Несъм много запознат(нека професионалистите се искажат)но такова предръпване може да се дължи и на много-бедна/бодата смес
Как да се повиши мощноста на «TOMASETTO-ARTIC»!
Започната от LAST RIDE, 02 яну 2013 - 20:41:41
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 декември 2013 - 15:37
#17
Публикувано 12 септември 2014 - 14:20
Колеги а аз съм със същия изпарител и имах същите проблеми над 4000обо.Вчера разпробих изпарителя и сега не мога да намаля налягането под 2000.Преди разпробиването беше 1500,след разпробиването като го монтирах беше 2600.При завъртен винт до края пада до 2000 бара.Някаква идея как да го сваля налягането.С дюзи 2,1мм. съм.Трябва да сменя и дюзите сега ли.Сега при 2200 бара пак като набирам по рязко пада налягането и минава на бензин.Ажтомобила е Галант 2500.163к.с.Благодаря.
#18
Публикувано 12 септември 2014 - 22:08
Преполагам имаш предвид милибар-а, т.е. 2000 милибара или 2 бара?
Като завиваш винта не би ли трябвало да се повишава налягането?
Колегата crush е написал на предната страница, че при по-високо налягане на газта се намаляват коефициентите на инжекторите.
Ако преди е било 1.5 бара, а сега 2 бара, пробвай да разделиш времената на 1.15. Ако преди е било 2мс, пробвай с 1.74 (2:1.15) и пиши как е.
#19
Публикувано 13 септември 2014 - 08:45
Лошо...
#20
Публикувано 15 септември 2014 - 07:36
Като завиваш винта се намалява налягането.Лошото е че не знам как да разделя тези времена.
#21
Публикувано 15 септември 2014 - 07:45
Като завиваш винта се намалява налягането.Лошото е че не знам как да разделя тези времена.
като променям стойностите в клетките на картата ли
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни