няколко дни я разтривам вечерно време след работа.... позаглеждат я
Днес обаче майсторски направих поразията...
преди година се скапа вискотоооо, и въпреки че давам на ВСИЧКИ хора съвети да НЕ си зацепват вискотата на 100%, щото може да се откъсне вала на помпата, или перката да се саморазруши от центро-силата и т.н.... е аз въпреки това, я зацепих с 2 рапидки, "САМО ВРЕМННО" да видя дали ще почне да си охлажда... днеска утре, време си мина, перката метална,....
Днес се зачекнахме по светофарите с едно кайенче, показах му старата школа.... и и дойде времето на перката... на около 5000оборота нещо каза ... абе ужасеш звук, като на чупеща се керамика..
щетите се виждат на снимките.
просто неможех да повярвам че това което съветвах всички е ВЯРНО!! макар и да го знам.... 4 витла от 6 се бяха откъснали. предполагам едно се е откъснало и другите от ударите са се счупили също.
мислех че перката е ударила нещо, но нямаше нищо никъде,, освен парчета радиатор, дифузер, перка...
най-ме е яд за радиатора, намерих го почти нов, от морга....
първият скапах при първите проби на мотора, оказа се че като набия спирачки, мотора мърда с над 10мм напред и удари първия радиатор и сцепи една от тръбичките му.
сега съм в дилема, дали да си купя един NISSENS... или да пробвам да лепя първият радиатор който скапах. За нов китайски и дума да не става.
Можете да дадете съвет и къде в софия лепят и тестват добре радиатори. Искам някой изпитан майстор, който ги надува на 1,4бара след лепенето
И отделно реших отдавна да сложа ел перка.
Можете да ми дадете предложения от какво да слагам перка. впредвид че трябва да е тънка и мощна.
Един приятел ми даде идея да сложа от Омега... ама.. вижда ми се слабичка...
то с тази металната с 6 витла едва охлаждаше...
та момчета, извода е... НЕДЕЙТЕ!
щетите-преден капак, маркучи, радиатор, перка, дифузер, дехидратора на климатика, един ремък.... и накрая ако не стане с ел. перка, пак ще купя виско...