Несъм много запознат(нека професионалистите се искажат)но такова предръпване може да се дължи и на много-бедна/бодата смес
Как да се повиши мощноста на «TOMASETTO-ARTIC»!
Started by LAST RIDE, 02 Jan 2013 - 20:41:41
20 replies to this topic
#16
Posted 06 December 2013 - 15:37
#17
Posted 12 September 2014 - 14:20
Колеги а аз съм със същия изпарител и имах същите проблеми над 4000обо.Вчера разпробих изпарителя и сега не мога да намаля налягането под 2000.Преди разпробиването беше 1500,след разпробиването като го монтирах беше 2600.При завъртен винт до края пада до 2000 бара.Някаква идея как да го сваля налягането.С дюзи 2,1мм. съм.Трябва да сменя и дюзите сега ли.Сега при 2200 бара пак като набирам по рязко пада налягането и минава на бензин.Ажтомобила е Галант 2500.163к.с.Благодаря.
#18
Posted 12 September 2014 - 22:08
Преполагам имаш предвид милибар-а, т.е. 2000 милибара или 2 бара?
Като завиваш винта не би ли трябвало да се повишава налягането?
Колегата crush е написал на предната страница, че при по-високо налягане на газта се намаляват коефициентите на инжекторите.
Ако преди е било 1.5 бара, а сега 2 бара, пробвай да разделиш времената на 1.15. Ако преди е било 2мс, пробвай с 1.74 (2:1.15) и пиши как е.
#19
Posted 13 September 2014 - 08:45
Лошо...
#20
Posted 15 September 2014 - 07:36
Като завиваш винта се намалява налягането.Лошото е че не знам как да разделя тези времена.
#21
Posted 15 September 2014 - 07:45
Като завиваш винта се намалява налягането.Лошото е че не знам как да разделя тези времена.
като променям стойностите в клетките на картата ли
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users