Проблем Аларма/Ключ
Started by xap4o, 08 Jan 2013 - 11:00:05
36 replies to this topic
#1
Posted 08 January 2013 - 11:00
Здравейте колеги,
От едно известно време насам имам селдния проблем (W202 1995 с инфраред, дистанционното е с 1 бутон)
Като отварям колата и я затварям на огледалото за задно виждане както и на шофьорската врата имам червен и зелен диод. Ако всичко е наред при отваряне светва зелената няколко пъти ако не червената или и двете заедно. Понякога проблема е и като дам на контакт тогава започват и двете диотчета да светят и не можеш да запалиш или да заключиш колата
Това ставаше от време на време сега започна всеки ден да се случва и е доста неприятно по 2-5мин да седя около колата или вътре и да цъкам до ...........
1. Въпроса ми е в какво може да е проблема
2. Има ли възможност тази аларма заедно с ключето да се заменят например с тип рибка и какви са необходимите неща
Предварително благодаря на всички.
п.с. батериите на дистанционното са нови на не повече от 3 месеца
От едно известно време насам имам селдния проблем (W202 1995 с инфраред, дистанционното е с 1 бутон)
Като отварям колата и я затварям на огледалото за задно виждане както и на шофьорската врата имам червен и зелен диод. Ако всичко е наред при отваряне светва зелената няколко пъти ако не червената или и двете заедно. Понякога проблема е и като дам на контакт тогава започват и двете диотчета да светят и не можеш да запалиш или да заключиш колата
Това ставаше от време на време сега започна всеки ден да се случва и е доста неприятно по 2-5мин да седя около колата или вътре и да цъкам до ...........
1. Въпроса ми е в какво може да е проблема
2. Има ли възможност тази аларма заедно с ключето да се заменят например с тип рибка и какви са необходимите неща
Предварително благодаря на всички.
п.с. батериите на дистанционното са нови на не повече от 3 месеца
#2
Posted 08 January 2013 - 17:32
Това че са нови не е гаранция. Аз купих чисто нови и след 3 дни пак същото и си помислих че ключа е дефектен и така 2 пъти едно след друго. След което си купих, но непомня откъде други и вече 11 месеца но проблемо. Трябва да се купуват батерии от места и марки известни и оборотни. Виж до кога е гаранцията на батериите когато ги купуваш, по принцип имат няколко години и кокото по-далече е годината от сегашната, толкова по-добре.
Edited by hir, 08 January 2013 - 17:37 .
#3
Posted 08 January 2013 - 17:35
а като пали колата-лесно ли пали?
#4
Posted 08 January 2013 - 17:48
а като пали колата-лесно ли пали?
Паленето няма нищо общо с ключа. Когато ми мигат двете лампи - никога непали. Както написах по-горе, 2 пъти взимах батерии от различни места и марки и карат по няколко дена до седмица.
Edited by hir, 08 January 2013 - 17:54 .
#5
Posted 08 January 2013 - 23:02
Здравейте,мой приятел имаше същия проблем.Докато накрая съвсем спря да пали. Имало е спукани спойки в моторния компютър и в главното захранващо реле. Прекъсването основно е било в силовото захранващото реле. То пуска захранване към ГНП, подгрева, моторния компютър и към други консуматори.Не знам от кой град си,но във Варна има много добър спец.Успех.
#6
Posted 09 January 2013 - 13:49
Здравейте,
Така като гледам вече съвсем се обърках
Най-лесно ми се струва да пробвам с други батерии, че възможностите станаха 3
1. В англииския mbclub намерих тема и там много хора потвърждават, че проблема сигурно е в диодчетата (червеното или зеленото) на огледалото не затваряло веригата
2. Батериите
3. Спукани спойки в моторния компютър и в главното захранващо реле
Под моторния компютър се визира компютъра на алармата или ?
Така като гледам вече съвсем се обърках
Най-лесно ми се струва да пробвам с други батерии, че възможностите станаха 3
1. В англииския mbclub намерих тема и там много хора потвърждават, че проблема сигурно е в диодчетата (червеното или зеленото) на огледалото не затваряло веригата
2. Батериите
3. Спукани спойки в моторния компютър и в главното захранващо реле
Под моторния компютър се визира компютъра на алармата или ?
#7
Posted 09 January 2013 - 14:48
Що не вземеш една батерия и да пробваш, дори и остаряла все ще има ток един два пъти да отвори и затвори, ако прави проблема с лампичките пак, значи не е от батерията. После действай по останалите точки които си изброил.
П.С.
Винаги си нося нова батерия в колата точно по тази причина. На село батерии няма.
П.С.
Винаги си нося нова батерия в колата точно по тази причина. На село батерии няма.
Edited by hir, 09 January 2013 - 14:51 .
#8
Posted 09 January 2013 - 14:53
в релето ти е проблема
нагорели са му контактите
смени го с ново или ги почисти
нагорели са му контактите
смени го с ново или ги почисти
#9
Posted 09 January 2013 - 16:13
Що не вземеш една батерия и да пробваш, дори и остаряла все ще има ток един два пъти да отвори и затвори, ако прави проблема с лампичките пак, значи не е от батерията. После действай по останалите точки които си изброил.
П.С.
Винаги си нося нова батерия в колата точно по тази причина. На село батерии няма.
И на Синеморец също майка........... им
#10
Posted 09 January 2013 - 16:16
в релето ти е проблема
нагорели са му контактите
смени го с ново или ги почисти
Колега това ли визираш: http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649
#11
Posted 09 January 2013 - 18:53
Здравей, аз съм със същия IR ключ и колата ми е от същия период и аларма. Провери релето както ти пише "niknd". Аз тук ти пращам описание на алармата. Имаше тема за IR ключовете, но не мога да я намеря. Освен това си мисля, че проблема може да е от имобилайзер. Аз и не можах да разбера,
"Понякога проблема е и като дам на контакт тогава започват и двете диотчета да светят и не можеш да запалиш или да заключиш колата" т.е. завъртваш двигател и не иска да запали, или не можеш да завъртиш двигател?
Тук ти прилагам описанието на алармата:
Приспособена алармена система (DWA) има следните функции:
Тревогата от активизираната система ще се активизирана от неофициално:
Активизацията ще бъде сигнализирана от:
- 2 проблясвайки светлини на указателите за посоката
- двоен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът за 45 секунди и премигване на светло-диодът след това.
Дезактивацията ще бъде сигнализирана от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- не светещ светло-диод
Устройството може да се програмира по 2 различни начина относно самоактивирането. Системата винаги ще бъде програмирана позовавайки се на вашите лични (национални) изисквания.
20 секунди след изключване на запалването, имобилайзера ще се активизира.
Това самоактивиране ще бъде сигнализирано от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът
За дезактивиране на самоактивирането насочете инфрачервения дистанционен предавател направо към инфрачервения приемател и натиснете два пъти бутона на предавателя (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).
Ако запалването не е включено, имобилайзера ще се самоактивира отново след 120 секунди.
Имобилайзера се активира само 45 секунди след:
След допълнителното време от 45 секунди алармата ще се самоактивира.
Непрестанното светене на светло-диодът ще се смени с премигване.
ЗАПОМНИ: Алармата се активирана еднакво и при все още незаключено превозно средство.
Преди да отворите някоя врата или багажник насочете инфрачервения дистанционен предавател към инфрачервен получател и натиснете бутона два пъти (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).
Сирената ще се включи при активиране на алармата:
Тези функции могат да бъдат изключени само когато алармената система е деактивирана. За това намерение светлo-диодът (LED) има превключваема функция. Ако искате да оставите човек или домашно животно вътре в автомобила, тогава е необходимо да се изключи автомобилната вътрешна защита за да няма лъжлива тревога. Също така в случай, че ще се транспортира (пренася с платформа) превозното средство или ще се товари (на кораб, влак) , тогава е необходимо да се изключи сензор против наклоняване и автомобилнта вътрешна защита.
За моделите R 129 и R 124
За да я деактивирате използвайте програмирането за действаща и недействаща автомобилната вътрешна защита:
Изключване на автомобилната вътрешна защита
- натиснете веднъж свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
Изключване на автомобилната вътрешна защита и сензор против наклоняване
Тези функции са маркирани със знака P и са пригодени към вашите лични изисквания. За да модифицирате аварийното състояние на програмата, препоръчително е да се обърне към вашия местен дилър.
За да приспособите силата на акустичния сигнал когато алармата е активирана и дезактивирана.
След деактивирането на алармата, просветването на свето-диода (веднъж на всеки 5 секунди) ще сигнализира това, че един или повече алармени сигнали е регистрирал събитие през вашето отсъствие.
Ако, при активирана аларма, един или повече бутони не са в правилната позиция, алармата ще сигнализират от дълъг сигнал веднага след сигнала за обратна връзка.
