Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Повишаване нивото на маслото в двигателя

CLK 200 KOMPRESSOR

  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 КОМПРЕСОР

КОМПРЕСОР

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:БЕЛЕНЕ
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц,CLK 200 KOMPRESSOR 1998

Публикувано 06 февруари 2013 - 11:09

Имам CLK 200 KOMPRESSOR, от няколко месеца. Купих го напълно обслужен, но след като навъртях около 6000 км забелязах, че нивото на маслото се повиши с 4-5 мм. Масрото мирише на бензин. Някой има ли представа за причините за този проблем и колко може да ми струва отстраняването.
  • 0

#2 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2013 - 13:39

Знам, че моята е с правени гарнитури, защото е смесила антифриза с маслото, което си е голяма беля. Предполагам същото може да стане и с бензина. Ремонта на такива работи и тривиален попринцип, но не и много евтин... Ако си спомням правилно ремонта на моята е струвал 800лв (смяна на гарнитури, пилене на глава, монтажи, работа и т.н.).
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 06 февруари 2013 - 13:47

Не карай колата ! Иди в качествен сервиз , за да диагностицират проблема !

Този пост е редактиран от mbthepower: 06 февруари 2013 - 13:48

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 КОМПРЕСОР

КОМПРЕСОР

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:БЕЛЕНЕ
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц,CLK 200 KOMPRESSOR 1998

Публикувано 06 февруари 2013 - 14:16

И аз смятям, че най - добре е да се направи диагностика в качествен сервиз, но исках да имом някаква обща представа.
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 февруари 2013 - 14:24

Проблемът е някъде по горивната система - дюзи, регулатор за налягане, дебитомер или някой датчик (за Т примерно).

Вероятно има записан код за неизправност - така че една диагностика ще даде добра отправна точка.
  • 0

#6 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2013 - 14:45

Maсло може да се смеси с антифриза ама откъде ще се смеси с бензина?Те нямат допирни точки,освен да пикае някоя дюза, което ми изглежда невероятно понеже разхода ще е до небесата,да не говорим как ще работи! И тея 4-5мм как ги измери на топъл,студен двигател имай впредвид че и наклона оказва влияние.4-5мм са около 400-500мл много странна работа.Ако има бензин много лесно се хваща като се измери пламната температура на чисто и отработено масло,освен това като го разтриеш между пръстите е много тънко маслото.Може да мирише така ако са сложили някоя присадка джамбазите!

Този пост е редактиран от doich: 06 февруари 2013 - 15:03

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 февруари 2013 - 15:50

Пробвай да извадиш щеката за маслото и поднеси запалка - ако пламне - със сигурност е размито маслото с бензин.

Някакви други индикации за богата смес или теч от горивната система няма ли?
  • 0

#8 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Публикувано 06 февруари 2013 - 17:17

Бензин в маслото е сериозен проблем, той може да проникне в маслото единствено през цилиндрите мейду тях и буталата, което ще рече че има проблем с надран цилиндър счупени или износени сегменти. Бензинът също разваля мазилните качества на маслото и ако караш колата така може да стане още по-голяма беля като да се скапат биелни и основни лагери, дори да ти блокира двигателя. Първо се увери дали действително има бензин в маслото и ако е така отваряй мотора.
  • 0

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 06 февруари 2013 - 17:21

Просто си купи нови свещи и ще си решиш проблема.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2013 - 19:27

Абе стига го филмирате човека,няма как да влезе бензин през цилиндъра освен ако не тече като лейка дюзата и няма искра от свеща.Относно свещите,прав е колегата при недобро изгаряне понамирисва малко на бензин.Да си ги смени ако има възможност с иридиеви ,ако не с нормални NGK.Аз за 20 год съм имал само един такъв случай ,и то на дизел и понеже гор. помпа бе вътре в двигателя и бе изтървал един о-ринг.Тука откъде ще дойде тоя бензин в картера?
  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#11 КОМПРЕСОР

КОМПРЕСОР

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:БЕЛЕНЕ
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц,CLK 200 KOMPRESSOR 1998

Публикувано 07 февруари 2013 - 10:22

Благодаря за мненията е съветите,.
Кото мина през диагностика ще ви пиша каква е причината.
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 февруари 2013 - 17:07

Тука откъде ще дойде тоя бензин в картера?


От протекъл регулатор налягането на горивото например.
Или от недобро изгаряне (свещи), както предположи дилянски.
Има вариант и някой датчик да не е в ред - визирам основно дебитомера.
Но всички тези неща щяха да имат някакви проявления в поведението на колата - черен пушек, липса на мощност, кодове за неизправност. Затова питах и дали няма други симптоми.
Така потайно - маслото не се размива с бензин

Колега Компресор - автомат ли е колата, и ако да, сигурен ли си че е размито с бензин маслото, а не с АТФ?
  • 0

#13 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2013 - 19:32

От протекъл регулатор налягането на горивото например.
Или от недобро изгаряне (свещи), както предположи дилянски.
Има вариант и някой датчик да не е в ред - визирам основно дебитомера.
Но всички тези неща щяха да имат някакви проявления в поведението на колата - черен пушек, липса на мощност, кодове за неизправност. Затова питах и дали няма други симптоми.
Така потайно - маслото не се размива с бензин

Колега Компресор - автомат ли е колата, и ако да, сигурен ли си че е размито с бензин маслото, а не с АТФ?

Дебитомера,мери количество въздух не гориво,при недобро горене горивната смес се възпламенява в изпускателния тракт,няма как да мине надолу през 3 сегмента,регулатор на налягането на горивото няма общо с маслена система.Така че :help !Другаде е ключа от бараката.
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2013 - 20:03

Обикновено при М111 като се скапе дебитомера, сместа обеднява, колата не върви, особено след 4000 оборота, не държи равномерен празен ход, трудно пали и т.н.
Надали от скапан дебитомер пуска повече бензин.
Според мен проблема до голяма степен е внушение на собственика, отколкото реален проблем. Съветът ми е да смениш свещите с иридиеви NGK, за да си сигурен че изгарянето е пълно, след това да следиш дали наистина се покачва нивото на маслото в картера.

Този пост е редактиран от Алфонсо: 08 февруари 2013 - 00:16

  • 0

#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 февруари 2013 - 21:27

Хора,бензина може да мине единствено през сегментите,а това се случва когато пропусне да запали на някой так.При този вариант,на диагностика обикновено се записва ламбда сензора.Не изгорялото гориво,прехвърля нормалната работа на сензора и компа го прехваща като повреден.Разхода на колата на бензин е повишен.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни