Най-отдолу имаш една червена пласмасова врътка, срещал съм и черни. Обаче! Вътре има 2бр. О пръстенчета..ако са се поразкашкали от факан 'нтифриз, може да текнеш след интервенцията.
Аз ги точа от долно съединение, да не ме боли главата.
Публикувано 07 март 2013 - 22:09
Най-отдолу имаш една червена пласмасова врътка, срещал съм и черни. Обаче! Вътре има 2бр. О пръстенчета..ако са се поразкашкали от факан 'нтифриз, може да текнеш след интервенцията.
Аз ги точа от долно съединение, да не ме боли главата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 08 март 2013 - 16:06
Син OMV coolant plus и червен OMV coolant plus SF - първия е одобрен от мерцедес. Нямам проблеми с първия. Но който държи на цвета за него е втория (бил последно поколение).
Не правя реклама просто се намира навсякъде а и не е много скъп май.
Този пост е редактиран от hir: 08 март 2013 - 16:07
Публикувано 08 март 2013 - 18:12
Ради отстрани на блока под изпускателния колектор има пробка.
Като махнеш кората се вижда но на канал или подемник.
Пробката на радиатора нея барай.
Аз съм с червен.Когато дойде от Швейцария си беше с червен.
Публикувано 08 март 2013 - 23:18
Ради отстрани на блока под изпускателния колектор има пробка.
Като махнеш кората се вижда но на канал или подемник.
Пробката на радиатора нея барай.
Аз съм с червен.Когато дойде от Швейцария си беше с червен.
Значи да я източвам само през пробката на блока?
Ти на твоята сменява ли антифриза? и ако да какъв сложи?
Този пост е редактиран от rado32: 08 март 2013 - 23:19
Публикувано 10 март 2013 - 09:59
Аз го източих от долния маркуч на радиатора.Но при мен се оказа че термостата е блокирал отворен и изтече почти всичко около 7.5-8.0 литра.
Купих ОМВ червен концентрат 4 литра и 4 литра дестилирана вода от аптеката.Смесих ги предварително и налях точно 7.5 литра.
Половинката седи в багажника.Когато преди 20 дена правих предницата видях че има пробка на блока.Не съм я отварял.
Не знам да ли е правилния антифриз но има спецификация по МВ.
За сега работи добре ще видя в жегите как ще се държи.
Успех.
Публикувано 10 март 2013 - 10:05
Със сигурност не е изтекъл всичкия антифриз защото имам и газова която увеличава обема на течността.
Но количеството на новия и концентрацията според мен е добре.
Публикувано 10 март 2013 - 11:13
Аз го източих от долния маркуч на радиатора.Но при мен се оказа че термостата е блокирал отворен и изтече почти всичко около 7.5-8.0 литра.
Купих ОМВ червен концентрат 4 литра и 4 литра дестилирана вода от аптеката.Смесих ги предварително и налях точно 7.5 литра.
Половинката седи в багажника.Когато преди 20 дена правих предницата видях че има пробка на блока.Не съм я отварял.
Не знам да ли е правилния антифриз но има спецификация по МВ.
За сега работи добре ще видя в жегите как ще се държи.
Успех.
Мерси Ники.
Другата седмица и аз ще мина през тази процедура, че антифриза ми се вижда мътен. Ще трябва и виското да сменявам заедно с ремъците.
Публикувано 10 март 2013 - 16:06
Провери дали не трябва да сменяш още нещо по охладителната система че да е наведнъж.
При мен освен термостат се смени “отремонтира“ рециркулационна помпа че не работеше“нямах парно на ниски обороти“.
Давай смело.Това с виското боли много.
Публикувано 10 март 2013 - 18:15
Винаги остава по около литро от стария,.
Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 10 март 2013 - 19:35
Винаги остава по около литро от стария,.
Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация.
Публикувано 10 март 2013 - 20:44
Винаги остава по около литро от стария,.
Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бай Васо помниш ли за оня моя странния проблем с охладителната с-ма, където нещо бълбукаше и се чуваше туп-туп през определен интервал.
По-късно след няколко месеца каза, че си срещнал същия проблем но при друга кола и си разбрал какво е.
Та сега ако се сещаш би ли ми казал, от къде идва проблема, за да го отстраня, че така и така ще барникам по охладителната с-ма.
А най-добре е ако имаш време в близките седмици да мина през теб, че има още нещо с което трябва да се преборим.
Публикувано 10 март 2013 - 21:34
Провери дали не трябва да сменяш още нещо по охладителната система че да е наведнъж.
При мен освен термостат се смени “отремонтира“ рециркулационна помпа че не работеше“нямах парно на ниски обороти“.
Давай смело.Това с виското боли много.
----------------------------------------------------------
Знам за виското, ама вече му е време. Добре че са допълнителните перки та ме спасяват от вискока температура.
Публикувано 11 март 2013 - 08:05
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бай Васо помниш ли за оня моя странния проблем с охладителната с-ма, където нещо бълбукаше и се чуваше туп-туп през определен интервал.
По-късно след няколко месеца каза, че си срещнал същия проблем но при друга кола и си разбрал какво е.
Та сега ако се сещаш би ли ми казал, от къде идва проблема, за да го отстраня, че така и така ще барникам по охладителната с-ма.
А най-добре е ако имаш време в близките седмици да мина през теб, че има още нещо с което трябва да се преборим.
Упражни 'опип' на маркуча като е празен, даже го откачи и виж дали пластовете му са добре прилепнали. Различните маркучи имат различни армировки, от тях се получава това хрупане. Времето ми е кът, но ако кажеш за какво е ще мога да ти отговоря по-точно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 11 март 2013 - 13:46
Времето ми е кът, но ако кажеш за какво е ще мога да ти отговоря по-точно.
При студено палене, пали трудно. Тоест стартера си върти нормално, пали от първия път, но продължителността на палене е около 4-5 секунди, като всеки път е различно. Когато не съм я палил 3-4 дни времето за палене се удължава, а когато не е палена 9-10часа пали по-лесно. Също съм забелязал, че когато е студено навън (-10, -15) градуса си пали лесно. (но пак не всики път)
Този проблем го има от доста време, но сега се задълбочи. Преди се появяваше само в зависимост от температурите навън и то при зимно време когато температурите варират от -2 до 8-9 градуса.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни