Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Нов Мод по SLK-то,или как си "вдигнах мощността" с 15 к.с....

трети стоп мигащ трети стоп модул трети стоп

  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 16:25

За много години,Момчета и Мацки!
Ето нещо,което готвех от доста време...евтино,бързо и тарикатско...
В чуждите форуми излиза по 70-80$..на мен ми излезе 8лв. и почерпка на приятелчето...
То,в България обикновено евтиното излиза "по-скъпо",ама този път не е...!
Та,говорим за "мигащ" трети стоп..
Нужен е модул за паник-бутон на такси ( цена 8 лв.)
Малко кабели-20 см.
И някой с бегли умения по жичкаджийство...
Монтажа става за 5 мин.
Прекъсва се масата,а към плюсовия кабел се връзва и модула...
Успех! Има и клипче,ама не ми дава да го кача!

Прикачени файлове


  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 19:42

Ама постоянно ли мига?
Не е ли малко тъпо? Брат ми си направи такъв паник модул на БМВ-то, но почва да мига, когато се скочи на спирачките като при по-новите коли.
Ако ти е интересно, мога да разпитам на какъв принцип работи, но определено не беше нещо просто.
  • 0

#3 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 22:15

Мига,докато натискам спирачката...
Само третия стоп...
Другите светят постоянно...
Досега Аз натисках и пусках спирачката,за да привличам вниманието на гламарите,дето се юркаха след мен...
Сега просто си спирам,а модула си знае работата...
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 11 януари 2013 - 22:25

Доста интересно е .... на много коли съм го виждал :)
Натискаш спирачката ... светят стоповете и модула остава да мига като блиц :) Готинко е , но мене лично не ме радва , на бмв-то съм с 3ти стоп и си мига нормално :)
Лично мнение , но от гледна точка , отговаряща за безопасността на движението е готино :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 22:50

А като седиш на светофар?
Цветомузика отзад... особено вечер, ще им извадиш очите на задните коли с този LED стоп :)
  • 0

#6 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 11 януари 2013 - 23:10

Коце , зависи ... ако му е затъмнено стъклото :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#7 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 23:18

Мдааа...има го този момент...
АМА кой го кара да стои отзад...и да се лепи зад мен?!
Купува си Мерцедес,и готово...ще стои до мен и ще си правим лаф-моабет... ;-)
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2013 - 01:57

За мен е по-любопитна системата, която при рязко спиране пуска аварийните мигачи да мигнат 2 - 3 пъти.
То пускането на аварийните не е проблем, проблемът е най-вече как да разбереш че спирането е рязко?
А след това - може и аварийни, и мигащ трети стоп и т.н.

По принцип ми хрумва една работа - може с g-sesor да се засече колко е ускорението при спиране и да се изчисли колко е рязко, ама -егаси колко сложни работи за едното мигване :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 13 януари 2013 - 08:27

Ако се слага g-сензор само заради мигането на аварийките - е скъпо удоволствие, но предполагам когато е фабрично информацията от него се ползва и за други системи в колата.
  • 0

#10 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2013 - 11:28

Мисля си,че може да дърпа сигнал направо от ABS-a...
Нали той се включва само при аварийно и рязко спиране?!
  • 1
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#11 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2013 - 18:06

Е не е задължително да се задейства ABS, ако не е хлъзгаво може и да не се стигне до него.
Един g sensor струва около 20 долара, плюс едно ардуино за още 15 долара и си готов.
Е не е най-евтиното решение, но на теория ще работи.

Другият вариант е, от CAN-LOW да се чете скоростта и да се смята колко се променя скоростта за единица време, ако намалението е прекалено голямо - рязко спиране, готово... Ама не е много по-лесно.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#12 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2013 - 22:09

Знам ли?! Мисля си,че ABS-a се задейства винаги,като скочиш на спирачките,т.е. рязко натискане на педала... Поне при мен е така...Но при по-нормално спиране,няма да се задейства,Но от друга страна,то,тогава и примигването няма да е нужно! Иначе често ми се е случвало и на сух и хубав асфалт,да се включи... Условието е,т.нар. СКАЧАНЕ НА ПЕДАЛА ( по-рязко натисканне)...
Иначе,варианта с G-сензора е решение! И по чуждите форуми го дискутират въпроса...
  • 1
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#13 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2013 - 00:10

Ами - случаите в които най-често ми се иска аварийните да измигат поне 3 - 4 пъти без да трябва да го правя ръчно са, когато съм на Цариградско, карам с 80 (което е позволена скорост по булеварда) и изведнъж виждам, че колоната пред мен не се движи. Набивам спирачки и спирам като последна кола зад колоната (или намалявам до почти спряло)... това ми се случва поне по веднъж седмично в София. Въпросът е, че в такива случаи спирам доста рязко (зависи колко късно виждам, че са спрели) и въпреки това, ако пътят е сух - досега не ми се е задействал ABS никога.

Отделно, че за хептен рязко спиране, аз имам и BAS (Breaking Assistance System) и там е лесно, щото като се задейства си имам лампичка на таблото. Тая система е велика, но за 5 години откакто карам колата се е включвала само два пъти. И двата пъти обаче съм се разминавал на косъмот катастрофа. Има и друго - колата спира по начин, по който не може да спре иначе, когато тази система се включи. Не знам как преценява кога да се задейства и какво прави след като се задейства, но ефектът е поразителен ;)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#14 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 януари 2013 - 12:44

Here is what BAS does for you:

Most drivers, under normal braking conditions as well as under emergency conditions, start out with little brake pressure and whenever necessary they will increase their pedal effort. In an emergency this behavior leads many times to a crash since the car could not be stopped in time. Those situations require maximum pedal pressure from the beginning - if necessary the effort can be reduced later in the process.

With other words most drivers do not use the ability of the brakes to their advantage - BAS automatically corrects that. The system recognizes emergency situations within milli seconds and releases pressurized brake fluid into the system as soon as the driver touches the brake pedal. As soon as the driver releases the brake pedal, BAS kicks back into a standby mode.

BAS creates a much higher stopping force for emergencies than most drivers are ever able to generate. By doing so BAS helps to prevent accidents


Just another good reason to drive a car made by Mercedes-Benz

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 14 януари 2013 - 12:44

  • 0
Follow your own star...

#15 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2013 - 14:34

Е всъщност поизлъгах - знам какво прави... прави максимално спирачно усилие, независимо колко силно си натиснал спирачката. Въпросът е, че съм се опитвал да я задействам фалшиво - карам си и просто натискам рязко спирачката*. Дори съм опитвал да натисна спирачката с левия крак (който при шофьор с ръчни скорости инстинктивно натиска веднага додолу) и въпреки това не се е активирала. Подозирам, че следи и реакциите върху волана и данните от g-sensor-а и разни други показатели.

* Който тества, да внимава, да няма коли зад него и да го натресат отзад!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле






Also tagged with one or more of these keywords: трети стоп, мигащ трети стоп, модул трети стоп

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни