![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/661de114b6b12fc4fff1e9644ae9f1d5?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#31
Публикувано 22 януари 2013 - 00:10
Много интересни разходи пишете (не само тук и в темата за разхода на CLK). Аз дето карам 320-ка бензин правя по-ниски от вас не само извънградско, но и градско.
Ако спазвам знаците и карам разумно (ускорение плавно и спирачка само при нужда) с лек усет към моментите къде как да се кара намаля (за да не се спира) извънградско съм около 7 рекорда е близо до 5л/100 (Ще кача и филмче за което)
А градско имам два варианта според това как ми се кара:
1-ви вариант от 0 до 50 като ракета и после мравка 14л/100 с нормално количество светофари и задръствания може да се качи максимум до 16л/100 ако се заяждам с околните величия...
2-ри вариант като извънградското с обмисляне къде да се намали за да се хване зелена вълна къде да се намали, за да не се спира и т.н. 12л/100 до 14л/100 зависи от деня и задръстването...
П.С. Говорим за каране по книга.... имам златен талон и гледам да не го изгубя все пак....
Ако спазвам знаците и карам разумно (ускорение плавно и спирачка само при нужда) с лек усет към моментите къде как да се кара намаля (за да не се спира) извънградско съм около 7 рекорда е близо до 5л/100 (Ще кача и филмче за което)
А градско имам два варианта според това как ми се кара:
1-ви вариант от 0 до 50 като ракета и после мравка 14л/100 с нормално количество светофари и задръствания може да се качи максимум до 16л/100 ако се заяждам с околните величия...
2-ри вариант като извънградското с обмисляне къде да се намали за да се хване зелена вълна къде да се намали, за да не се спира и т.н. 12л/100 до 14л/100 зависи от деня и задръстването...
П.С. Говорим за каране по книга.... имам златен талон и гледам да не го изгубя все пак....
#32
Публикувано 22 януари 2013 - 01:30
Знаеш ли кое е най интересното от целия ми разход(10/100 извън и 20 градско)....ами и аз карам като теб :X Вашите автоматици ли са? Карам 100км със 100км/ч и гори 10/100-безценно ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Сори,че оспамихме на колегата темата...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Сори,че оспамихме на колегата темата...
#33
Публикувано 22 януари 2013 - 01:39
И Алфонсо тези свещи се сменят 1 път,не сменяш свещи всяка година. Да малко по-скъпо е,но не мислиш ли че има защо
Не са само свещите, това беше първото, което ми дойде на ум и най-лесния начин да разбереш за какво иде реч при поддръжката на 430-ка,
"ти имаш 4бр, а там при 430 са 16" с други думи твоята поддръжка умножена по 4
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Един цитат ще вмъкна, от статията : "Автомобилът на старо: Мерцедес ЦЛК"
"Специалистите са единодушни, че грешка с избора на моторизация
за CLK не може да се направи. Единствените резерви са свързани с иначе великолепния V-образен 8-цилиндров двигател с мощност 279 к.с. Експлоатационните му разходи излизат прекалено солено, а и поддръжката изисква доста повече, отколкото четири- и шестцилиндровите мотори."
Този пост е редактиран от Алфонсо: 22 януари 2013 - 01:40
#34
Публикувано 22 януари 2013 - 09:11
...с иначе великолепния V-образен 8-цилиндров двигател с мощност 279 к.с.
Ами същото казах,по-скъпо,но ако можеш да си го позволиш-безценно
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#35
Публикувано 22 януари 2013 - 09:26
Oт това което показва колегата с 320 съм, много обнадежден за разхода на гориво на V6. Колата която карам от 6 години и съм много доволен защото не прави никакви проблеми ми гори почти същото. ПОследно зареждане събота 19.76 литра (50 лева) - изминати 130 км в София. (половината в събота) или средно 15,2 литра бензин на 100 км. ПО колата всичко е наред защото извъмградско е 8 -8.5 разхода. (Алфа 164 - 2.0 ТС) - след 6 години каране в БГ - по окачването смених някакви тампони, маншон и биалетка общо всичко за 53 лева, плюс малко ремонт на гърнето за 10 лева, някаква помпа 78 лева, цилиндърче съвдинител около 50 лева и съединител 330 лева, напукани маркучета за два пъти за по 10 лева. Сметнато като разход дори с този височък разход е по на далавера от друга притежавана от мен дизеларка.
За мен обаче е по-важно колата да е надеждна и да не прави проблеми - установил съм , че дори разхода да е по висок когато нямаш много разходи за ремонти - разхода в пари на изминат километър е доста по малък. (Например сравнено с 5 годишна - 2.4 - 156 дизела който карах, който на гориво е икономичен , но пък скъп като окачване, смяна турбина и други подробности. Вярно , че мина над 400 хил до смяна на турбината. (като го взех беше на 327 хил - 127 по километраж де)
ПО принцип кефа струва пари (затова и другата ми 3.0 - V6 - която смея да твърдя върви колкото 430 CLK, но и погорва 17 -22 в София и 10 -13.5 извънградско.) - с нея минавам около 4 хил на година (тя е за събота- неделя и някой друг трак дей в Серес) Та с оглед на факта, че съм решил следващата ми кола да е на газ - стига да е надеждна един разход от порядъка на 17- 20 литра газ в София и 12-14 газ - извънградско ще е съпоставим с досегашните ми разходи за гориво. този раход със сигурност би трябвало да не е проблем за едно читаво ЦЛК - 320 -ка. (може би за мен това е най-разумното и практично решение)
За мен обаче е по-важно колата да е надеждна и да не прави проблеми - установил съм , че дори разхода да е по висок когато нямаш много разходи за ремонти - разхода в пари на изминат километър е доста по малък. (Например сравнено с 5 годишна - 2.4 - 156 дизела който карах, който на гориво е икономичен , но пък скъп като окачване, смяна турбина и други подробности. Вярно , че мина над 400 хил до смяна на турбината. (като го взех беше на 327 хил - 127 по километраж де)
ПО принцип кефа струва пари (затова и другата ми 3.0 - V6 - която смея да твърдя върви колкото 430 CLK, но и погорва 17 -22 в София и 10 -13.5 извънградско.) - с нея минавам около 4 хил на година (тя е за събота- неделя и някой друг трак дей в Серес) Та с оглед на факта, че съм решил следващата ми кола да е на газ - стига да е надеждна един разход от порядъка на 17- 20 литра газ в София и 12-14 газ - извънградско ще е съпоставим с досегашните ми разходи за гориво. този раход със сигурност би трябвало да не е проблем за едно читаво ЦЛК - 320 -ка. (може би за мен това е най-разумното и практично решение)
#36
Публикувано 22 януари 2013 - 11:08
Не знам дали си карал 430 ама и аз съм и алфа фен и съм карал 3.0 V 6 на 166 и бих казал че вървежа е като на 320. 3.2 мотора и то може би на GTV може да се доближи до 430
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#37
Публикувано 22 януари 2013 - 11:43
Абе аз не търса все пак толкова спортно усещане от Мерца. (все пак филосефията е по различна) искам да ми е лежерно , но при нужда от изпреварване да има сила. Но как звучи този осмак (после като палих 320 ката - няма нищо общо.) Ако 320 върви като 166 - 3.0 - значи ще е супер.И като гледах хубавата крива на въртящия момент на 320 М112 ще е много приятен за каране,дори на ниски обороти.Не знам дали си карал 430 ама и аз съм и алфа фен и съм карал 3.0 V 6 на 166 и бих казал че вървежа е като на 320. 3.2 мотора и то може би на GTV може да се доближи до 430
Малко полезна информация за двигателите М112/има аспекти важащи и за М113
сайта е на немски, това линкче е с Гугъл преводач (аз съм с английски, ако някой знае немски добре може да погледне в оригинал - целия сайт е добър)
http://translate.goo...ved=0CD0Q7gEwAg
П.П. Офф-че
Осмака си е осмак и усещането е друго карал съм CL500 - 1996 г. (по бавен ми се стори, но може да е субективно, а и той е тежка машина W140 мисля), но иначе гледам по ГПС съм 6.3 - 6,6 до 100 с ГТВ - то и толкова дават на 430. Но ГТВ то е с предно и няма добър старт (макар да е с монтиран от мен Q2 диференциал) Иначе от 90 до 200 е фурия. Онзи ден му взех сликове и се подготвам за писта Серес. От 3500 до 7200 оборота звука на Буссо Арезе3.0 V6 24v също е много добър (наподобява на малък осмак на ферари)
Този пост е редактиран от batvas: 22 януари 2013 - 12:04
#38
Публикувано 22 януари 2013 - 12:17
и аз съм и алфа фен
Предната ми беше 156 2,4ЖТД и имам чувството,че набира повече от мерцедеса. Както и да...ако ти трябва някоя част за 2,4ЖТД свиркай,има тук таме някои останали
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#39
Публикувано 22 януари 2013 - 13:57
Бях се засилил да си взема едно GTV на майтап преди известно време, но нещо не ми хареса вътре на усещане.
На снимка и през прозореца е страхотна... винаги са ме привличали тея Алфи.
Карах една от по-големите. 159 мисля, не им различавам моделите, със селеспийд и бях доста приятно изненадан. Много проста система и работеше безотказно.
Но ако ще взимам Алфа, искам онази с 3те фара от по-новите, намръщените. Може би най-красивата кола в последните години, от гледна точка агресивна муцуна.
На снимка и през прозореца е страхотна... винаги са ме привличали тея Алфи.
Карах една от по-големите. 159 мисля, не им различавам моделите, със селеспийд и бях доста приятно изненадан. Много проста система и работеше безотказно.
Но ако ще взимам Алфа, искам онази с 3те фара от по-новите, намръщените. Може би най-красивата кола в последните години, от гледна точка агресивна муцуна.
#40
Публикувано 22 януари 2013 - 14:18
С 3 фара (общо 6) са 159 и Брера което си е купе на 159.Между другото Брера е избрана единодушно за най-красивия автомобил за 20 век.Има един лаф че като те ухапе змията(от емблемата на Алфа де) е до гроб.И един друг че ,алфата е ферарито на бедните
.Селеспиид е проста ама ако се разбазика много малко хора в Б-я могат да я оправят.Осмака си е черешката на на торта,особено ако работи в неправилен ред на запалване като при старото Камаро.Миналата седмица гледах Джак Ричър и имаше доста сцени с едно такова.За мен най-якия саунд е в Булит със Стив Маккуин дето има 5 минути преследване между Додж Чарджър с 7.2 л V 8 и Mустанг 6.4 л V 8. Е няма такъв саунд,освен при V16 ама няма вече такива автомобили.То е просто 4 такта по 4 цилиндъра= песен за ухот,следва 4 такта по 2 цилиндъра.Това е ,проста работа!
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
![:beer](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
Този пост е редактиран от doich: 22 януари 2013 - 14:45
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#41
Публикувано 22 януари 2013 - 14:20
Въпреки че съм си алфист,159 отблизо не ме радва чак толкова. Като я видя по отдалеч да се задава си викам "ееййй уникална е". Ама както казах като стоя до нея нещо...абе пак е красавица ама... И вътре не е кой знае колко,особено ако не е с големия екран на централната конзола. Аз лично бих си взел едно 2,4JTDm от тези алфички
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#42
Публикувано 22 януари 2013 - 14:23
На един приятел му се разбъзика помпата на селеспийда и беше елементарна за ремонт, той се беше подготвил за харакири, а дойде един усмихнат от първия гаражен майстор електротехник ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Голямо +-че за поста, много емоция има в тези коли.
(поправка на горното, 156 имах предвид, а 159 е точно тази красивата, която ме радва. Така и не им запомних цифрите на моделите...)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Голямо +-че за поста, много емоция има в тези коли.
(поправка на горното, 156 имах предвид, а 159 е точно тази красивата, която ме радва. Така и не им запомних цифрите на моделите...)
#43
Публикувано 22 януари 2013 - 14:26
Колегата, който ми продаде CLK-то си (как се прецака така не знам...) го смени точно с 159-ка 2л 200 коня 2007-ма, триочката. Вярно външно е много красива, ама вътре лично не ме кефи. Вярно че моите 2 и малко метра са претенциозни към интериор, но и като стил малко ме дразни. Като возия обаче е доста по-различно от бенца. Вярно доста по-удърно и пъргаво се движи, дизел е все пак, но турбо дупката (ямата както се изразява колегата) си е доста голяма. Обаче седиш ли над 3500-4000 оборота градско, слалома между автомобилите става едно невероятно изживяване.
Колата обаче не е особено евтина за поддръжка, особено ако стане дума за датчици и тем подобни дреболии (то не че има нов автомобил с евтини такива работи). Но пък е издръжлива... Като знам как я кара колегата
Колата обаче не е особено евтина за поддръжка, особено ако стане дума за датчици и тем подобни дреболии (то не че има нов автомобил с евтини такива работи). Но пък е издръжлива... Като знам как я кара колегата
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Този пост е редактиран от Kainy: 22 януари 2013 - 14:27
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#44
Публикувано 22 януари 2013 - 14:35
Дано не ма убият админите с камъни,ама ще ти покажа предната ми красавица:
16052012004.JPG 121,31K
75 Брой сваляния
6145279o.jpg 82,81K
89 Брой сваляния
6145290o.jpg 93,19K
66 Брой сваляния
и тези джанти се продават някой ако желае. 5x100 са 18"...жалко,че не стават на ЦЛК-то
![Прикачен файл](https://forums.mbclub.bg/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Прикачен файл](https://forums.mbclub.bg/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Прикачен файл](https://forums.mbclub.bg/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
и тези джанти се продават някой ако желае. 5x100 са 18"...жалко,че не стават на ЦЛК-то
![:(](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
#45
Публикувано 22 януари 2013 - 14:56
Ах, кефи те, постваш
Докато колегата не напише какво е направил с 430ката...
Те верно тея бяха с кекави тампони и трябваше да се полиуретанизират целите
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Те верно тея бяха с кекави тампони и трябваше да се полиуретанизират целите
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни