CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 януари 2013 - 14:09
В продължение на темата ми за CLK W208
http://forums.mbclub...азсъждения-clk/
появи се една обява и мисля да ходя на оглед може би в събота
http://www.mobile.bg/11358436811756879
Какво мислите за тази обява и като цяло за двигателите М112 и М113 ?
Ако взема този V8 задължително ще слагам газов инжекцион. Мога ли да очаквам разход в София на газ около 20 литра и извънградско около 12-14 литра.
Последните дни изчетох бая в чуждите форуми за М112 - облужване, маслени магистрали, разход масло, газови уредби на М112 - та общо взето рискове има ако преди това е обслужван калпаво и ако нещо нямам късмет и нещи има с цилиндрите по двигателя и бутала да не се мъча за осн. ремонт а да купувам двигател нов от ударена.
Мисля да огледам колата, ако ми хареса как звучи и изглежда да я карам на пълен оглед и диагностика в Балкан стар ...и ако е ОК да вземам.
Сещате ли се за друга разлика межди 320 и 430 освен двата цилиндъра повече, по големия разход и допълнителните 4 свещи при обслужването (общо 16 при 430)
Да скачам ли на V8 пред V6 - колата ще се кара около 15 хиляди на година .
П.П. Предварително ли да запазя час в Балкан стар ?
Ако има хора разбиращи от ЦЛК и M112 - M113 бих се радвал да дойде някой с мен ( да ми пусне лично съобщение да разменим ртелефони и да се чуем - ще почерпя за огледа независимо от резултата)
П.П.П. Освен парите за покупка съм приготвил в момента още 5-6 хиляди за регистрация, пълно облужване и монтаж на газов инжекцион. (чудя се колко ще ми излезе читав ГИ за V8)
http://forums.mbclub...азсъждения-clk/
появи се една обява и мисля да ходя на оглед може би в събота
http://www.mobile.bg/11358436811756879
Какво мислите за тази обява и като цяло за двигателите М112 и М113 ?
Ако взема този V8 задължително ще слагам газов инжекцион. Мога ли да очаквам разход в София на газ около 20 литра и извънградско около 12-14 литра.
Последните дни изчетох бая в чуждите форуми за М112 - облужване, маслени магистрали, разход масло, газови уредби на М112 - та общо взето рискове има ако преди това е обслужван калпаво и ако нещо нямам късмет и нещи има с цилиндрите по двигателя и бутала да не се мъча за осн. ремонт а да купувам двигател нов от ударена.
Мисля да огледам колата, ако ми хареса как звучи и изглежда да я карам на пълен оглед и диагностика в Балкан стар ...и ако е ОК да вземам.
Сещате ли се за друга разлика межди 320 и 430 освен двата цилиндъра повече, по големия разход и допълнителните 4 свещи при обслужването (общо 16 при 430)
Да скачам ли на V8 пред V6 - колата ще се кара около 15 хиляди на година .
П.П. Предварително ли да запазя час в Балкан стар ?
Ако има хора разбиращи от ЦЛК и M112 - M113 бих се радвал да дойде някой с мен ( да ми пусне лично съобщение да разменим ртелефони и да се чуем - ще почерпя за огледа независимо от резултата)
П.П.П. Освен парите за покупка съм приготвил в момента още 5-6 хиляди за регистрация, пълно облужване и монтаж на газов инжекцион. (чудя се колко ще ми излезе читав ГИ за V8)
#2
Публикувано 18 януари 2013 - 14:26
Допълнение: Обадих се на човека от обявата и утре отивам да го гледам към 10-11 часа (колата е в София).
Този пост е редактиран от batvas: 18 януари 2013 - 14:26
#3
Публикувано 18 януари 2013 - 14:59
Газивия инжекцион ще ти е около 2000лв, 2500лв макс мисля. На 4 цилиндъра хубавите са около 1300лв, а вече нагоре надценката е различна за различни марки и монтажници. Средно ако не се лъжа беше около 200лв за цилиндър отгоре на базовата цена за 4 цилиндъра. Вече за марка бих препоръчал Ланди или БРЦ, за други по хайенд не знам как стоят нещата, ама те сигурно са и много по-скъпи.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#4
Публикувано 18 януари 2013 - 15:02
Колата е невероятна!
Ако ти трябва за евридейка, според подписа ти, е too much, според мен. В задръстванията и М111 на газ изглежда твърде лаком.
Във форума двама са монтирали ГИ на М113 без никаква драма. Трябва да се обадят скоро
Ако ти трябва за евридейка, според подписа ти, е too much, според мен. В задръстванията и М111 на газ изглежда твърде лаком.
Във форума двама са монтирали ГИ на М113 без никаква драма. Трябва да се обадят скоро
#5
Публикувано 18 януари 2013 - 15:06
Газовият инжекцион няма да е самоадаптивен си мисля, че тази е още с кръглата букса и стария мениджмънт... освен ако нямаш късмет.
Писах му на колегата вече ЛС...
Най-общото е Балканстар да я гледат какво що.
Да се провери защо е толкова ниска.
Интериора ми изглежда малко занемарен, особено нагъналия се балатум до навигацията вляво.
Не е "като нова", но има шанс да е лесно поправима до такова състояние, ако колегата търси това.
Писах му на колегата вече ЛС...
Най-общото е Балканстар да я гледат какво що.
Да се провери защо е толкова ниска.
Интериора ми изглежда малко занемарен, особено нагъналия се балатум до навигацията вляво.
Не е "като нова", но има шанс да е лесно поправима до такова състояние, ако колегата търси това.
#6
Публикувано 18 януари 2013 - 15:18
To това до навигацията е нагънато и от двете срани като гледам, ама това да му е. А какво ще рече, че ГИ няма да е самоадаптивен. Какво да гледам за да "имам късмет" както казваш ?
A не знам защо да не е евридейка ако гори 20 газ. Сегашната ми евридейка от 6 години гори в София по 14-15 бензин.
A не знам защо да не е евридейка ако гори 20 газ. Сегашната ми евридейка от 6 години гори в София по 14-15 бензин.
Този пост е редактиран от batvas: 18 януари 2013 - 15:21
#7
Публикувано 18 януари 2013 - 16:18
Да се провери защо е толкова ниска.
Да се провери защо е толкова ниска.
Е ти как мислиш :dry
Сигурно са резнати пружините :D
Съмнявам се някой да деде толкова пари за тези джанти и да резне пружините..
п.с. Сериозно поне пружините са Eibach :dry
п.с. Извинявам се за двойния пост :wacko
#8
Публикувано 18 януари 2013 - 16:22
Абе предполагам не са толкова скъпи оригинални пружини - искам да си е висока колата, че за БГ е кофти така ниска (имам една такава нисичка в гаража) Иначе AMG пакета кърти
А от къде знаеш , че пружините са Eibach - да не си я гледал вече.
А от къде знаеш , че пружините са Eibach - да не си я гледал вече.
#9
Публикувано 18 януари 2013 - 16:32
Абе предполагам не са толкова скъпи оригинални пружини - искам да си е висока колата, че за БГ е кофти така ниска (имам една такава нисичка в гаража) Иначе AMG пакета кърти
А от къде знаеш , че пружините са Eibach - да не си я гледал вече.
Преди малко ги погледнах. Но е мноого ниска и не можах да видя амортисьорите, но сигурно и те са от марковите.
Ако беше по-висока щеше да е грозно. В момета е доста добра височина, джантите са точно по веждата.
п.с. Аз я продавам :D
#10
Публикувано 18 януари 2013 - 16:39
batvas черпиш инфо от извора!
#11
Публикувано 18 януари 2013 - 16:47
Преди малко ги погледнах. Но е мноого ниска и не можах да видя амортисьорите, но сигурно и те са от марковите.
Ако беше по-висока щеше да е грозно. В момета е доста добра височина, джантите са точно по веждата.
п.с. Аз я продавам
Aми значи ще се видим утре Ако искаш сподели нещо повече за колата!
Серьозно съм тръгнал за CLK и паричките са ми готови. (да вярно, че се колебая за двигателите - иначе съм карал осмак единствено на BMW 745i и мога да кажа , че разхода му ми хареса - колкото на моя шестак само , че от кола 333 к.с)
#12
Публикувано 18 януари 2013 - 17:03
Ти не си ли същия Баварчо от БМВ форума, който взе Е36ица сега и имаше някаква Импреза?
#13
Публикувано 18 януари 2013 - 17:07
Aми значи ще се видим утре :) Ако искаш сподели нещо повече за колата!
Серьозно съм тръгнал за CLK и паричките са ми готови. (да вярно, че се колебая за двигателите - иначе съм карал осмак единствено на BMW 745i и мога да кажа , че разхода му ми хареса - колкото на моя шестак само , че от кола 333 к.с)
Да, доколкото разбрах си близо :) (по телефона си говорил с баща ми, на този телефон пускам обяви и двамата отговаряме на него, ако искаш мога да ти дам на ЛС и моя личен)
За колата какво да ти кажа (утре ще я шидиш сам и ще си говорим) - "нагъналия се балатум" около навигацията, според мен някой е опитвал да маха навигацията по душмански начин.
Мотора работи ОК, държи стабилни обороти. Скоростите превключват мазно без забавяне, при местене на лоста на място няма удъри и тупкания, тръгва нормално без газ. Окачването е доста ниско, като прибавим и по-ниските прагове и брони, но не е много твърдо. (даже за моя стандарт, неизобщо не е твърдо). Няма тропания.
Бях й "метнал око", но пък съм фен на друга марка. Макар, че колата ме учуди доста с управлението и поведението на пътя.
Можех и по-скъпа да я публикувам, но предит, че не е перфектна сметнах че не е нужно да прекалявам. Макар да няма друго подобно 430, с такъв пакет. А и джантите струват доста, в ибей има само няколко 18 цолови и цените са хубави.
п.с. Ако си е проблем височината, не е тшоята кола. АМГ пакета е доста по-нисък от стандартните брони/прагове. С пружини ще я вдигнеш малко, но ще изгуби линията която има в момента.
#14
Публикувано 18 януари 2013 - 17:10
Ти не си ли същия Баварчо от БМВ форума, който взе Е36ица сега и имаше някаква Импреза?
Същия съм, там съм най-активен. (по доста други форуми само чета и се образовам, преди пишех в един друг мерцедес форум, но там не са много активни)
За колите си се объркал Е36 съм имал, но Импреза не. (е за продаване, но не се брои)
#15
Публикувано 18 януари 2013 - 20:58
Хубаво ЦЛК, обаче шофьорът явно не е пускал с едната ръка копчето на навигацията, а с другата духалката до стъклото, през цялото време, докато е изминавал тези 94 хил км.
Към купувача: Имай в предвид че е много ниско за всекидневно каране в София, ще замине пакета, а оттам и целия вид на колата.
Към купувача: Имай в предвид че е много ниско за всекидневно каране в София, ще замине пакета, а оттам и целия вид на колата.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 18 януари 2013 - 21:00
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни