edited by miro0, 29 March 2013 - 20:06 .
The best or nothink.
#40
Posted 29 March 2013 - 20:20
За това става въпрос. И предно и задно, падне ли дълбокия сняг се стига до бутане. Като не искаш бутане си купуваш 4Х4. Миналата зима февруари се похвалих, че не са ме бутали, три дни по-късно закъсах и ме бутаха, на лед, с нови зимни гуми.
Тази зима вече отмина и смело ще се похваля, че не са ме бутали НИКЪДЕ с CLK-то със зимни BF Goodrich, на които им беше втори сезон. Не отричам, че прилагам тънкости и чалъми при карането, понякога и ASR-а помага, но пък цяла зима съм по планините на ски и закъсване този сезон не съм имал. Вериги не съм използвал този сезон изобщо, даже не знам къде съм ги хвърлил в гаража.
За другия сезон обаче ще си купя джип не искам да си троша купенцето по ледовете
Edited by Алфонсо, 29 March 2013 - 20:22 .
#41
Posted 30 March 2013 - 18:47
Само дето нали се сещате,че не всеки кара със 100-200 кила тежести в багажника ежедневно.
Каквото и да си говорим, при равни други условия, предното е по-проходимо, защото
по-голямата тежест е отпред,а задницата остава лека.
При кола със задно, за да е проходима, трябва да я натовариш отзад.....и така става тежка
и отпред и отзад, което пак е в минус,щото вече натоварената задница пак трябва да си бута
тежката предница.
#42
Posted 30 March 2013 - 19:01
Тази година ми се наложи да сложа летните гуми доста рано - преди 4 дни. Супер приятно съм изненадан, как колата (автомат, 163 кончета, 225 гуми) се държи при ниски температури (4-7 градуса) и мокър път. Даже и на магистралата с над 100.
Една по-сериозна ситуация не съм имал, но не съм си и насилвал късмета.
#43
Posted 30 March 2013 - 20:00
Зимната гума е по-добра само на сняг и лед(доколкото може да се каже) иначе много тестове са доказали,че лятната, каквато и да е тя....има в пъти по-къс спирачен път на мокро, и ниски температури.
#44
Posted 30 March 2013 - 23:43
Плюсче за Иван
#45
Posted 30 March 2013 - 23:55
Това също ме съмнява, поради простата причина,че лятната гума при ниски температури става буквално пластмасова.
Следователно тя би трябвало да има доста по-слабо сцепление от една мека зимна гума, ама все пак аз не съм специалист.
Не съм чел подобни изследвания и тестове, които да доказват обратното.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users