Не пали след автомивка
Започната от Carlito, 02 яну 2013 - 11:40:32
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 януари 2013 - 11:40
ЧНГ на всички колеги - желая ви здраве,пари любов и не на последно място бенцовета да не ви създават грижи
Момчета реших да вляза в новата година със измита кола - отидох на мивка и си я измих на пароструйка (само от вън и вътре - без двигател).След което запали,прибрах се и след 20 минути запали втори път,спрях на 1 място седях там още половин час и пак запали.
По после както си паркирам на заден и огасна.Оттогава върти яко но не ще да запали.
Акумулатора е чисто нов и има светлини по таблото.Никакви странни или липсващи шумове.
Посъветвайте ме моля ви каква мове да е причината и добър майстор че вече 5-ти ден съм без кола и само чаках ю-я работен ден да задействам нещата?
Мерси предварително !!!!!!!
Момчета реших да вляза в новата година със измита кола - отидох на мивка и си я измих на пароструйка (само от вън и вътре - без двигател).След което запали,прибрах се и след 20 минути запали втори път,спрях на 1 място седях там още половин час и пак запали.
По после както си паркирам на заден и огасна.Оттогава върти яко но не ще да запали.
Акумулатора е чисто нов и има светлини по таблото.Никакви странни или липсващи шумове.
Посъветвайте ме моля ви каква мове да е причината и добър майстор че вече 5-ти ден съм без кола и само чаках ю-я работен ден да задействам нещата?
Мерси предварително !!!!!!!
#2
Публикувано 02 януари 2013 - 11:41
CLK 200 kompresor/163/2001
#3
Публикувано 02 януари 2013 - 14:49
автоматик ли е или се бъркам?
а кое автом. -нали не се опитваш да палнеш на скорост?
а кое автом. -нали не се опитваш да палнеш на скорост?
Този пост е редактиран от OVEN: 02 януари 2013 - 14:51
#4
Публикувано 02 януари 2013 - 14:53
Автомат е да...Еми пробвам както винаги на Р....Ооо не не разбирасе- схванах ти мисалта.
#5
Публикувано 02 януари 2013 - 15:03
Ако си пръскал централно в решетката и от долу под бронята има голяма вероятност да е влязло някъде вода... това е предположение , не съм карал цкл и за това не смея да пиша повече , защото не познавам разположението на датчиците и т.н
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 02 януари 2013 - 15:36
Не мога да си представя да има връзка с автомивката.
Пробвайте по стария метод, лулата навън със свещта и гледате за искра.
Също и дали дюзите пръскат.
Да не ти е окотила бензиновата помпа?
Пробвайте по стария метод, лулата навън със свещта и гледате за искра.
Също и дали дюзите пръскат.
Да не ти е окотила бензиновата помпа?
#7
Публикувано 02 януари 2013 - 16:48
Остана да кажеш,че има и бензин в резервоара.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 02 януари 2013 - 22:45
KDL - маи тва ще да е .Идваха с компютър за диагностика и не даде грешки никакви,въпросите са ми следните:Не мога да си представя да има връзка с автомивката.
Пробвайте по стария метод, лулата навън със свещта и гледате за искра.
Също и дали дюзите пръскат.
Да не ти е окотила бензиновата помпа?
1.Ако е горивната помпа (и просто е съвпадение с миенето и и е дошъл момента) трябва ли да излезе на диагностиката?
2.Може ли да е само горивнияфилтър?Или ако тои е свършил и помпата е заминала в следствие на това?
#9
Публикувано 02 януари 2013 - 22:57
Не знам, не съм виждал какво прави като издумка помпа на Мерц, на старите БМВ-та, където думкаха по-редовно, няма грешки по компа. Тя реално помпата работи, ама... не съвсем.
Може и да е филтъра, но се съмнява, колкото и да е, все ще може да мине достатъчно през него, колкото да опита да запали и/или задържи празния ход.
Може и да е филтъра, но се съмнява, колкото и да е, все ще може да мине достатъчно през него, колкото да опита да запали и/или задържи празния ход.
#10
Публикувано 02 януари 2013 - 23:00
Не ... при много запушен филтър , дори може и да не запали... или ако запали угасва веднага
Минава гориво и то на късмет и само ако уцелиш момента и я подкараш и не спираш на място
Минава гориво и то на късмет и само ако уцелиш момента и я подкараш и не спираш на място
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 03 януари 2013 - 18:23
Просто съвпадение със миенето е било....Идвам от сервиза и се оказа че е горивна помпа и следователно нещата вървят към (изваждане) :
Горивна помпа PIERBURG : 372 лв.
Горивен филтър MANN : 146 лв.
Работа : 100 лв.
ТОТАЛ : 614 лв
* Оказа се че давността на помпата е 150/200 хил км.
Горивна помпа PIERBURG : 372 лв.
Горивен филтър MANN : 146 лв.
Работа : 100 лв.
ТОТАЛ : 614 лв
* Оказа се че давността на помпата е 150/200 хил км.
#12
Публикувано 05 януари 2013 - 11:25
Това са двойно пари за тези части, потърси алтернативи.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 05 януари 2013 - 11:25
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 05 януари 2013 - 12:04
Просто съвпадение със миенето е било....Идвам от сервиза и се оказа че е горивна помпа и следователно нещата вървят към (изваждане) :
Горивна помпа PIERBURG : 372 лв.
Горивен филтър MANN : 146 лв.
Работа : 100 лв.
ТОТАЛ : 614 лв
* Оказа се че давността на помпата е 150/200 хил км.
Е тия са откачени, честно ти казвам..... работа 100лв... филтъра и помпата се сменяват за максимум половин час, какви 100лв видяха в тая операция не знам.
Отделно и в частите са те натоварили яко.
#14
Публикувано 05 януари 2013 - 12:27
Цените са доста високи наистина... Аз лично винаги добивам представа за цената на част от някой онлайн магазин (примерно http://drive.bg). В 90% от случаите съм намирал частите от по-добър производител, на по-ниска или същата цена. Поне колкото за ориентир става, за да избегне човек да го метнат с нещо.
Този пост е редактиран от Kainy: 05 януари 2013 - 21:29
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#15
Публикувано 05 януари 2013 - 20:05
Еми незнам и аз вече кво да ви кажа...Живея в чужбина и да си подаржам колата е като да ида на зъболекар.
Тука да подържам мерцедеса ми се струва трудно сeедно да отглеждам лъв в апартамента ....Тия кварталните майсторчета "млатят с чука" ония пък дето уж са разбирачи гърбат безбожно и така.Оптимален вариант/майстор поне аз не познавам на този етап.
Да KAiny линка дава някаква представа за цени.Мерси.
Тука да подържам мерцедеса ми се струва трудно сeедно да отглеждам лъв в апартамента ....Тия кварталните майсторчета "млатят с чука" ония пък дето уж са разбирачи гърбат безбожно и така.Оптимален вариант/майстор поне аз не познавам на този етап.
Да KAiny линка дава някаква представа за цени.Мерси.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни