
Нов Мод по SLK-то,или как си "вдигнах мощността" с 15 к.с....
Започната от 5-KOB, 11 яну 2013 - 16:25:54
трети стоп мигащ трети стоп модул трети стоп
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 януари 2013 - 16:28
На мен ми е интересно как се активира тая система.. Не би трябвало да има нищо общо с волана, защото трябва да сработва и при ситуации в които човека е прекалено паниран за да се опитва да заобиколи препятствието и просто се държи за волана и се приготвя за евентуален удар. Може да засича рязко пускане на газта и незабавно рязко натискане на спирачката, все пак с един и същи крак се натискат, но пък тогава е интересно като си на cruise control, или по инерция (демек не си държиш крака върху газта) как засича кое спиране е нормално и кое аварийно.. Някой с кола с BAS може да поекспериментира да я задейства изкуствено, при контролирани условия естествено..
Follow your own star...
#17
Публикувано 14 януари 2013 - 18:08
Това с третия стоп или мигането на "аварийките" е хубава екстра, стига да не се активира при всяко спиране, а само при по-резки.
Сигурно има начин да се направи с g-сензор или първа производна на скоростта, или пък сигнал от АБС-а.
Според мен е най-добре да се свърже с работата на АБС-а.
Ако е g-sensor трябва да се избере подходящ праг на включване, но ако аварийното спиране е върху хлъзгава настилка, може така и да не бъде достигнат този праг на чувствителност. Или да се активира погрешно от друсането по гладките ни пътища.
От друга страна, при нормални условия АБС почти не се включва, освен ако човек наистина не скочи на педала.
Сигурно има начин да се направи с g-сензор или първа производна на скоростта, или пък сигнал от АБС-а.
Според мен е най-добре да се свърже с работата на АБС-а.
Ако е g-sensor трябва да се избере подходящ праг на включване, но ако аварийното спиране е върху хлъзгава настилка, може така и да не бъде достигнат този праг на чувствителност. Или да се активира погрешно от друсането по гладките ни пътища.
От друга страна, при нормални условия АБС почти не се включва, освен ако човек наистина не скочи на педала.
#18
Публикувано 14 януари 2013 - 22:56
Виж за прага на g-sensor-а при хлъзгаво не бях помислил...
Иначе сигнал за задействането на ABS-а не би трябвало да е трудно - все го има някъде в колата лесно достъпен (ама не знам къде
)
Иначе сигнал за задействането на ABS-а не би трябвало да е трудно - все го има някъде в колата лесно достъпен (ама не знам къде

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#19
Публикувано 15 януари 2013 - 15:17
Има и един друг вариант!!!!
Монтира се втора СТОП-МАШИНКА,малко по-назад от заводската! Така при по-голмо усилие,и силно натискане на педала,ще ск задейства мигането.. иначе като се натиска леко,няма да се задейства... :-)
Монтира се втора СТОП-МАШИНКА,малко по-назад от заводската! Така при по-голмо усилие,и силно натискане на педала,ще ск задейства мигането.. иначе като се натиска леко,няма да се задейства... :-)
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#20
Публикувано 16 януари 2013 - 11:08
Ето какво представлява на брата модула, с акселерометър е.
Каза че дори за мен не иска да прави нищо, докато не си свърши ремонта в къщата
Значи се търси модул с акселерометър.
Каза че дори за мен не иска да прави нищо, докато не си свърши ремонта в къщата

Значи се търси модул с акселерометър.
Прикачени файлове
#21
Публикувано 16 януари 2013 - 15:27
Как по-точно позна, че е с акселерометър?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#22
Публикувано 16 януари 2013 - 15:57
Брат ми ми каза. Вътре сред тези компоненти е някъде.
#23
Публикувано 16 януари 2013 - 16:10
Мдаааа... сега погледнах - акселерометрите са доста по-евтини... аз предния път гледах gyroscope sensor, които мерят повече неща, а accelerometer sensor са по 5 до 8 долара, т.е. относително евтин компонент са 
А ако си сложа акселерометър, дали няма да е добре да се направи и като настъпиш яко газта, да превключва от къси на дълги светлини?

А ако си сложа акселерометър, дали няма да е добре да се направи и като настъпиш яко газта, да превключва от къси на дълги светлини?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#24
Публикувано 16 януари 2013 - 16:43
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#25
Публикувано 16 януари 2013 - 16:56
Не можеш да ускоряваш толкова бързо, колкото можеш да спираш 
It's that simple

It's that simple

#26
Публикувано 16 януари 2013 - 18:42
Г-сензорът опростява нещата и прави системата независима, но както казах, на хлъзгаво не знам как ще се стигне прага на задействане.
Днес ми се случи да спирам с доста помощ от АБС-а без да е особено осезаемо спирането, а си беше на границата на овладяването ситуацията.
Имаше някаква лигава слуз върху пътя, вероятно от лугата, която са хвърляли заради снега преди седмица.
Днес ми се случи да спирам с доста помощ от АБС-а без да е особено осезаемо спирането, а си беше на границата на овладяването ситуацията.
Имаше някаква лигава слуз върху пътя, вероятно от лугата, която са хвърляли заради снега преди седмица.
#27
Публикувано 17 януари 2013 - 15:06
Илия защо не пробваш да натиснеш рязко спирачката докато си на скорост без да натискаш съединителя.Е всъщност поизлъгах - знам какво прави... прави максимално спирачно усилие, независимо колко силно си натиснал спирачката. Въпросът е, че съм се опитвал да я задействам фалшиво - карам си и просто натискам рязко спирачката*. Дори съм опитвал да натисна спирачката с левия крак (който при шофьор с ръчни скорости инстинктивно натиска веднага додолу) и въпреки това не се е активирала. Подозирам, че следи и реакциите върху волана и данните от g-sensor-а и разни други показатели.
* Който тества, да внимава, да няма коли зад него и да го натресат отзад!
Also tagged with one or more of these keywords: трети стоп, мигащ трети стоп, модул трети стоп
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
![]() Демонтаж и почистване на трети стоп w210Сваляне и чистене на третия стоп w210 Започната от Velazkes, 25 май 2016 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Електро →
Трети стоп на W210Започната от Vladiglobe, 21 юли 2013 ![]() |
|
![]() |
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни