Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Как да се повиши мощноста на «TOMASETTO-ARTIC»!


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 02 January 2013 - 20:41

Здравейте колеги случаино попаднах на темата във ауди форума и след успешния ремонт на моят редуктор реших да го споделя с вас.Налага се разпробиване след което поне по думите на братушките се очаква повишение на мощноста с 20%
Испарителите на Томасето се водят подсилени и по данни на производителя са за коли с мощност до 240кс.За жалост поне според това което съм чел в нета реално трудно захранва коли с над 150-170кс. ,имали недопробити газови пътища!
Ще ви дам линк към към руския саит кадето има подробно описание как да се разглоби испарителя предружени със снимки
http://www.autogas01.ru/tech/
Тъикато неразполагах със фреза за нарязването на стените на испарителя се ползваше малък флекс,дрелка(бургия5мм,7мм) и длето за метал!(при мен не се наложи разширяване на изхода от испарителя тъикато фабрично медния накраиник е +11мм)
Стария отвор съм го изолирал с помоща на меден нит които скасих отгоре!Ремонта не е сложен и се ползват иструменти които се намират във всеки гараж .

Attached Files


Edited by LAST RIDE, 02 January 2013 - 20:48 .

  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 02 January 2013 - 21:03

Добре де, аз съм с такъв изпарител и особени ядове нямам, а съм навъртял вече над 20'000км от миналата година до сега. Колата е ЦЛК 200К 192 коня
Единствено при недобре загряла кола, около 50-60 градуса, ако го изрежеш стабилно, до 4-5 хил оборота и в бутилката няма много газ, налягането пада и обръща на бензин, други забележки нямам. Лятото върви като оса до последната капка газ, зимата си карам с поне 15-20л в бутилката и си свиркам :)
пп Виждал съм такъв изпарител на BMW E46 330Ci 231коня, изпарителя беше само един, как го храни вече идея си нямам.
  • 0

#3 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 03 January 2013 - 09:51

Искам да уточня, че след хардуерната намеса е необходимо да се види диференциалното налягане и да се промени коефициента, или да се намали самото налягане. Като във втория случай ще спечелите по-малък спад на налягането. И освен на изпарителя, това се прави и в/у сондата, защото там дупките са също толкова малки.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#4 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 03 January 2013 - 23:13

Разпробиването съм го правил профилактично без да съм имал някакви същественни оплаквания с исключение на известно време лятото когато наблудавах нещо като ускорение на тласаци при смачкване то ламарината все едно не и стига гориво(възможно е да се е дължало и на кофти газ в ужната ни съседка)Първото което забелязвах е малко по стабилна работа на газ,преди имаше леки вибрации !Поръчал съм си кабел за диагностика на ГИ и утре ще видя с колко се е покачило налягането в газовата реика
Това за сондата и на мен ми мина през акъла но неми се рискуваше да отварям почти пълна бутилка.

Edited by LAST RIDE, 03 January 2013 - 23:15 .

  • 0

#5 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 14 January 2013 - 17:59

След близо 600км след разпробиването колата се държи повече от добре,направи ми впечатление че сега при исприварване сваля на 4ск а преди минаваше директно на 3ск.
Несъм я засичал реално дали е покачила разхода но по показания на борда е +2литра
Днес я закачих на лаптопа да видя как са и стоиностите и да и пусна една автоадаптация....
Приемам съвети кое и как да променя в положителна насока :)

Attached Files

  • Attached File  w1.png   365.09K   67 downloads
  • Attached File  w3.png   354.55K   81 downloads
  • Attached File  W2.png   422.63K   57 downloads

  • 0

#6 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 14 January 2013 - 18:53

За какъв автомобил става въпрос като за начало?

Направи ми впечатление, че коефициентите са ти високи - вдигни налягането и намали коефициента малко над 1.4, докато получиш бензиново време 2.8 мс. Такива коефициенти се задават на 6таците на БМВ, които са с 2.3 мс на празен ход бензин. Запиши максималното бензиново време и го напиши тук.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#7 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 16 January 2013 - 18:19

Автомобила е Ц200 компресор 163кс.

За жалост нямах кабел,не се и съобразих да поизчакам и да закача колата преди разпробиването ,че да видя колко е разликата преди/след намесата ми.
Ново 20 днес ми светна лампата и да съм изминал 15-20км(няма начин да е свършвала) и при исприварване преминаваше на бенюин ,явно нещо съм разбазикал тотално настроиките :wacko http://anemos.snimka...stag-300.725546

Да почна от начало за компресорните мерцедес в графата "вид двг" атмосферен или турбо се вписва,че е с принудително пълнене но не точно??! :blush
  • 0

#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 16 January 2013 - 18:44

Защо да е "не точно"
Абсолютно точно присъства принудително пълнене, в лицето на компресора.
  • 0

#9 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 17 January 2013 - 09:44

Точно така и както ти казах налягането е ниско, а коефициента висок. Т.е. при високи обороти получавашп газово време по-голямо от поддържаното на рейките ( най-вероятно е това, но без да знам модела не мога да ти потвърдя ). На турбо автомобил налягането трябва да ти е около 1.8-2 бара диференциално.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#10 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 20 January 2013 - 21:33

Явно газта свършваше и затова обръщаше на бензин 32.6л
-215км градско :wacko
Направих някои промени на място все още нямам живи данни!
В градски условия (поне по данни на борда 11л/100км )но каточели е малко спъната!

Приемам още съвети кое е добре да променя! :)

Attached Files

  • Attached File  2.jpg   158.46K   39 downloads
  • Attached File  4.jpg   171.19K   45 downloads
  • Attached File  1.jpg   113.54K   43 downloads
  • Attached File  1.jpg   93.33K   38 downloads
  • Attached File  99.jpg   167.07K   33 downloads
  • Attached File  97.jpg   162.02K   32 downloads
  • Attached File  76.jpg   102.53K   30 downloads
  • Attached File  4.jpg   183.1K   28 downloads
  • Attached File  89.jpg   150.95K   24 downloads

Edited by LAST RIDE, 20 January 2013 - 21:37 .

  • 0

#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 21 January 2013 - 00:29

Ето затова съм против разбъзикването на нещо, което си работи добре.

Edited by Алфонсо, 21 January 2013 - 00:29 .

  • 0

#12 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Posted 21 January 2013 - 11:07

Алфонсо - Така се учи човек. В противен случай ставаш редовен донор на племето "майстори" :happy
  • 1

Публикувано изображение
The best or nothing.


#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 21 January 2013 - 11:42

Алфонсо - Така се учи човек. В противен случай ставаш редовен донор на племето "майстори" :happy

Човек не може да е абсолютен всезнайко и да разбира от всичко по колата си.
Няма лошо да се учиш, но да пипаш по колата, когато имаш проблем, не ей така, защото няма какво да правиш. ;)
  • 0

#14 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 23 January 2013 - 01:22

Че нали трябва да си уплатняваме свободното време с нещо :)

Всички знаем каде се намират "маисторите" отделен въпрос е дали ще има по добър резултат от този които бихме могли да постигнем и сами!
  • 2

#15 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Posted 06 December 2013 - 09:36

Разпробиването съм го правил профилактично без да съм имал някакви същественни оплаквания с исключение на известно време лятото когато наблудавах нещо като ускорение на тласаци при смачкване то ламарината все едно не и стига гориво(възможно е да се е дължало и на кофти газ в ужната ни съседка)Първото което забелязвах е малко по стабилна работа на газ,преди имаше леки вибрации !Поръчал съм си кабел за диагностика на ГИ и утре ще видя с колко се е покачило налягането в газовата реика
Това за сондата и на мен ми мина през акъла но неми се рискуваше да отварям почти пълна бутилка.

 

 

Koлега, аз съм със същия изпарител (2.2 мотор 150 к.с.) и имам точно същото оплакване! На бенз това го няма, само на газ. Не мога да си изкарам третата докрай (след 130 почва това придръпване).

 

Мислил съм за тия интервенции, ама колата постоянно се кара и нямам време да експериментирам. Мисля да сменям след време сондата и изпарителя с по-добри.

 

Макар че за нормално каране всичко е тип-топ и няма ядове, само този изолиран случай- на трета (и евентуално четвърта) във високите обороти, но то такива конкретни изпълнения са при мен колко- не повече от 5-6 пъти годишно, защото по принцип си карам по-лежерно, главно заради икономическото изражение на ефекта от разхода :dry


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users