Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Антифриз кой е по добър синия МБ325.0 или червенияМБ325.3


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2013 - 22:09

Най-отдолу имаш една червена пласмасова врътка, срещал съм и черни. Обаче! Вътре има 2бр. О пръстенчета..ако са се поразкашкали от факан 'нтифриз, може да текнеш след интервенцията. 

 

Аз ги точа от долно съединение, да не ме боли главата.;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2013 - 22:49

Най-отдолу имаш една червена пласмасова врътка, срещал съм и черни. Обаче! Вътре има 2бр. О пръстенчета..ако са се поразкашкали от факан 'нтифриз, може да текнеш след интервенцията. 

 

Аз ги точа от долно съединение, да не ме боли главата. ;)

 

:beer


  • 0
Публикувано изображение

#18 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2013 - 16:06

Син OMV coolant plus  и червен OMV coolant plus SF - първия е одобрен от мерцедес. Нямам проблеми  с първия. Но който държи на цвета за него е втория (бил последно поколение).

Не правя реклама просто се намира навсякъде а и не е много скъп май.


Този пост е редактиран от hir: 08 март 2013 - 16:07

  • 0

#19 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2013 - 18:12

Ради отстрани на блока под изпускателния колектор има пробка.

Като махнеш кората се вижда но на канал или подемник.

Пробката на радиатора нея барай.

Аз съм с червен.Когато дойде от Швейцария си беше с червен.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#20 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2013 - 23:18

Ради отстрани на блока под изпускателния колектор има пробка.

Като махнеш кората се вижда но на канал или подемник.

Пробката на радиатора нея барай.

Аз съм с червен.Когато дойде от Швейцария си беше с червен.

 

Значи да я източвам само през пробката на блока?

Ти на твоята сменява ли антифриза? и ако да какъв сложи? :)


Този пост е редактиран от rado32: 08 март 2013 - 23:19

  • 0
Публикувано изображение

#21 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 09:59

Аз го източих от долния маркуч на радиатора.Но при мен се оказа че термостата е блокирал отворен и изтече почти всичко около 7.5-8.0 литра.

Купих ОМВ червен концентрат 4 литра и 4 литра дестилирана вода от аптеката.Смесих ги предварително и налях точно 7.5 литра.

Половинката седи в багажника.Когато преди 20 дена правих предницата видях че има пробка на блока.Не съм я отварял.

Не знам да ли е правилния антифриз но има спецификация по МВ.

За сега работи добре ще видя в жегите как ще се държи.

Успех.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#22 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 10:05

Със сигурност не е изтекъл всичкия антифриз защото имам и газова която увеличава обема на течността.

Но количеството на новия и концентрацията според мен е добре.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#23 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 11:13

Аз го източих от долния маркуч на радиатора.Но при мен се оказа че термостата е блокирал отворен и изтече почти всичко около 7.5-8.0 литра.

Купих ОМВ червен концентрат 4 литра и 4 литра дестилирана вода от аптеката.Смесих ги предварително и налях точно 7.5 литра.

Половинката седи в багажника.Когато преди 20 дена правих предницата видях че има пробка на блока.Не съм я отварял.

Не знам да ли е правилния антифриз но има спецификация по МВ.

За сега работи добре ще видя в жегите как ще се държи.

Успех.

 

Мерси Ники.

Другата седмица и аз ще мина през тази процедура, че антифриза ми се вижда мътен. Ще трябва и виското  да сменявам заедно с ремъците. :)


  • 0
Публикувано изображение

#24 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 16:06

Провери дали не трябва да сменяш още нещо по охладителната система че да е наведнъж.

При мен освен термостат се смени “отремонтира“ рециркулационна помпа че не работеше“нямах парно на ниски обороти“.

Давай смело.Това с виското боли много.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 18:15

Винаги остава по около литро от стария,. ;)

 

 Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация. :D

 

:beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 19:35

Винаги остава по около литро от стария,. ;)

 

 Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация. :D

 

:beer

:beer  :friends  :gayfight  :slap


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#27 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 20:44

Винаги остава по около литро от стария,. ;)

 

 Нищо му нема, арно е от стария малко да остане, та като го измеша, да го разпознае компа по мирис...инак требе адаптация. :D

 

:beer

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Бай Васо помниш ли за оня моя странния проблем с охладителната с-ма, където нещо бълбукаше и се чуваше туп-туп през определен интервал.

По-късно след няколко месеца каза, че си срещнал същия проблем но при друга кола и си разбрал какво е.

Та сега ако се сещаш би ли ми казал, от къде идва проблема, за да го отстраня, че така и така ще барникам по охладителната с-ма. :)

А най-добре е ако имаш време в близките седмици да мина през теб, че има още нещо с което трябва да се преборим. :)


  • 0
Публикувано изображение

#28 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 21:34

Провери дали не трябва да сменяш още нещо по охладителната система че да е наведнъж.

При мен освен термостат се смени “отремонтира“ рециркулационна помпа че не работеше“нямах парно на ниски обороти“.

Давай смело.Това с виското боли много.

----------------------------------------------------------

 

Знам за виското, ама вече му е време. Добре че са допълнителните перки та ме спасяват от вискока температура. :)


  • 0
Публикувано изображение

#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2013 - 08:05

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Бай Васо помниш ли за оня моя странния проблем с охладителната с-ма, където нещо бълбукаше и се чуваше туп-туп през определен интервал.

По-късно след няколко месеца каза, че си срещнал същия проблем но при друга кола и си разбрал какво е.

Та сега ако се сещаш би ли ми казал, от къде идва проблема, за да го отстраня, че така и така ще барникам по охладителната с-ма. :)

А най-добре е ако имаш време в близките седмици да мина през теб, че има още нещо с което трябва да се преборим. :)

 

Упражни 'опип' на маркуча като е празен, даже го откачи и виж дали пластовете му са добре прилепнали. Различните маркучи имат различни армировки, от тях се получава това хрупане.   Времето ми е кът, но ако кажеш за какво е ще мога да ти отговоря по-точно. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2013 - 13:46

 Времето ми е кът, но ако кажеш за какво е ще мога да ти отговоря по-точно. ;)

 

При студено палене, пали трудно. Тоест стартера си върти нормално, пали от първия път, но продължителността на палене е около 4-5 секунди, като всеки път е различно. Когато не съм я палил 3-4 дни времето за палене се удължава, а когато не е палена 9-10часа пали по-лесно. Също съм забелязал, че когато е студено навън (-10, -15) градуса си пали лесно. (но пак не всики път)

Този проблем го има от доста време, но сега се задълбочи. Преди се появяваше само в зависимост от температурите навън и то при зимно време когато температурите варират от -2 до 8-9 градуса. :)


  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни