Повишаване нивото на маслото в двигателя
Започната от КОМПРЕСОР, 06 фев 2013 - 11:09:08
CLK 200 KOMPRESSOR
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 февруари 2013 - 11:09
Имам CLK 200 KOMPRESSOR, от няколко месеца. Купих го напълно обслужен, но след като навъртях около 6000 км забелязах, че нивото на маслото се повиши с 4-5 мм. Масрото мирише на бензин. Някой има ли представа за причините за този проблем и колко може да ми струва отстраняването.
#2
Публикувано 06 февруари 2013 - 13:39
Знам, че моята е с правени гарнитури, защото е смесила антифриза с маслото, което си е голяма беля. Предполагам същото може да стане и с бензина. Ремонта на такива работи и тривиален попринцип, но не и много евтин... Ако си спомням правилно ремонта на моята е струвал 800лв (смяна на гарнитури, пилене на глава, монтажи, работа и т.н.).
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#3
Публикувано 06 февруари 2013 - 13:47
Не карай колата ! Иди в качествен сервиз , за да диагностицират проблема !
Този пост е редактиран от mbthepower: 06 февруари 2013 - 13:48
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 06 февруари 2013 - 14:16
И аз смятям, че най - добре е да се направи диагностика в качествен сервиз, но исках да имом някаква обща представа.
#5
Публикувано 06 февруари 2013 - 14:24
Проблемът е някъде по горивната система - дюзи, регулатор за налягане, дебитомер или някой датчик (за Т примерно).
Вероятно има записан код за неизправност - така че една диагностика ще даде добра отправна точка.
Вероятно има записан код за неизправност - така че една диагностика ще даде добра отправна точка.
#6
Публикувано 06 февруари 2013 - 14:45
Maсло може да се смеси с антифриза ама откъде ще се смеси с бензина?Те нямат допирни точки,освен да пикае някоя дюза, което ми изглежда невероятно понеже разхода ще е до небесата,да не говорим как ще работи! И тея 4-5мм как ги измери на топъл,студен двигател имай впредвид че и наклона оказва влияние.4-5мм са около 400-500мл много странна работа.Ако има бензин много лесно се хваща като се измери пламната температура на чисто и отработено масло,освен това като го разтриеш между пръстите е много тънко маслото.Може да мирише така ако са сложили някоя присадка джамбазите!
Този пост е редактиран от doich: 06 февруари 2013 - 15:03
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#7
Публикувано 06 февруари 2013 - 15:50
Пробвай да извадиш щеката за маслото и поднеси запалка - ако пламне - със сигурност е размито маслото с бензин.
Някакви други индикации за богата смес или теч от горивната система няма ли?
Някакви други индикации за богата смес или теч от горивната система няма ли?
#8
Публикувано 06 февруари 2013 - 17:17
Бензин в маслото е сериозен проблем, той може да проникне в маслото единствено през цилиндрите мейду тях и буталата, което ще рече че има проблем с надран цилиндър счупени или износени сегменти. Бензинът също разваля мазилните качества на маслото и ако караш колата така може да стане още по-голяма беля като да се скапат биелни и основни лагери, дори да ти блокира двигателя. Първо се увери дали действително има бензин в маслото и ако е така отваряй мотора.
#9
Публикувано 06 февруари 2013 - 17:21
Просто си купи нови свещи и ще си решиш проблема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 06 февруари 2013 - 19:27
Абе стига го филмирате човека,няма как да влезе бензин през цилиндъра освен ако не тече като лейка дюзата и няма искра от свеща.Относно свещите,прав е колегата при недобро изгаряне понамирисва малко на бензин.Да си ги смени ако има възможност с иридиеви ,ако не с нормални NGK.Аз за 20 год съм имал само един такъв случай ,и то на дизел и понеже гор. помпа бе вътре в двигателя и бе изтървал един о-ринг.Тука откъде ще дойде тоя бензин в картера?
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#11
Публикувано 07 февруари 2013 - 10:22
Благодаря за мненията е съветите,.
Кото мина през диагностика ще ви пиша каква е причината.
Кото мина през диагностика ще ви пиша каква е причината.
#12
Публикувано 07 февруари 2013 - 17:07
Тука откъде ще дойде тоя бензин в картера?
От протекъл регулатор налягането на горивото например.
Или от недобро изгаряне (свещи), както предположи дилянски.
Има вариант и някой датчик да не е в ред - визирам основно дебитомера.
Но всички тези неща щяха да имат някакви проявления в поведението на колата - черен пушек, липса на мощност, кодове за неизправност. Затова питах и дали няма други симптоми.
Така потайно - маслото не се размива с бензин
Колега Компресор - автомат ли е колата, и ако да, сигурен ли си че е размито с бензин маслото, а не с АТФ?
#13
Публикувано 07 февруари 2013 - 19:32
Дебитомера,мери количество въздух не гориво,при недобро горене горивната смес се възпламенява в изпускателния тракт,няма как да мине надолу през 3 сегмента,регулатор на налягането на горивото няма общо с маслена система.Така че !Другаде е ключа от бараката.От протекъл регулатор налягането на горивото например.
Или от недобро изгаряне (свещи), както предположи дилянски.
Има вариант и някой датчик да не е в ред - визирам основно дебитомера.
Но всички тези неща щяха да имат някакви проявления в поведението на колата - черен пушек, липса на мощност, кодове за неизправност. Затова питах и дали няма други симптоми.
Така потайно - маслото не се размива с бензин
Колега Компресор - автомат ли е колата, и ако да, сигурен ли си че е размито с бензин маслото, а не с АТФ?
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#14
Публикувано 07 февруари 2013 - 20:03
Обикновено при М111 като се скапе дебитомера, сместа обеднява, колата не върви, особено след 4000 оборота, не държи равномерен празен ход, трудно пали и т.н.
Надали от скапан дебитомер пуска повече бензин.
Според мен проблема до голяма степен е внушение на собственика, отколкото реален проблем. Съветът ми е да смениш свещите с иридиеви NGK, за да си сигурен че изгарянето е пълно, след това да следиш дали наистина се покачва нивото на маслото в картера.
Надали от скапан дебитомер пуска повече бензин.
Според мен проблема до голяма степен е внушение на собственика, отколкото реален проблем. Съветът ми е да смениш свещите с иридиеви NGK, за да си сигурен че изгарянето е пълно, след това да следиш дали наистина се покачва нивото на маслото в картера.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 08 февруари 2013 - 00:16
#15
Публикувано 07 февруари 2013 - 21:27
Хора,бензина може да мине единствено през сегментите,а това се случва когато пропусне да запали на някой так.При този вариант,на диагностика обикновено се записва ламбда сензора.Не изгорялото гориво,прехвърля нормалната работа на сензора и компа го прехваща като повреден.Разхода на колата на бензин е повишен.
Никога не оставям магарето си в калта.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни