В Кобра, китайско 150 лв със смяната, не разбирам много от стъкла , на мен ми изглежда като старото. Европейското е 350 лв. Нямам представа каква е разликата.
Мнение за C-класа втора ръка
Started by viachy, 03 Feb 2013 - 11:22:10
128 replies to this topic
#61
Posted 14 February 2013 - 13:02
В Кобра, китайско 150 лв със смяната, не разбирам много от стъкла , на мен ми изглежда като старото. Европейското е 350 лв. Нямам представа каква е разликата.
#62
Posted 14 February 2013 - 15:09
Искам да питам и още нещо. Нормално ли е на С-класата волана да се върти "трудно"? Пробвах 3-4 преди моята, и на всички беше така, дори мааалко по-лесно от на моята. А пък на 123-ката волана се въртеше буквално с 1 пръст (да не кажа малкия).
#63
Posted 14 February 2013 - 15:20
Аз съм със W202 1996г и се върти лесно, така че ме съмнява да е нормално, особено при по-нов модел. Да не би да има нужда от доливане на хидравлично масло?
The best or nothink.
#64
Posted 14 February 2013 - 15:35
На моята също беше малко по-тежък волана
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#65
Posted 14 February 2013 - 16:57
Тази кола има датчик за увеличаване и намаляване на усилието.Когато караш с ниска скорост или потегляш волана трябва да е "лек".Когато увеличиш скоростта,усилието се увеличава.Ако датчика или както се казва не е наред,волана е "тежък" при потегляне.Естествено може и рейката да не е наред,но трябва да си личи например при въртене волана да "прескача"или др.
#66
Posted 14 February 2013 - 17:15
Това обаче е оправено при фейса.
Провери нивото на хидравличната течност първо
Провери нивото на хидравличната течност първо
#67
Posted 14 February 2013 - 17:49
Тази кола има датчик за увеличаване и намаляване на усилието.Когато караш с ниска скорост или потегляш волана трябва да е "лек".Когато увеличиш скоростта,усилието се увеличава.Ако датчика или както се казва не е наред,волана е "тежък" при потегляне.Естествено може и рейката да не е наред,но трябва да си личи например при въртене волана да "прескача"или др.
Рейката е наред, вчера майстора точно на това обърна внимание, понеже преди това с него тествахме друга 203-ка с проблемна рейка. Ще видя течността. А ако е датчика, то нямаше ли да излезе на диагностиката ?
Изникна и друг въпрос - от Армеец ми искат 500лв за Каско, което включва доверен сервиз, и 400 без доверен сервиз , като не мисля че за 100 лв си заслужава да се стискам точно за това нещо.
Но тогава докато търсех из нета други оферти и компании попаднах на това от SDI - http://www.sdi.bg/we...-100-10103.html
Някой знае ли за какво става въпрос? - на мен ми звучи несериозно каско за 100 лв....
П.п. съжалявам че задавам толко много въпроси , ама те никнат като гъби след дъжд...
Edited by viachy, 14 February 2013 - 17:50 .
#68
Posted 14 February 2013 - 18:00
Ти ако прочетеш условията по тая застраховка сам ще се откажеш
А и си мисля, че като разберат каква е колата и те ще ти откажат
А и си мисля, че като разберат каква е колата и те ще ти откажат
#69
Posted 14 February 2013 - 18:34
Ти ако прочетеш условията по тая застраховка сам ще се откажеш
А и си мисля, че като разберат каква е колата и те ще ти откажат
#70
Posted 14 February 2013 - 21:02
Воланите на 203-ката са по-тежки от старите модели,не се притеснявай.При фейслифта нещата са по-добре,но пак не е като 202 и 124.Направено е с цел да имаш повече усещане на пътя или по-точно обратна връзка с настилката.
#71
Posted 17 February 2013 - 16:47
Пак съм аз
Като карам по неравен път и от задницата се чува едно много дразнещо клоп-клоп-клоп.... гледахме с майстора, струвахме, и се оказа че трябва да сменям десния амортисьор. А то не се сменя 1, трябва да взема комплект.
Търсачката доведе дилемата до:
1. Монрое - от ЕМ комплект - като там има 2 вида, но така и не разбрах каква е разликата освен цената --> http://store.emk-33....ryID=260&page=1
2. KYB - от ebay.co.uk --> http://www.ebay.co.u...=item2327f5c0ab
Коя марка препоръчвате?
Като карам по неравен път и от задницата се чува едно много дразнещо клоп-клоп-клоп.... гледахме с майстора, струвахме, и се оказа че трябва да сменям десния амортисьор. А то не се сменя 1, трябва да взема комплект.
Търсачката доведе дилемата до:
1. Монрое - от ЕМ комплект - като там има 2 вида, но така и не разбрах каква е разликата освен цената --> http://store.emk-33....ryID=260&page=1
2. KYB - от ebay.co.uk --> http://www.ebay.co.u...=item2327f5c0ab
Коя марка препоръчвате?
#72
Posted 17 February 2013 - 18:44
Каябата е по-добрия вариант от двата. Най-добре БОГЕ или КОНИ обче са по-скъпи
пп Дано да греша, но май започваш да разбираш защо има 203-ки за 6000 има и за по 10'000 от същите години
пп Дано да греша, но май започваш да разбираш защо има 203-ки за 6000 има и за по 10'000 от същите години
#73
Posted 17 February 2013 - 19:30
2 амортисьора по 130 лв едно стъкло,една свещ и 2 тампона едва ли оправдават разлика от 4000лв.Виж едната ако е базова а другата има пълния набор от екстри може да има някаква разлика в цената до 2500лв ,ама чак 4 хил не!Между другото една година карам с задни Монро от 130 лв,предишните ми бяха Боге не правя никаква разлика честно да ти кажа.За Богето ми искаха по 300лв ,така че според мен няма смисъл,монрото са с 2 г гаранция,така че за тез пари ще караш 5 год гаранционни.
Edited by doich, 17 February 2013 - 19:35 .
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#74
Posted 17 February 2013 - 21:56
Е то е ясно, че Ц-класа от 2001 за 10к ще е по-запазен от този за 6к, но с тези 6к предпочетох това, отколкото Корола от 2001ва, или Субару от 99-00
#75
Posted 17 February 2013 - 22:03
Ти за бройка ли говориш????
Смени си дилъра на авточасти ако е така. Преди сва дни ходих до ауто+ да проверя за амортисьори за W208, Kayaba 2бр за 174лв и Boge пак 2бр за 240лв КЛИЕНТСКА цена, ако имаш и отстъпчица става още по-приятно
Иначе така се започва, два амортисьора, свещ и т.н. дано само това да са дертовете на колата.
Смени си дилъра на авточасти ако е така. Преди сва дни ходих до ауто+ да проверя за амортисьори за W208, Kayaba 2бр за 174лв и Boge пак 2бр за 240лв КЛИЕНТСКА цена, ако имаш и отстъпчица става още по-приятно
Иначе така се започва, два амортисьора, свещ и т.н. дано само това да са дертовете на колата.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users