Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

4-matic от 2001г.


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 20:05

Ако се заслушаш какво говорят ще чуеш обясненията за БМВ : )
Първият път минават със ESP вторият път БЕЗ.

"2 runs for both cars, first with ESP on, and second with ESP off
The same conditions, the same tires"

Виж го че бмв-то не може да отлепи от место. Какво повече има да показват : ))

п.п. гледай клипа със звук и слушай какво обясняват не гледай само картинките :rolleyes

Този пост е редактиран от staniola: 24 януари 2013 - 20:06

  • 1
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#17 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 20:31

ОК. То стана за и против, а аз нямам такова намерение. Всичките съвременни системи стават. А това кой не може да отлепи си зависи и от ЗАУ.
Примерно при БМВ ми харесва, че са преценили при високи скорости над 120-140 колата си става само на задно, защото 4х4 е безсмислено. При Мерцедес само намалява съотношението.
Въобще според мен за какво ти е кола 4х4 за евридейка. Единствено по-голям клиренс е нужен в БГ и то само за два три месеца в годината.
  • 0

#18 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 20:39

Няма такова нещо като за и против : )
Пуснах клипа по повод твоя коментар за теста с ролките.
По точно да не се вярва на всичко което се върти в Интернет и по телевизията защото може би е поредния маркетингов трик.
:beer
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#19 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 20:43

Така е. Все пак всяка компания развива доста отделите по маркетинг и реклама :) Навремето нямаше реклами на Бенц, а сега....
  • 0

#20 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 21:03

И таа тема ойде.
  • 0

#21 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2013 - 21:07

Мимо не е ве : )

Второто поколение 4матик дебютира точно при в210 1998-1999 година.
То е фул тайм, демек постоянно. Значително по-опростено, съдържа три отворени диференциала като контрола се осъществява от електронен тракшън контрол. Задейства се АБС-са на всяко колело отделно, което губи сцепление.

Мисля че това го интересуваше колегата който пусна тема :rolleyes
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 януари 2013 - 00:14

Всичко е наред!Публикувано изображение Реално ме интересуват живи примери,а не научни обяснения,но няма значение.Както казах,много ме влече усещането от управлението на Куатро при маневри,изпреварване,изобщо стабилността при по-агресивно шофиране.Истината обаче е че искам да си купя мерцедес,съответно 4-матик,за това са въпросите ми.Искам да съм сигурен че ще получа същото удоволствие,защото ще я купувам заради това,а не за да влизам в преспи например.Не съм сигурен обаче заради тия отворени диференциали и електронното зацепване...Ще се разбере!Лошото е че в момента има и от двете марки идентични автомобили(поне на картинки де) на почти еднаква цена,ще трябва да се ходи на място и там да решавам...
  • 0

#23 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Публикувано 28 януари 2013 - 14:20

Всичко е наред!Публикувано изображение Реално ме интересуват живи примери,а не научни обяснения,но няма значение.Както казах,много ме влече усещането от управлението на Куатро при маневри,изпреварване,изобщо стабилността при по-агресивно шофиране.Истината обаче е че искам да си купя мерцедес,съответно 4-матик,за това са въпросите ми.Искам да съм сигурен че ще получа същото удоволствие,защото ще я купувам заради това,а не за да влизам в преспи например.Не съм сигурен обаче заради тия отворени диференциали и електронното зацепване...Ще се разбере!Лошото е че в момента има и от двете марки идентични автомобили(поне на картинки де) на почти еднаква цена,ще трябва да се ходи на място и там да решавам...


Раздатката може да се познае много лесно:
Ако е тръгнала:
При маневра за паркиране съвсем бавно се получава вибрация която се чува лесно на навъртян волан.
В зависимост от това на колко км е колта проблема може да е от маслото и да се реши с смяна на 0.5л масло.
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни