CLk200 Отново не пали
Започната от alex_bs, 15 дек 2012 - 20:00:41
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2012 - 20:00
Добър Вечер, Колеги.
Цлк-то отново не иска да запали. Колата седя 1 месец без акумулатор, днес при опит за запалване, акумулатора е напълно зареден и работещ, не иска да запали. Опознава си ключа, но при подаване на контакт за запалване не върти стартера, всичко по таблото светва както си му е реда. Странното е, че при подаване на контакт се включва перката за охлаждане, при положение, че външната темп е 1-2 градуса. Чува се бенз. помпа.
Преди две години направи подобен проблем, тогава се оказаха четките на стартера, но не ми се вярва за две години пак да са се износили.
Благодаря, предварително за отговорите ви
Цлк-то отново не иска да запали. Колата седя 1 месец без акумулатор, днес при опит за запалване, акумулатора е напълно зареден и работещ, не иска да запали. Опознава си ключа, но при подаване на контакт за запалване не върти стартера, всичко по таблото светва както си му е реда. Странното е, че при подаване на контакт се включва перката за охлаждане, при положение, че външната темп е 1-2 градуса. Чува се бенз. помпа.
Преди две години направи подобен проблем, тогава се оказаха четките на стартера, но не ми се вярва за две години пак да са се износили.
Благодаря, предварително за отговорите ви
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#2
Публикувано 15 декември 2012 - 22:05
Напълно в реда на нещата е да проверите състоянието в което е предходното отремонтиране от там ще се разбере кое какво е. Чесно казано първото което ми доиде в главата е дали при положение че има ток навсякаде по колата ток стига и до електро мотора пробваите и аварията ще се разгадае. Щом не върти електро мотора има начин и да е жичкаджииска история около ключа при кормилото ама тая схема на CLK не ми е ясна има по знаещи момчета ще кажат. Иначе що така е седяла без акомулатор, възможо е да е запекла да речем може и да се е зацапала някоя свръзка по жичките. И да кажеш как е минал ремонта , лека работа.
#3
Публикувано 15 декември 2012 - 22:29
Благодаря за отговора Колега.
Колата седя месец без акумулатор, защото на другия Мерц му умря акумулатора и временно взехме от този.
Схемата около ключа не е така проста както си я мислиш.
Колата седя месец без акумулатор, защото на другия Мерц му умря акумулатора и временно взехме от този.
Схемата около ключа не е така проста както си я мислиш.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#4
Публикувано 15 декември 2012 - 23:55
Имах подобен проблем на първата си кола (Опел Кадет), където точно по същия начин, въртиш ключа и нема никой. Тоци и т.н. изглежда ок, стартера също работи (когато зацепи), но проблема се появяваше регуларно. Така и не стигнах да разбера точно от какво е (по разни причини), но това което бях направил като временно решение, беше да опъна директен + от акумолатора до стартера. Това го запалваше директно. Сложих едно ключе до това за фаровете и така си палех колата . Т.е. в този случай имаше проблем с достъпа на ток до стартера, поради какво обаче, не знам.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#5
Публикувано 16 декември 2012 - 01:11
Дано, дано да не е , обаче всичките симптоми, това с перките, с ключа и със стартера, който все едно го няма много тъжно ми напомня на ето тази тема:
http://forums.mbclub.../25418-не-пали/
Бая нерви скъсах, докато се разбере какво е всъщност... оказа се компютър, дано при тебе е нещо по-леко.
http://forums.mbclub.../25418-не-пали/
Бая нерви скъсах, докато се разбере какво е всъщност... оказа се компютър, дано при тебе е нещо по-леко.
#6
Публикувано 16 декември 2012 - 04:52
Колега не казвам че схемата е простта аз си е предложих като варянт. Бе я както казва Kainy му трясни жиците на електромотра да се знае върти ли или неще. Незнам каква скоростна кутия е монтирана на колата ако е с ръчна скоростна кутия хващаи двама верни другари забутват е и се опитваш да е запалиш. Прегледах и темата на Алфонсо с тия тъпотии кадето на такъв студ вентилатора върти може и да излезне баш такъв баркоч. Ма каквото ще да е да не ти дреме. Кола е да е човек да се ядосваш. Дано скоро е управиш.
#7
Публикувано 16 декември 2012 - 10:47
Опънете един кабел до стартера директно и до там ще са й последните разходки на 4 колела
#8
Публикувано 16 декември 2012 - 13:26
виж някои дето горе долу разбира
и свалете буксите на компа на двигареля
напръскайте с някакъв спреи да се поизчистят
щото това с вентилатора е много лошо
ако не е лоша връзка значи си е заминал компа
и свалете буксите на компа на двигареля
напръскайте с някакъв спреи да се поизчистят
щото това с вентилатора е много лошо
ако не е лоша връзка значи си е заминал компа
#9
Публикувано 16 декември 2012 - 14:20
Благодаря за всички отговори Колеги, утре ще идва един да и направи диагностика, да видим какво ще излезе. Този който ще идва, ще я чете със CarSoft, ако на него нищо не излезе, ще търсим някой със Star.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#10
Публикувано 16 декември 2012 - 17:46
kdl може ли да обесниш малко по подробно че се заинтригувах.
#11
Публикувано 16 декември 2012 - 19:01
Разбира се. Още при 208 имаш малко електроника, която обича да досажда с проблеми.kdl може ли да обесниш малко по подробно че се заинтригувах.
Такава, която при проблем с алтернатора или при скъсан ремък да спира консуматорите насилствено.
Т.нар. can-bus. Не е като при старите, които имат отделен модул за управлението на нещо, а е централно управление, на което модулите се отчитат.
Също така е и малко тегава, понеже Мерц си пазят know-how-a и адаптациите на различни модули трудно стават по пиратския начин.
Та ми е бедна фантазията какво ще стане, ако се пусне един директен + до стартера с шалтерче, както колегата по-горе е писал за Опел-а.
За жалост (или за щастие) тези години отминаха и новите коли не позволяват душмански изпълнения.
А ти с 211ката мисля, че беше с 2 акумулатора и още повече мониторинг системи. За мен е по-удачно да се пробва да запали с бутане.
#12
Публикувано 16 декември 2012 - 19:45
Значи правилно съм разбрал какво искаш да кажеш. А точно поради нововъведенията по колите и съвремените програми ще се получи вероятно някаде авария ясно благодаря. Акумулатора е при гумата втори няма обаче е като за руски трактор предполагам обеснява това защо липсва втори. Живи и здрави.
#13
Публикувано 17 декември 2012 - 17:50
имаш втори ама не си го открил
като ву дойде времето ще разбереш къде е
а колегата по-горе не разчитай на карсофта
понякога казва че няма връзка с модула дори и да е
здрав блока просто е много ненадежден
за да си сигурен търси стардиагноза
като ву дойде времето ще разбереш къде е
а колегата по-горе не разчитай на карсофта
понякога казва че няма връзка с модула дори и да е
здрав блока просто е много ненадежден
за да си сигурен търси стардиагноза
#14
Публикувано 17 декември 2012 - 17:55
100% ти трябва Стардиагноза, друго няма да свърши работа в този случай.
#15
Публикувано 17 декември 2012 - 22:50
И карсофта и Стар казват едно и също, комп няма .....
Сега започва търсенето на комп втора употреба ...
PICT8248.JPG 133,53K 17 Брой сваляния
това е снимка на номерата на компа, да ми кажете кой точно е номера, по който трябва да търся ?
и на баща ми са му казали, че трябва компютър, ключ и имобилайзер, това вярно ли е или само с препрограмиране на компютъра ще стане номера ?
Благодаря ви много за помощта
Сега започва търсенето на комп втора употреба ...
PICT8248.JPG 133,53K 17 Брой сваляния
това е снимка на номерата на компа, да ми кажете кой точно е номера, по който трябва да търся ?
и на баща ми са му казали, че трябва компютър, ключ и имобилайзер, това вярно ли е или само с препрограмиране на компютъра ще стане номера ?
Благодаря ви много за помощта
Този пост е редактиран от alex_bs: 17 декември 2012 - 23:00
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни