Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

първи снимки на проектно E500...


  • Please log in to reply
176 replies to this topic

Poll: цвят за Торнадото (73 member(s) have cast votes)

какъв цвят да са широките лайсни + броните ?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Да има ли оригинални чистачки на фаровете?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#151 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 04 July 2013 - 02:27

Ето още няколко снимки момчета!

пак качих снимки на момичетата... просто немога да се стърпя.. :D

 

030916111.jpg?r=0

 

 БРОНЗОВАТА КОЖА и РАЗДУВКИТЕ

030915408.jpg?r=0

030915409.jpg?r=0

 

 

Тук Анелия... тамън го форсираше.. (от НОВА ТВ снимаха, да се надяваме че Танас-Воевода ще пусне линк към клипа от НОВА с форсировките...)

030914200.jpg?r=0

030915411.jpg?r=0

 

Тези 2 снимки, особено ме кефят..

Имаше в нета подобни снимки на едно чочоне под същия ъгъл.... просто калника прави чочонето...

030914205.jpg?r=0

030914206.jpg?r=0

 

Тук се вижда как си поиграх с фаровете. (за CCFL тръбата говора, която вградих)

Лошото е че на нито една снимка не излиза добре със запалени фарове. фотоапарата маже при директна светлина

030915412.jpg?r=0

 

И бронята малко се издраска ама карай... ше пастираме..

030915413.jpg?r=0030915414.jpg?r=0

 

 

Тук тенджарата си личи доста добре..

а задната броня е излязла все едно е боядисана

030914211.jpg?r=0


  • 0

#152 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 04 July 2013 - 02:57

Абе Ламбо, ти като си дошъл там и сме се запознали, ми що не каза, АЗ СЪМ ЛАМБО-РАМБО ??? 

аз сега въобще не мога да си те спомня по физиономия...

айде другия път... ше пиеме и да си полафиме за мерцовете

 

Ами аз тъкмо ти хванах ръката да се запознаваме, и дойде Наско, вдигна гюрултия :D хаха и после не можах да те хвана на саме, пък и си личеше, че имаш бая неща на главата, и с тоя акумулатор дето падна.. С една бяла риза бях, ако ти навява някви спомени :) Бая се повъртях около колата, но както казах доста зает беше :) Няма ядове, следващия път :) Между другото много съм впечатлен колата е като оригинална, под капака не се вижда никъде чукано или рязано или правено, нито вързано със свински опашки и тн, просто ще каже човек че така е излязла от завода. Направо вече ми е кофти като гледам под капака на моята какво нещо е :D


  • 0
Follow your own star...

#153 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 04 July 2013 - 08:39

Ами аз тъкмо ти хванах ръката да се запознаваме, и дойде Наско, вдигна гюрултия :D хаха и после не можах да те хвана на саме, пък и си личеше, че имаш бая неща на главата, и с тоя акумулатор дето падна.. С една бяла риза бях, ако ти навява някви спомени :)

 

Как па не каза , че Наско дойде и донесе 'пускачката" за акумулатора която взе от Авител .... тц , тц , тц

 

 

 

п.с Ще дам линка от Нова като лудият репортер го сподели ;)


Edited by Lorinser, 04 July 2013 - 11:08 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#154 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 04 July 2013 - 12:23

Ами докато още съм Модератор-да се възползвам!

 

Колегата 

projektzwo

Има наложено наказание-една седмица без право на писане.

 

Понеже това не му е пръв път, а и аз от коли и тунинги много не се интересувам, ако продължава така-лично му гарантирам постоянен бан.

 

Кой съм, какъв съм, на какъв се правя и прочее, вече съм ги чувал, така че не да не се хаби!

 

Каквото повикало-такова се обадило.

 

Поздрави 


  • 4
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#155 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 July 2013 - 15:10

Здраве да има момчета! Всичко ще мине и ще замине! 

 

Драсканиците по форума се забравят. Настроения различни, човека го е рекъл.  Времена, хора, нрави!

 

Очи у очи е друго!

 

Колата е супер, труда е много, парите не са малко! Джантите и стоят бомба!.... е , един ден може и да получи и още по прилягащи, човека си знае най-добре. Фаровете се сменят, всичко по реда си. Нали затова са мненията, вкусовете, ама премерените мнения, не бива да се апеме. Боян ще се вслуша в едни в други не....он си знае. Погледнете колата, тоя облик не се среща често, нека уважим къртовският труд! ...малко са хората които биха си представили за кво стаа дума дори!

 

Аферим още един път! Поклон на бояджията!


  • 3


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#156 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 07 July 2013 - 22:10

няколко дни я  разтривам вечерно време след работа.... позаглеждат я :D

 

Днес обаче майсторски направих поразията...

преди година се скапа вискотоооо, и въпреки че давам на ВСИЧКИ хора съвети да НЕ си зацепват вискотата на 100%, щото може да се откъсне вала на помпата, или перката да се саморазруши от центро-силата и т.н.... е аз въпреки това, я зацепих с 2 рапидки, "САМО ВРЕМННО" да видя дали ще почне да си охлажда... днеска утре, време си мина, перката метална,....

Днес се зачекнахме по светофарите с едно кайенче,  показах му старата школа....  и и дойде времето на перката... на около 5000оборота нещо каза ... абе ужасеш звук, като на чупеща се керамика..

 

щетите се виждат на снимките.

просто неможех да повярвам че това което съветвах всички е ВЯРНО!! макар и да го знам.... 4 витла от 6 се бяха откъснали. предполагам едно се е откъснало и другите от ударите са се счупили също.

мислех че перката е ударила нещо, но нямаше нищо никъде,, освен парчета радиатор, дифузер, перка...

 

най-ме е яд за радиатора, намерих го почти нов, от морга....

първият скапах при първите проби на мотора, оказа се че като набия спирачки, мотора мърда с над 10мм напред и удари първия радиатор и сцепи една от тръбичките му.

 

сега съм в дилема, дали да си купя един NISSENS... или да пробвам да лепя първият радиатор който скапах. За нов китайски и дума да не става.

Можете да дадете съвет и къде в софия лепят и тестват добре радиатори. Искам някой изпитан майстор, който ги надува на 1,4бара след лепенето

 

И отделно реших отдавна да сложа ел перка.

Можете да ми дадете предложения от какво да слагам перка. впредвид че трябва да е тънка и мощна.

Един приятел ми даде идея да сложа от Омега... ама.. вижда ми се слабичка...

то с тази металната с 6 витла едва охлаждаше...

 

та момчета, извода е... НЕДЕЙТЕ!

щетите-преден капак, маркучи, радиатор, перка, дифузер, дехидратора на климатика, един ремък.... и накрая ако не стане с ел. перка, пак ще купя виско...

Attached Files


  • 0

#157 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 07 July 2013 - 22:26

Бояне, що не питаш нашите климатикаджии?


  • 0

#158 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 07 July 2013 - 22:47

прав си...

ей тва е! едно да кажеш, ама на място :D


  • 0

#159 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 08 July 2013 - 00:14

027396127-big.jpg?r=0

 

Тази перка ще свърши ли работа, от Ц-класа 2006г. е, има обява във фен клуб форума, 250лв. й иска с дифозьора ?


Edited by Lubo88, 08 July 2013 - 00:15 .

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#160 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 08 July 2013 - 00:17

тази като параметри май ше стане, ама като цена..... няма закъде да бързам :)


  • 0

#161 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 July 2013 - 00:18

Тъкмо щях да питам какво е станало с предния капак, ама видях че накрая си го споменал и него.. Трябваше да качиш снимка и на него. За ел перки най евтините са от www.racing-mania.com, за мощност не мога да гарантирам тъй като не знам , но за тънкост да, купувал съм си от там перка, отделно предлагат достатъчен набор от размери за да си подбереш добре конфигурацията (примерно 4 по-малки вместо 2 големи, или нещо такова..). 

 

Радиатора ти от какво е между другото? Позагледах го на тунинг изложението, доста ми хареса, и понеже планирам и там да имам проблеми за в бъдеще, да си знам какво да взимам като дойде момента.


  • 0
Follow your own star...

#162 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 09 July 2013 - 21:28

радиатора е от 126 естествено..., оригинален на Mercedes-BEHR. тоест беше...

сега ще сложа NISSENS.

Идеята ми беше колата да е пълен хибрид между 126 и 124 и НИЩО друго, много държа на естетиката.

 

Разгледах подробно перката, май ще се окаже че е имала пукнатина на едното витло. има черна ивица 1см в скъсаното място, тоест мръсно място, което ще е било пукнатината....

и все пак ако не беше зацепена, нямаше да се откъсне.

Всички мерцедеси с метални перки имат специални вискота с 2 СЪЕДИНИТЕЛЯ! първият е вискозният за зацепване, а вторият е центробежен за изключване при около 4000 оборота.

а аз няколко стотин пъти я газирах до 6300об/мин..

 

имам и снимка на предния капак.

 

мисля си, да сваля перката от омегата и да видя дали ще може да я охлади при напичане...

доста ми ги хвалят, за мен си е чикиджи**ска... ма да видим..

Май само ще е за проба, щото ще ме дразни че имам част от друга марка в колата ми... после ще търся мерцов еквивалент

 

После ще трябва и алтернатора да усилвам... ебати белята...

Attached Files


  • 0

#163 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 09 July 2013 - 22:32

вземи перка от в220, със сигурност ще охлажда добре.


  • 0

#164 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 09 July 2013 - 22:42

Идеята ми беше колата да е пълен хибрид между 126 и 124 и НИЩО друго, много държа на естетиката.

 

 

И добре ти се получава! Колата е като оригинална под капака. И аз се имам за естест, но на този етап от проекта не мога да обърна внимание на визията на железата, когато всичко потръгне ще обърна внимание и на това, че иначе ще ме е срам да отворя капака пред хора. 

 

За мерцедесовото и аз съм така - кутията ми е от 123, рейката от 210, двигателя от 140, за сега само бобините ми са от ауди (и електрониката не е оригинална), но няма там няма как..

 

Между другото последните дни много се разчетох за двигатели и скоростни кутии и камбани и тн, в момента имам сигурно 40 отворени таб-а на хрома на тая тема, намерил съм снимки и парт номера на оригинални адапторни фланци за М117 и М119, но все още не съм разбрал какво може да се сложи зад тях. Този за М119 даже още е в "обръщение" но гледам по сайтовете цените вървят около 400++ евро за нов.. Замислям се дали да не пусна една тема в която да я подредя тази информация, и като цяло да сложа кратко описание на двигатели, кутии, кое с кое е съвместимо, кой двигател на коя кола може да се сложи без преправяне и тн, като цяло една тема която да обобщава възможните суапове при мерцедес, кой лесен, кой труден.. Не знам колко интерес ще има, но поне информацията да я има систематизирана някъде.


  • 0
Follow your own star...

#165 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 10 July 2013 - 01:12

Вальо, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО направи темата е тунинг раздела и ако те мързи да описваш (не мога да те виня, знам какво е..), постни всичките тези линкове!!

 

а иначе бих купил фланеца за 400 Евро  :(  баси ужаса... ние с мерцовете сме наказани .... при БМВ, ауди и всички други марки си има кутии за V8....


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users