Понеже поразпитах за газови инжекциони тук-таме и просто ми хрумна,така или иначе ще се наливат едни 1200лв за газов инжекцион...дали да не си сложа метан. Вярно,че ще излезне малко по-скъпо предполагам с 200-300лв отгоре поне,но не е проблем да се налеят тези пари ако си заслужава.
Та някой тука от Вас колеги да има метанова уредба в ЦЛК-то? Впечатления,мнения? Най ми е лесно да тръгна пак по "майсторите" и да продължат да ме "къпят" както те най-добре си знаят. Но мисля,че някое друго мнение от вас ще ми е доста по-ценно.
Гледах това например:
http://www.fobosgas....ml#.UKtHYIfZZQM
+изпарител за до 240кс - 100лв
+бутилка - около 200лв
+евентуално бързодействащи инжектори Rail Horizont - 80лв
Познат има ЦЛК 230К кабриолет с газова уредба на тази марка и е доста доволен.
Като цяло повече ме интересува как се държи тази кола на метан. Повече ли върви отколкото на газ,повече проблеми ли ще прави от газовия инжекцион? Т.е. разликата между газта и метана за самата кола,двигателя...като пари се знае,че излиза по -евтино
Този пост е редактиран от rado_ss: 03 януари 2013 - 20:23