Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Нов Мод по SLK-то,или как си "вдигнах мощността" с 15 к.с....

трети стоп мигащ трети стоп модул трети стоп

  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 януари 2013 - 16:28

На мен ми е интересно как се активира тая система.. Не би трябвало да има нищо общо с волана, защото трябва да сработва и при ситуации в които човека е прекалено паниран за да се опитва да заобиколи препятствието и просто се държи за волана и се приготвя за евентуален удар. Може да засича рязко пускане на газта и незабавно рязко натискане на спирачката, все пак с един и същи крак се натискат, но пък тогава е интересно като си на cruise control, или по инерция (демек не си държиш крака върху газта) как засича кое спиране е нормално и кое аварийно.. Някой с кола с BAS може да поекспериментира да я задейства изкуствено, при контролирани условия естествено..
  • 0
Follow your own star...

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 януари 2013 - 18:08

Това с третия стоп или мигането на "аварийките" е хубава екстра, стига да не се активира при всяко спиране, а само при по-резки.

Сигурно има начин да се направи с g-сензор или първа производна на скоростта, или пък сигнал от АБС-а.

Според мен е най-добре да се свърже с работата на АБС-а.

Ако е g-sensor трябва да се избере подходящ праг на включване, но ако аварийното спиране е върху хлъзгава настилка, може така и да не бъде достигнат този праг на чувствителност. Или да се активира погрешно от друсането по гладките ни пътища.

От друга страна, при нормални условия АБС почти не се включва, освен ако човек наистина не скочи на педала.
  • 0

#18 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2013 - 22:56

Виж за прага на g-sensor-а при хлъзгаво не бях помислил...
Иначе сигнал за задействането на ABS-а не би трябвало да е трудно - все го има някъде в колата лесно достъпен (ама не знам къде :) )
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#19 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2013 - 15:17

Има и един друг вариант!!!!
Монтира се втора СТОП-МАШИНКА,малко по-назад от заводската! Така при по-голмо усилие,и силно натискане на педала,ще ск задейства мигането.. иначе като се натиска леко,няма да се задейства... :-)
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 11:08

Ето какво представлява на брата модула, с акселерометър е.
Каза че дори за мен не иска да прави нищо, докато не си свърши ремонта в къщата :)
Значи се търси модул с акселерометър.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  P1310664.JPG   162,53K   55 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1310673.JPG   119,87K   53 Брой сваляния

  • 0

#21 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 15:27

Как по-точно позна, че е с акселерометър?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 15:57

Брат ми ми каза. Вътре сред тези компоненти е някъде.
  • 0

#23 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 16:10

Мдаааа... сега погледнах - акселерометрите са доста по-евтини... аз предния път гледах gyroscope sensor, които мерят повече неща, а accelerometer sensor са по 5 до 8 долара, т.е. относително евтин компонент са ;)

А ако си сложа акселерометър, дали няма да е добре да се направи и като настъпиш яко газта, да превключва от къси на дълги светлини?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#24 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 16:43


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2013 - 16:56

Не можеш да ускоряваш толкова бързо, колкото можеш да спираш ;)
It's that simple ;)
  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 януари 2013 - 18:42

Г-сензорът опростява нещата и прави системата независима, но както казах, на хлъзгаво не знам как ще се стигне прага на задействане.

Днес ми се случи да спирам с доста помощ от АБС-а без да е особено осезаемо спирането, а си беше на границата на овладяването ситуацията.

Имаше някаква лигава слуз върху пътя, вероятно от лугата, която са хвърляли заради снега преди седмица.
  • 0

#27 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2013 - 15:06

Е всъщност поизлъгах - знам какво прави... прави максимално спирачно усилие, независимо колко силно си натиснал спирачката. Въпросът е, че съм се опитвал да я задействам фалшиво - карам си и просто натискам рязко спирачката*. Дори съм опитвал да натисна спирачката с левия крак (който при шофьор с ръчни скорости инстинктивно натиска веднага додолу) и въпреки това не се е активирала. Подозирам, че следи и реакциите върху волана и данните от g-sensor-а и разни други показатели.

* Който тества, да внимава, да няма коли зад него и да го натресат отзад!

Илия защо не пробваш да натиснеш рязко спирачката докато си на скорост без да натискаш съединителя.
  • 0
Публикувано изображение





Also tagged with one or more of these keywords: трети стоп, мигащ трети стоп, модул трети стоп

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни