Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Не пали след автомивка


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 05 January 2013 - 20:15

Еми незнам и аз вече кво да ви кажа...Живея в чужбина и да си подаржам колата е като да ида на зъболекар.
Тука да подържам мерцедеса ми се струва трудно сeедно да отглеждам лъв в апартамента ....Тия кварталните майсторчета "млатят с чука" ония пък дето уж са разбирачи гърбат безбожно и така.Оптимален вариант/майстор поне аз не познавам на този етап.

Да KAiny линка дава някаква представа за цени.Мерси.


Тия цени за България ли са или за чужбина???
Ако са за тук са високи, за чужбина обаче може би са реални.
  • 0

#17 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 05 January 2013 - 20:26

Тия цени за България ли са или за чужбина???
Ако са за тук са високи, за чужбина обаче може би са реални.

Тука бе тука.....
  • 0

#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 05 January 2013 - 20:58

Тука бе тука, ама да знаеш че те бръснат яко ;)
Бегай от тия мошенници, потърси варианти.
  • 0

#19 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 06 January 2013 - 10:03

Тука бе тука, ама да знаеш че те бръснат яко ;)
Бегай от тия мошенници, потърси варианти.

Прав е Сашо, бЕгай с 200.... Колега фанали са те за брашнян чувал и тупат здраво - не си давай парите за глупости.... Аз преди две години рискувах с помпа китайче - 80лв. нова... филтър горивен 15лв. та общо 95лв. Карам на газ и прецених, че ще прежаля 80лв. вместо 230 за уж доказана марка.... и засега нямам никакви ядове, като свалих оригиналната БОШ външно е 1:1 с китайчето, само дето на второто няма никакви надписи. Работата е прЕко сили 30мин. и съм сигурен, че ще се справиш и сам
п.с. да не се счита, че препоръвам китайско меню, просто мисълта ми беше да поразтърсиш помпа на по-сгодни цени.... а цената за труд, която са ти обявили е фантастик направо се замислям дали да не почна да сменям помпи за 80лв. примерно....5 да сменя за един ден са ми повече от приличен надник ;)

Edited by Мишо, 06 January 2013 - 10:12 .

  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#20 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 06 January 2013 - 12:24

На тоя двигател 200К 163 коня горивния филтър по принцип е доста скъп, не е като нашите по 15-20лв ;)
  • 0

#21 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 06 January 2013 - 16:01

Цените за у нас дето са те завивали са абсурдни! Ползвам всичко на Ман два вида са бензиновите филтри. https://www.mann-hum...LK%20%28C208%29
този е за твоята https://www.mann-hum...%D0%BE/WK%20720
цената http://www.mister-au...04WK!720~4.html
http://www.amazon.co...r/dp/B000CB94WC
потърси и за помпа по евтини са оригинал Бош

да се смени помпа и филтър не може да е повече от 20-30лв

сменете филтъра първо...после помпата...може и да е ок подчукнете я а и тя се чува дали бръмчи...

Edited by polaris, 06 January 2013 - 16:05 .

  • 0

#22 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 14 January 2013 - 23:09

@polaris - сигурен ли си, че това е филтъра? Понеже с Лилов сме спорили бая време, докато установим, че този двигател е излизал с два различни филтъра. Единият струва към 20 - 30 лв. оригинален от Балкан Стар, другият има клапан за регулиране на налягането в него и в Балкан Стар оригиналният струва 256 лв. аз съм с по-скъпия и засега не съм го сменял... При този с клапана - няма обратен бензин и към двигателя отива само един маркуч, като въпросният клапан регулира налягането на горивото в този маркуч, а обратното гориво се връща веднага в резервоара (филтъра и помпата са под резервоара отдолу и са непосредствено един до друг). Доколкото разбирам, концепцията е обратното гориво да не минава през филтъра, за да не се пълни с боклучи без да е нужно. Един вид - горивото първо отива на клапана, клапанът пропуска само колкото е необходимо за двигателя и това количество минава през филтъра, а остатъкът директно се връща в резервоара.

Въпреки, че като гледам филтъра, който си дал е с четири щуцера и ми прилича на моя. Ако е подходящ за моята кола - бих си го сменил на тази цена - просто профилактично... но ако е 250 кинта филтъра ми - ще чакам да му дойде времето :)

Да обаче - сега гледам - на едната страница, на снимката, филтърът е с четири щуцера, а на другата снимка, където е с цена е само с три щуцера. Моят съм го виждал и със сигурност е с 4 щуцера? Някой може ли да потвърди разликата?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#23 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 14 January 2013 - 23:13

@polaris - сигурен ли си, че това е филтъра? Понеже с Лилов сме спорили бая време, докато установим, че този двигател е излизал с два различни филтъра. Единият струва към 20 - 30 лв. оригинален от Балкан Стар, другият има клапан за регулиране на налягането в него и в Балкан Стар оригиналният струва 256 лв. аз съм с по-скъпия и засега не съм го сменял... При този с клапана - няма обратен бензин и към двигателя отива само един маркуч, като въпросният клапан регулира налягането на горивото в този маркуч, а обратното гориво се връща веднага в резервоара (филтъра и помпата са под резервоара отдолу и са непосредствено един до друг). Доколкото разбирам, концепцията е обратното гориво да не минава през филтъра, за да не се пълни с боклучи без да е нужно. Един вид - горивото първо отива на клапана, клапанът пропуска само колкото е необходимо за двигателя и това количество минава през филтъра, а остатъкът директно се връща в резервоара.

Въпреки, че като гледам филтъра, който си дал е с четири щуцера и ми прилича на моя. Ако е подходящ за моята кола - бих си го сменил на тази цена - просто профилактично... но ако е 250 кинта филтъра ми - ще чакам да му дойде времето :)

Да обаче - сега гледам - на едната страница, на снимката, филтърът е с четири щуцера, а на другата снимка, където е с цена е само с три щуцера. Моят съм го виждал и със сигурност е с 4 щуцера? Някой може ли да потвърди разликата?


Е какво значи да му дойде времето?
До колкото съм запознат, горивен филтър (особено в БГ) се сменява на макс 40'000км
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users