В всеобщ план:
"Понякога проблема е и като дам на контакт тогава започват и двете диотчета да светят и не можеш да запалиш или да заключиш колата" т.е. завъртваш двигател и не иска да запали, или не можеш да завъртиш двигател?
Тук ти прилагам описанието на алармата:
Основна информация
Приспособена алармена система (DWA) има следните функции:
- имобилайзер (спиране на двигателя, горивото и съответно вакум прекъсване)
- защита на врати, капак и багажник
- защита вътрешността на колата (свръхзвуков сензор)
- сензор против наклоняване
- светло диод (LED)
и тя се активира чрез инфрачервен дистанционен предавател.Тревогата от активизираната система ще се активизирана от неофициално:
- отваряне на някоя врата
- отваряне на багажника
- отваряне на капака
- заобикаляйки системата на запалването
- при теглене на ППС
- счупване на някое стъкло и влизане в колата.
Активизация на DWA за блокировка на превозното средство
Активизацията ще бъде сигнализирана от:
- 2 проблясвайки светлини на указателите за посоката
- двоен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът за 45 секунди и премигване на светло-диодът след това.
Активизация на DWA за разблокиране на превозното средство
Дезактивацията ще бъде сигнализирана от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- не светещ светло-диод
Само-активиране
Устройството може да се програмира по 2 различни начина относно самоактивирането. Системата винаги ще бъде програмирана позовавайки се на вашите лични (национални) изисквания.
Само-активиране на имобилайзера
20 секунди след изключване на запалването, имобилайзера ще се активизира.
Това самоактивиране ще бъде сигнализирано от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът
За дезактивиране на самоактивирането насочете инфрачервения дистанционен предавател направо към инфрачервения приемател и натиснете два пъти бутона на предавателя (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).
Ако запалването не е включено, имобилайзера ще се самоактивира отново след 120 секунди.
Алармена система и имобилайзер и тяхната само-активация
Имобилайзера се активира само 45 секунди след:
- изключване на двигателя
- шофьорската врата е отворена и затворена
- всички врати и багажникът са затворени.
Светло-диодът ще свети непрекъснато. Отварянето на вратата или багажникът преди изтичането на 45 секунди и отново ще изтрие и задържи настройката на 0 и ще я стартира отново.Това ще бъде сигнализирано с акустичен сигнал.След допълнителното време от 45 секунди алармата ще се самоактивира.
Непрестанното светене на светло-диодът ще се смени с премигване.
ЗАПОМНИ: Алармата се активирана еднакво и при все още незаключено превозно средство.
Преди да отворите някоя врата или багажник насочете инфрачервения дистанционен предавател към инфрачервен получател и натиснете бутона два пъти (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).
Само-включване на сирената
Сирената ще се включи при активиране на алармата:
- за 30 секунди (от която и да била активизираната тревога)
- в случай, че батерията и бъде изключена или е прекъснат кабела на алармата
Сирената ще се включи при деактивиране на алармата:- ако между изключването на алармената система и разединението на акумулаторната батерия на колата не е изчаквано поне 3 минути
Защита вътрешността на колата и изключване на сензор против наклоняване
Тези функции могат да бъдат изключени само когато алармената система е деактивирана. За това намерение светлo-диодът (LED) има превключваема функция. Ако искате да оставите човек или домашно животно вътре в автомобила, тогава е необходимо да се изключи автомобилната вътрешна защита за да няма лъжлива тревога. Също така в случай, че ще се транспортира (пренася с платформа) превозното средство или ще се товари (на кораб, влак) , тогава е необходимо да се изключи сензор против наклоняване и автомобилнта вътрешна защита.
За моделите R 129 и R 124
За да я деактивирате използвайте програмирането за действаща и недействаща автомобилната вътрешна защита:
Изключване на автомобилната вътрешна защита
- натиснете веднъж свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
Изключване на автомобилната вътрешна защита и сензор против наклоняване
- натисни свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
- Натисни отново свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
След заключването на превозното средство чрез инфрачервения дистанционен предавател свето-диода ще светне.Функции за програмиране
Тези функции са маркирани със знака P и са пригодени към вашите лични изисквания. За да модифицирате аварийното състояние на програмата, препоръчително е да се обърне към вашия местен дилър.
Нагласяване на силата на звука (обратна връзка)
За да приспособите силата на акустичния сигнал когато алармата е активирана и дезактивирана.
Запаметяване на алармата
След деактивирането на алармата, просветването на свето-диода (веднъж на всеки 5 секунди) ще сигнализира това, че един или повече алармени сигнали е регистрирал събитие през вашето отсъствие.
Автомобилен контрол
Ако, при активирана аларма, един или повече бутони не са в правилната позиция, алармата ще сигнализират от дълъг сигнал веднага след сигнала за обратна връзка.
Запомни
В всеобщ план:
35]- Вие трябва да обърнете внимание в случай, че на измиване на двигателя. В този случай се налага да защитете сирената от вода.
35]- В случай, че превозното средство бъде транспортирано ( чрез влак или кораб) е необходимо да деактивирате сензора против наклоняване
35]- В случай, че се налага да се оставят деца или домашни животни в колата е е необходимо да се изключи вътрешната защита на колата.
35]- Само за моделите R 129 и R 124
35]За да я деактивирате използвайте програмирането за действаща и недействаща автомобилната вътрешна защита.
35]- Изключете алармената система поне 3 минути преди разединението на акумулаторната батерия
При автомобилно измиване, железопътен прелез, при спиране до светофар и т.н.35]- след като изключите запалването, моля поставете ключа на запалването в състояние "2" (запалване включено). И този път самоактивирането на алармената система няма да се включи.
35]- при измиване на колата изключете радиото на превозното средство, защото оборудвана с антена на електрически път.
Технически спецификации
35]- Време за активиране – 45 сек.
35]- Продължителност на който и да било авариен цикъл – 30 сек.
35]- Време за активиране между две аларми – 5 сек.
35]- Време за самоактивиране на имобилайзера след изключването на алармената система - 120 сек.
35]- Време за самоактивиране след изключването на алармената система - 120 сек.
35]- Работна температура – 20 С + 80 С
35]- Максимално време за светене на свето диода – 36 часа
Edited by aalexieff, 09 January 2013 - 18:56 .
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#12
Posted 10 January 2013 - 08:03
Ама аз не мога да разбера за кое реле става въпрос затова го питах кое реле визира. Дайте по точно идея кое точно е релето и къде се намира, че си нямам грам представа.
Иначе при мен ако дам на контакт и запо4нат тогава да светят 2те диотчета тогава вадя ключа и с/у огледалото цъкам все едно ще си отключваш колата тогава спират светва зеленто и палиш
Иначе при мен ако дам на контакт и запо4нат тогава да светят 2те диотчета тогава вадя ключа и с/у огледалото цъкам все едно ще си отключваш колата тогава спират светва зеленто и палиш
#13
Posted 10 January 2013 - 09:00
Моята аларма (да не би и твоята) ако се забавя от отключването на колата до даването на контакт повече от 20 секунди и се включва имобилайера и не мога да направя нищо и тогава трябва задължително да заключа и отключа колата, както ти го правиш и ми светва зелената лампичка на огледалото и тогава стартирам запалване. Това е защита от алармата, имам само 20 секунди, и когато съм седнал на седалката ми отчита човек в колата и заключване и отключване ми иска да повторя командата. Ако имаш питане звънкай 0886157127 Сашо.
P.S. Междувпрочем жената за това не кара колата, винаги закъснява повече от 20 секунди и..........активизира имобилайера, после се ошашква, активизира и алармата ииииииииии.........ела да видиш
P.S. Междувпрочем жената за това не кара колата, винаги закъснява повече от 20 секунди и..........активизира имобилайера, после се ошашква, активизира и алармата ииииииииии.........ела да видиш
Edited by aalexieff, 10 January 2013 - 09:01 .
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#14
Posted 10 January 2013 - 09:08
АХАХАХАХАХХАХАХА
Ами не мисля, че се бавя повече от 20 секунди сядам и веднага върта на контакт изчаквам около 1-2 секунди да подкачи хубаво и ако е рекъл господ паля ако не започва дискотека бум
Имаш ли представа къде се намира въпросното реле дето всеки казва да проверя да го видя днес ?
Ами не мисля, че се бавя повече от 20 секунди сядам и веднага върта на контакт изчаквам около 1-2 секунди да подкачи хубаво и ако е рекъл господ паля ако не започва дискотека бум
Имаш ли представа къде се намира въпросното реле дето всеки казва да проверя да го видя днес ?
#15
Posted 10 January 2013 - 11:32
Ами освен в огледалото, не съм сигурен, (прати лично на niknd), а съм го разглобявал защото ми беше изгоряла червената крушка.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users