Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мнение за метанова уредба на CLK230K


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2013 - 20:21

Пак съм аз колеги :D Колата ми е CLK 230 Kompressor 98г 193к.с.(със среден разход 15/100),автоматик!
Понеже поразпитах за газови инжекциони тук-таме и просто ми хрумна,така или иначе ще се наливат едни 1200лв за газов инжекцион...дали да не си сложа метан. Вярно,че ще излезне малко по-скъпо предполагам с 200-300лв отгоре поне,но не е проблем да се налеят тези пари ако си заслужава.
Та някой тука от Вас колеги да има метанова уредба в ЦЛК-то? Впечатления,мнения? Най ми е лесно да тръгна пак по "майсторите" и да продължат да ме "къпят" както те най-добре си знаят. Но мисля,че някое друго мнение от вас ще ми е доста по-ценно.
Гледах това например:
http://www.fobosgas....ml#.UKtHYIfZZQM
+изпарител за до 240кс - 100лв
+бутилка - около 200лв
+евентуално бързодействащи инжектори Rail Horizont - 80лв

Познат има ЦЛК 230К кабриолет с газова уредба на тази марка и е доста доволен.

Като цяло повече ме интересува как се държи тази кола на метан. Повече ли върви отколкото на газ,повече проблеми ли ще прави от газовия инжекцион? Т.е. разликата между газта и метана за самата кола,двигателя...като пари се знае,че излиза по -евтино :)

Този пост е редактиран от rado_ss: 03 януари 2013 - 20:23

  • 0

#2 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 03 януари 2013 - 22:30

Няма да ти излезне по-евтино, а проблемите ще са ти повече. Да не говорим, че рискът с метанова уредба е в пъти повече от този на пропан бутан. Мощността ти ще спадне осезаемо. Мястото, което заема е повече.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 00:17

Метанът е оправдан единствено за таксиметров автомобил. Не се лъжи да си скапваш колата с тия глупости, за 2-3лв разлика на 100км на колата и се ебава мамата направо. И знам какво говоря, става въпрос за същото ЦЛК обаче 200 без компресор.... от както е на метан не спря да ходи по майстори, най-различни и разнообразни проблеми. Смени половината кола, но пак все има някакви проблеми. И ония ден като я питам (собственичката) как е колата знаеш ли какво ми каза: "чакам да завърша през лятото и я махам веднага".
Сам си направи сметка колко е хубав метана.
  • 0

#4 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 00:35

Мненията ви са изключително полезни. Мисля,че ми стана ясно. Метан-НЕ.
И да забравих да кажа,че НЕ искам да си разваля усещането от шофирането на тази кола,ако трябва ще си я карам на бензин,но няма да го разваля :) Ако ще ми спада мощността и т.н. то няма никакъв смисъл. Та нали затова е ЦЛК...
Значи засега остава газовия инжекцион като вариант...въпроса при него е- ще се промени ли колата като усещане при шофиране,при правилна газова уредба с правилните настройки? :)

Този пост е редактиран от rado_ss: 04 януари 2013 - 00:35

  • 0

#5 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 04 януари 2013 - 01:43

Виж сега това не може да ти го обещае никой. Ще има разлика тук или там и може и да има минимален компромис дет' се вика, но да го има. Съветвам те да се насочиш от българските към Бардолини или фобос, а италианските - БРЦ. За съжаление в твоя случай ( без OBD II ) настройването е изключително трудно. Прави се докато се гледат живи данни и най-вече STFT и LTFT. Относно това съм писал в отделна тема какво представлява и кога какви показания дава. Ориентирай се към сервиз, който има желанието да си свърши работа и да се постарае, защото компресора специално преминава от режим фулгруп към секуент, че и секуент два пъти за един ход на буталото. Иска голям изпарител, бързи инжектори задължително и много гориво във режим на опен лууп.
  • 2
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#6 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 12:51

Мисля да се насоча към това: http://www.fobosgas....ml#.UKtEkYfZZQM
с цилиндрична 60л бутилка + 20лв
с бързодействащите инжектори Rail Horizont + 80лв
с изпарител до 240кс + 100лв
с мобилно зарядно + 40лв

Има и Fobos 2 Plus с 50лв отгоре,но не видях каква е разликата между обикновената и plus версията... Мислих и за Фобос 1 но май освен алуминиевата кутия на компа друга разлика няма.
И съм се насочил към тази марка защото мога да я взема с прилична отстъпка с монтажа даже.
  • 0

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 15:07

Действай, Фобоса го хвалят доста, но задължително ти трябва кадърен монтаж и настройка ;)
  • 0

#8 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2013 - 21:55

Днес ми дойдоха нещата.
Поръчах си Фобос 2 ПЛЮС,който имал някво си ОБД2 и някаква корекция или нещо такова :) - http://www.fobosgas....ml#.UJkgLcU3uaU
С тороидална бутилка 55литра на мястото на резервната гума(реших,че е редно да използвам екстрата падащи облегалки),
Изпарител за 250кс
Бързодействащи инжектори Rail Horizont - http://www.fobosgas....ml#.UK-R-IfZZQM
Утре оставям колата да ми я монтират и после...то ще се чуе. А реших и да ми сменят профилактично температурния датчик...въпреки,че колата си загрява бързо и залепя на 80 градуса на таблото.

Този пост е редактиран от rado_ss: 09 януари 2013 - 22:00

  • 0

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2013 - 00:39

Успех, дано направят и настроят всичко както трябва :)
  • 0

#10 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 12:29

Такаааа... вече съм газифициран. Първо да кажа,че няма никаква промяна в поведението на колата. Нито във вървенето,нито някакви проблеми допълнителни. Всичко е 6...засега.
Първи впечатления: вдигна 220км/ч на газ,ама беше мокро,валеше и BAS ми светеше,понеже не бях изчистил грешката, и не посмях повече,но предполагам че и още можеше да вдигне. Като позволяват условията ще пробвам пак :)
Учудващото: бутилката по данни е 55литра,значи реално трябва да събира около 45литра. Отивам да зареждам на ОМВ,че ми беше най-близо, казвам му пълни газ догоре. Наля 34-35литра...и му викам тва не може да бъде,той ми вика ми догоре е-изключи. Викам хубаво айде...вчера и днес минах точно 100км извънградско и отивам на същото ОМВ и му викам пак "пълни догоре". Наля 21литра газ?!?! А нивомера на бутилката е 4 диодчета...беше на 3-то като минах тези 100км..т.е. има поне 3/4 газ в бутилката. Значи по тази логика едва ли колата гори 20/100 защото при налети първоначално 35литра и съм минал 100км и е изгорила 21литра...нивомера трябваше да показва под 2рото диодче,защото щеше да е останала с 15литра газ в нея... Просто явно тоя дет е зареждал първия път не я е напълнил догоре,или нещо клапана се е шашнал,нали е нов може да не се е разработил :D Решението: минавам пак 100км и пак зареждам догоре...друго не ми идва на акъла...и да я оставя да свърши докрай пак не мога да си направя сметката защото реално вече незнам колко литра има в бутилката...

Този пост е редактиран от rado_ss: 19 януари 2013 - 12:32

  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 12:42

Вечната тема :)
правиш си акаунт в spritmonitor.de и почваш да пишеш всичко.
Първите зареждания изобщо не са вярни.
Имал си някакво зареждане 1вия път, то е неизчислимо, защото бутилката е била напълно празна.
Тя прехвърля на газ докато все още има втечнена газ в нея.
Редовно не може да се напълни до горе. По... всякакви причини. Имал съм случай на Ромпетрол, където си зареждах редовно да не успея да налея повече от 10л. при това супер бавно. Отидох на ЕКО и там я напълни за нула време до край. При това и двете имаха сходно налягане на колонката.

Така че... карай малко, събери статистика и гледай какво ще излезе.
Също копчетата не са безкрайно точни при гаснене. Има случаи, в зависимост от бутилката, да загасне една лампичка за едва ли не половин бутилка, а останалите много бързо едно след друга. Ако уредбата няма опция за настройка на лампичките, нищо не можеш да направиш.
Ако има добре, но пак трябва да им кажеш горе долу къде гаснат при повторим модел на каране, да ти го сметнат и да ти го направят.

Хайде, ще споделяш впечатления :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 14:20

Е значи може и да гори 21/100 извънградско :D Да аз затова казах,че са първи впечатления само. Това ми е първата кола в живота с газ,и не съм запознат с тези неща много. А и съм минал само 100км на газ все още. И да сигурен съм,че лампите са просто ориентировъчни,не са точни. И то така тогава трудно може да се каже точно колко гори една кола на газ. Единствения вариант е да свърши газта,да налееш примерно 10литра и да видиш кога ще свършат. То аз ако мина 100км сега пак и отида да заредя,тя колконката може да зареди по-малко или повече от предния път и става нереално. Ще гледаме с времето... :)
  • 0

#13 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 14:32

И при мен лампичките са колкото да се каже че ги има. Нямам си на идея дали могат да се настроят или не, но да в повечето пъти са били консистентни и човек може лека полека да се научи, какво реално показват (например при една от настройките с една бутилка минавах 250км, 100 от които на червена лампичка...)

Разхода ти обаче не би трябвало да е по-различен от моя. Поне по суха статистика, колата също е около 14 градско. Ако си сложил хубав газов инжекцион, то трябва да гониш разхода на бензин. Както знаеш от другата тема и аз карах дълго време на 19-23/100, а сега вече най-сетне върви на 15/100.

Зареждането те съветвам да го правиш на една и съща бензиностанция, на една и съща колонка. Бутилката ти е максимум 40л (моята е 60 и събира 45), но това пак зависи от колонките. Има такива с доста високо налягане и те успяват да нагнетат повече от допустимото (мисля че shell едно време ми направиха такъв номер с пасата). От опит ще ти кажа, че резултата от каране до празна бутилка и пълнене до горе или каране само с 10л, връща един и същи резултат (тествано вчера :))
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#14 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 19 януари 2013 - 14:43

Тука в Плевен ОМВ много лъжат с газта .....изобщо не сипвам вече при тях :)
А за лампичките мойте посочват винаги вярно и им вярвам.
Не ми се обяснява много , защото колата не е мерцедес :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 17:15

Не, не, забравете за 1:1 на разхода. Обикновено е 15-20% отгоре.
Дори и при БМВ-тата ми е толкова, базирано е на много хиляди километри статистика.
15 градско става 18, като се включи и неточното зареждане и кофти сметките, става 20... :)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни